BAM Brood en Meer

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten
FemkeK .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
BAM is een echte aanwinst voor Heerlen! Het interieur is ontzettend gezellig en het eten is heerlijk! De broodjes worden leuk geserveerd en zijn heerlijk en puur van smaak. De soep wordt in een royale kom geserveerd en was ook heerlijk. Echt een aanrader!
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Altijd vers en lekker. Gezellig zitten en steeds verrast worden door diverse creaties van dit café. Ik vind ook leuk dat ze steeds aan diverse acties meedoen en creatief omgaan met de marketing. Het is echt waar om een bezoekje te brengen aan BAM Brood en Meer
Tamara917 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Ik ben hier een keer gaan brunchen. Erg lekkere broodjes, gezellige inrichting en goede service. Zeker een aanrader om een keer te gaan. Mocht een portie te klein zijn kun je nog om wat extra brood vragen, een mooie service!