Balti House

Albert Cuypstraat 41 1072 CL Amsterdam Nederland Kaart
31-204708917

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Balti House

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00

7,2
Patty A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten in goed gezelschap. Dat laatste maakt dat de sfeer in het restaurant geen grote rol speelt bij het etentje. De inrichting is eenvoudig maar doeltreffend.
De prijs-kwaliteitverhouding is prima! In een buurt waar de concurrentie moordend is, kan Balti house zich prima staande houden!
Irshaad J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vandaag bij Balti House wezen eten om de verjaardag van mijn vader te vieren. Het is mijn vaste Indiase tent in Amsterdam. Heerlijk gegeten, alles was vers en goed van smaak. Lekker kruidig ook zoals wij dat graag wilden. Bedankt voor de goede service en tot de volgende keer.
Anton J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima interieur. Goede service. Zeer vriendelijk personeel. Eten ronduit voortreffelijk. Bereid in authentiek kookgerei. Heerlijk gekruid eten. Voor ons de eerste kennismaking met Indiaas eten. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Josephine D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk eten, goede en snelle service, echt een aanrader!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Onion Bajee, smakeloos.Lamscurry, droog lamsvlees. De saus maakte
wel iets goed. Nan,in orde. Mulligatawnysoep, redelijk. Kip Tandoori, nog het beste van alles.
Neem de kippebout. Kulfi, heb ik wel eens veel en veel lekkerder
gegeten. In de loop der jaren is er niets in de keuken ten goede veranderd
bij Balti House. Wel een aardig restaurant maar beter koken moet echt wil ik er nog
een keer gaan eten.
Jitske W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten was erg lekker. We vonden het Jammer dat de gerechten zo groot zijn dat je niet echt veel verschillende dingen kunt proeven. De bediening was matig. Lang wachten en weinig initiatief. De dame moest ook alles bijna alleen doen. De sfeer is erg gezellig. Het was helemaal vol.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was redelijk, de bediening okay en de sfeer prima. Ik miste de puntjes op de 'i' en het voelde alsof de passie er een beetje uit was.
T V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Balti House is al jarenlang mijn favoriete plek als het gaat om Indiaas eten. De papadum met oa raita als starter is heerlijk fris. Alhoewel ik al diverse curry's heb geproefd, geniet ik toch het meest van de Butter Chicken Masalla. Uitstekend! De combinatie van malse kip, room en kruiden is onovertroffen!
Standaard krijg bij de curry gerechten nan, aardappels en rijst. De garlic nan is overigens ook erg aan te raden.

Het eten is altijd vers en altijd goed warm. De wijnkaart is prima.

Het decor past wat mij betreft prima bij de sfeer van een Indiaas restaurant.

Verwacht hier geen hipster standaard personeel maar de bediening is behulpzaam, beleefd en alert. Ik ben hier nog nooit ontevreden vertrokken. Hoop er nog lang te mogen komen!
adrian6 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Ben een groot fan van Indiaas eten en Balti House is een vaste bestemming geworden in Amsterdam. Ik kom er al sinds zij hun restaurant openden in de jaren 90 en de kwaliteit is altijd subliem gebleven. Enige kleine verbetering zou zijn om een Baingan Bharta in het menu op te nemen!
HJ75 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Een keer totaal wat anders voor ons. Maar zeker goed bevallen! Lekker naanbrood, goed lamsvlees. Bediening was vriendelijk. Leuk, een keer wat anders.
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ik had hier de Lamb and mushroom Balti en mijn vriendin de vegetarische Darjeeling rijsttafel. Niets bijzonders maar niet slecht. De dahl soep was erg lekker. Het lamsvlees daarentegen droog en taai. Het hat meer weg van schapenvlees. Dan had het nog iets langer mogen pruttelen.
Positief dat er papadum op tafel komt met drie sausjes/prutjes die niet op de rekening staat.
Rustige, vriendelijke bediening. De ruimte is mooi gelegen op een hoek zodat je leuk naar buiten kunt kijken.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
lekker adresje, goed Indiaas eten. redelijke prijs/kwaliteit. entourage mager. Prima eettent om even wat te eten zonder ruim van te voren te reserveren.
Marie-Claire J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben met 2 personen een menu genomen: lekkere soep en als hoofdgerecht de tandoori, lam en butter chicken, vooral de eerste 2 waren heerlijk. Service zeer vriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker terug.
ivar.kort .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Heerlijk eten, balti gerecht curry lam was prima. vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding! .............
Lyan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Geweldige echte Indiaase keuken! Super vriendeijke mensen en de gerechten zijn authentiek. Prijs/kwaliteit is heel goed. Het eten smaakt vers en het is genoeg. Pittige gerechten zijn ook nog echt pittig en niet afgevlakt.

Heerlijk lam in rode curry. Gegrilde kipfilet en natuurlijl nanbrood.

Deserts mogen iets spannender wat ons betreft.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk authentieke Indiase keuken. Goed gekruid van mil naar pittig. Goede cabernet wijn gedronken (19,50) per fles. Ze serveren water in karaf uit de kraan.
r.vanbekkum .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heel erg lekker eten, ben in India geweest en
de fijne curry en tandoori gerechten smaken alsof ik weer in India ben!!

Duivel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
fijne avond, heerlijk eten, wel was de reservering via Iens totaal niet doorgekomen, werd overigens vervolgens goed opgelost.
alle varianten van het Naanbrood zijn heerlijk......
Jenneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Prima prijs-kwaliteitverhouding. Personeel / bediening erg prettig. Niets aan toe te voegen.
Tushar S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
I have been going to the Balti House for almost 12 years and have taken colleagues and friends there several times. No complaints what so ever!!
Keep up the good work!!!
T