Balthazar's Keuken

9,2

Jouw recensie over het restaurant Balthazar's Keuken

Ellyne B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Goede balans, hapjes vooraf en dan vlees of vis toe. Dessert ook echt goed. Altijd top!
Carin F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Mooie combinaties van orginele & kwalitatieve ingrediënten. Niet overdreven porties. Aardige bediening. Leuke lokatie en sfeer!
Hope P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Erg genoten van het heerlijke eten, fantastische service en een fijne inrichting en sfeer! Zeker een blijvertje. Bedankt voor de avond!
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Altijd zeer verrassende smaken en gerechten, uniek restaurant met goede bediening die verstand hebben van de gerechten en bijpassende wijnen. De open keuken is maakt de sfeer helemaal compleet.
Margot L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
De ober was geweldig, voelde goed aan wat we waardeerden en speelde daar leuk op in.
We zaten in de buurt van de deur. Die ging natuurlijk regelmatig open, wat voor mij met de kou buiten onprettig was. Heb het aangegeven en ik kreeg de aanbeveling het bij een volgend bezoek te benoemen zodat ik meer binnen geplaceerd zou worden
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
alsof je thuis bent bij goede vrienden; hartelijke ontvangst en toelichting op de heerlijke en verrassende gerechten.
Het is prettig dat er met een weekmenu wordt gewerkt.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Een kleine bistro, waar veel terugkomende klanten zijn. Dit maakt de sfeer heel fijn. Daarnaast een heel goed 3-gangen menu! Aardig personeel en chef!
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Gezellige levendige tent met vriendelijke doch enigszins afstandelijke bediening. Moet je niet naar toegaan voor culinaire hoogstandjes, maar voor een gezellige avond met een goede kwaliteit eten voor een redelijke prijs, prima. (hoewel echt goedkoop nou ook weer niet, het blijft Amsterdam...)
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Voorgerecht met matige hapjes, alles stond duidelijk al klaar. Hoofdgerecht saai en fantasieloos. Lekkere risotto met een lomp stuk parelhoen zonder saus of jus. Er stond maar 1 kok voor n vol restaurant, dan kun je ook niet veel op t moment zelf goed maken.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Nog altijd one of our favorites;) Iedere keer een feestje om daar te eten. Altijd verrassende gerechten. Heerlijk Amsterdams Spuitwater uit eigen 'brouwerij' Hebben sinds deze maand ook een cafe Paddy op loopafstand.
Kort om zo blij om in dezelfde buurt te wonen.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Alles klopt hier; het eten, de service en de ambiance. We hebben ontzettend genoten! We komen zeker heel gauw weer terug
Victoria D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Altijd gezellig, goede service en heerlijk eten!
Makkelijk menu voor klein of grote groepen, wij waren deze keer met 7 en was allemaal precies goed.
Ga zeker terug
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Na mijn online reservering werd ik gebeld ivm mijn gluten en lactose intolerantie. Zo ontzettend fijn, ze waren mega begripvol en beloofde dat het geen probleem was. En de avond zelf, we hebben heerlijk gegeten met kleine aanpassingen die absoluut niet onder deden qua smaak, het was heerlijk! Heel veel leuke smaakcombinaties, verrassend. En super fijne service. Mega aanrader dus!!
Khik Tjwan H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Leuke bediening; zeer vriendelijk onthaal. Gezellig gesproken met eigenaar. Aanrader plus plus. Heel aparte plek met eigen sfeer in de vroegere stadssmederij.
Ditte P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het is een leuk ingericht restaurantje en we hebben lekker gegeten, maar een tafeltje voor drie personen hebben ze niet echt. Je wordt dan ofwel naast de toiletten geplaatst ofwel halverwege het lokaal (bij het broodstation), maar in beide gevallen aan een tafeltje dat met twee personen al krap is. Zeker als je voor een vroege zitting reserveert en de tafel dus nog makkelijk nog een keer te vergeven valt zou het Balthazar's keuken sieren als ze drie personen dan gewoon twee tafeltjes geven.
Melis-Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We waren alweer een lange tijd niet bij Balthazar's Keuken geweest, maar wederom uitmuntend. Heerlijk gegeten, lekkere wijn en een top avond gehad!
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Warm maar echt een gezellige plaats om te eten. Prettige bediening en aardig eten. Het voorgerecht was een mix met veel vis wat niet voor iedereen een succes was maar de keuze tussen de twee hoofdgerechten was voldoende voor iedereen.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk 3 gangen menu geïnspireerd op het seizoen, met voor het hoofdgerecht keuze uit vis of vlees, voor 35. Lekkere wijn, goede koffie. Top!
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wat leen leuke gezellige kleine restaurant. Goede bediening, en een simpele kaart met 3 gangen.
Het eten was heel smakelijk. De 5 amuses met brood zagen er leuk uit en smaakte ook erg goed.
het hoofdgerecht was vlees of vis en allebei waren prima. Wel een beetje weinig.
Het nagerecht was wat mij betreft te eenvoudig. Het was lekker maar er mag iets meer moeite gedaan mogen worden met vers fruit of zoiets.
Wichertje K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten. "Warme smaken" met goede combinaties