Balti House

Albert Cuypstraat 41 1072 CL Amsterdam Nederland Kaart
31-204708917

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Meer informatie over restaurant Balti House

Maandag t/m Zondag vanaf 18:00

Jouw recensie over het restaurant Balti House

Julia H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Veel smaakjes op je bord voor een schappelijke prijs. Vriendelijke bediening en goede presentatie.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Truus T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker eten,vriendelijke bediening,schone toiletten
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening! Top
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super lekker gegeten en je krijgt ook echt genoeg. De bediening was erg goed. We kregen meteen een lekkere naam met 2 heerlijke sausjes met fijn gesneden komkommer en ui, daarna een menu met als eerste een over heerlijke milde kerriepoeder met linzen deze was ook om te smullen daarna chicken massala, lamspotje, met groente en heerlijke rijst ( mag ik de bereidingswijze weten? Echt top allemaal.
Crys T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Voor het eerst Indiaas gegeten en ik vond het ontzettend lekker! Ipv rijst kregen we op verzoek extra naan en op de vraag of we ipv lams het gerecht met garnalen mochten werd daar ook niet moeilijk over gedaan. Het was ontzettend warm binnen en we wilden graag buiten zitten, maar liever niet onder een boom aan de straatkant. Er werd toen voor ons plek vrijgemaakt aan de kant waar we graag wilden zitten.

Zowel over de service als het eten ben ik erg positief.
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Ontzettend lekkere vis pakora gehad en een heerlijke Biriyani!
Samora I.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
heerlijk eten, goede service en vooral de muligatawny soep is een aanrader!! Je kunt er heerlijk buiten zitten en eten.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Prima eten voor een goede prijs. Misschien niet het allerbeste Indiase restaurant van Amsterdam, maar wel met het mooiste terras op een perfecte locatie. De bediening was vriendelijk, maar had er duidelijk niet zo heel veel zin in gisteravond. Maar ach, het was ook warm. Kom desondanks zeker nog eens terug.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk buiten gezeten en genoten van n heerlijk vegetarisch menu!
Dolf B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk buiten gezeten en eten was weer top! Dank!
Sohayla B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Ik was verbaasd over hoe lekker het eten was. Daarnaast goede service aangeboden ivm een vriendin met glutenallergie. Top!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Lekker eten, attente dienstverlening. Binnen stelt de sfeer niet veel voor, maar op het terrasje in het mooie zomerweer was het heel fijn. Met de AH-actie was het een koopje.
Anil N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik heb vaker hier gegeten en goed gevonden. Dit keer was ik met 2 business vrienden en zij vonden de Baltie gerechten heel matig, de curry was te waterig en had weinig smaak. Ik vond het dit keer ook meevallen. Volgende keer meer jullie best doen. Moest mijn excuses aanbieden aan mijn vrienden.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Lekker eten voor niet al teveel.
N C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Geweldig eten. Awesome service, vriendelijk en snel. Special thanks aan de aardige dame die ons serveerde. Favo dish: King prawn, zeker aan te raden.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk eten voor een schappelijk bedrag.
Gaitrie M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
G.M.fijnproever
Baltihouse al jaren mijn favoriete restaurant
We hebben vorige week zaterdag daar heeerlijk gegeten zoals k dat altijd al gewend ben
Hebben later ook kennis kunnen maken n een gesprek kunnen voeren met de kok n t personeel
Was erg gezellig!!
Het eten was superrrr de bediening ook superr!! N t eten kwam ook behoorlijk snel
De tandoori chicken n de hotwings blijft mn favoriet maar dat neemt niet weg dat derest ook lekker was al met al n 10 voor alles!!!????????????????
Mo F.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten, voor het eten, decor en service geef ik alle drie een 10. Gezellige sfeer en bediening was top, vooral de mevrouw was erg vriendelijk en hardwerkend. Butter chicken is gemaakt van heerlijke kip versierd in natuurlijke en verse room, amandelen, rozijnen en cashewnoten, dit is echt een aanrader! Verder zijn de Tandoori mixed grill en hotwings ook super lekker!. Ik kom zeker weten terug bij Balti House
N C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Afgelopen week bij Balti House gegeten. Ben met een volle buik erg tevreden weg gegaan! Het eten was super, de mixed grill gecombineerd met Butter Chicken is echt een aanrader. Heerlijk! De bediening was ook super, vooral de serveerster, erg aardige dame! Kortom: Balti House is echt een aanrader.