Balthazar's Keuken

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

bert O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben erg gezellig en goed gegeten.Aardige bediening en bijzondere gerechten. Erg smaakvol en verrassend. Balthazars Keuken blijkt al 21 jaar op deze plaats te zitten ik ben er vaak langsgelopen maar het was me nog nooit opgevallen. Na gisteravond zal ik deze plek niet meer over het hoofd zien en er zeker vaker terug komen.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eerlijke en heerlijke keuken.
Personeel jonge en communicatieve, leuke mensen die klantvriendelijk zijn.
Menu is steeds weer verrassend met mooie wijn suggesties.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Het was weer prima bij Balthazars Keuken. Mooie gerechten, heerlijke ossenstaart, mooi visgerecht. Dessert geweldig. En ze bleken ook nog Duits te kunnen spreken met onze gasten.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Had mooie recensies gezien, ik vraag me af of dit over dezelfde zaak ging. Eten was niet verfijnd en het vlees was vet. Niet dat we slecht gegeten hebben, maar hier had ik meer van verwacht. De zaak is rumoerig en de bediening is niet bepaald warm.
herman V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten te complex. Less is more. Bediening (man met baardje) zeer onvriendelijk. Ik hoop dat hij gewoon overwerkt was maar het was 19.30 dus dat is gek. Een plek uitgebaat door en voor mensen van buiten de stad (Bloemendaal?) die denken tr weten war Amsterdams is. Bij mij om de hoek maar ik kom niet meer.
frank1711 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
leuke concept, huizelijk, geen menu kaart, het word goed rekening gahouden met de wensen van de gast, ook een vaste team al 2 keer wezen eten en altijd de zelfde kwaliteid
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was vriendelijk en ongedwongen, de atmosfeer prettig en laid back, warm en bijdetijd maar gelukkig niet té hip. De mooie open keuken gaf ons het gevoel van bij vrienden op bezoek te zijn. Op het eten hadden helaas we wel iets aan te merken: voorgerecht was prima mix van hapjes met heerlijk vers en knapperig brood, het hoofdgerecht van vis en gegrilde octopus was té taai en volgens ons te ver van te voren voorbereid. Een kleine domper. Dat gold gelukkig niet voor de gnochi die erbij werd geserveerd. Het heerlijke toetje met caramel, tijm en kastanje maakte gelukkig weer wat goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige avond in unieke locatie. Goede keuken, afwisselend, mooie porties en zeer (oprecht) vriendelijke, professionele bediening!
Teunke .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Erg attent mbt reservering. Het restaurant is redelijk smal en beperkt in capaciteit. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het voorgerecht zijn kleine amuse hapjes. Hoofdgerecht vis of vlees, erg kleine portie en alleen groente, bij vis bijv. paar balletjes spinazie. Het dessert was een klein taartje, o.a. met kersen, erg scherpe bite.
Sfeer in het restaurant erg rumoerig, maar dat kan men het restaurant niet aanrekenen. Prijs / kwaliteit redelijk, maar ook niet meer dan dat.
Helma E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was bijzonder lekker. Heerlijk om je te laten leiden door wat de keuken voor je bedacht heeft. De bediening was vriendelijk en adequaat. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Roger W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten en de service was super! Lang geleden dat ik in zo'n fijn restaurant gegeten heb, zeker een aanrader
port.vert.bureau .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het voorgerecht was vet.
Hoofdgerecht was vet en zout.
Dessert, peer in bladerdeeg was vet en te zoet.
Huiswijn, zowel wit als rood was van slechte kwaliteit.
185 € voor 4 personen
Erg vervelend zo een avond.
Ellyne H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Balthazars Keuken blijft het allerleukste restaurant om met je verkering te gaan eten. Wij hebben er 9 jaar geleden onze eerste date gehad en gaan ieder jaar weer terug. De formule, je krijgt eerst een glas bubbels, het voorgerecht bestaat uit een aantal hapjes op een plateau dat je samen deelt. Daarna kies je vis of vlees. Altijd heerlijk. En toe een lekker dessert. Vriendelijke bediening, goede service, heerlijk eten, voor ons de reden om ieder jaar weer te gaan eten.
Tonyh .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vaste formule drie gangen. Leuke sfeer. Een groot plateau met soort tapas, maar dan Frans van smaak; lekker. Hoofdgerecht heerlijke gekonfijte OssoBuco met in olie gegaarde aardappelen op zuurkool die in rode wijn was gemarineerd; heerlijk gerecht: alleen kwamen wij 18.30 binnen en werd hoofdgerecht 20.30 geserveerd. We hadden het weliswaar gezellig, maar dat is natuurlijk gewoon te lang. Desert iets van chocolade mousse met een topping van kokos creme en saké. Geen van ons vond dat lekker.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel erg lekker gegeten, erg genoten. Ook goed contact met de bediening, vriendelijk en persoonlijk. Met een heel goed gevoel en gevulde buik naar huis gegaan!
Tim_V .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Niet de eerste keer dat we hier waren. We vinden de sfeer, de inrichting, de gastvrijheid en op de allereerste plaats de heerlijke gerechten buitengewoon goed.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Geweldige zaak met super toffe, vriendelijke bediening. Eten is geweldig lekker. De vaste menu formule met 2 shifts werkt als een dolle, dat blijkt wel want ze bestaan al 21 jaar!!! Gasten zijn mix van buurtbewoners en toeristen! Absolute aanrader!
Proeflekker .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik was lang niet geweest bij Balthazars keuken en het was weer een feestje. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede keuze voor bijpassende wijn in een prachtige ambiance. Aanrader en knap dat ze nog altijd dezelfde kwaliteit weten vast te houden
freekampt .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was verrukkelijk! De porties waren perfect. Door het vaste menu eet je ook eens iets anders. De bediening was uitstekend!
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening was erg goed. Alle aandacht en uitleg. Vriendelijk. Zeker een aanrader! Het dessert was ons niet bekend, bleek dat meerdere tafelgenoten het niet lekker vinden. Werd niet moeilijk over gedaan qua prijs.