Balthazar's Keuken

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Balthazar's Keuken

Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goed rekening gehouden met dieetwensen zonder het hele menu aan te passen voor degene (zwangere vrouw & allergiën)
Thijs O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bijzondere smaken geproefd!
G T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening, en supergezellig. En wat een onzin dat deze recensie 120 tekens moet bevatten. En wat een onzin dat ........
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het weekmenu is altijd heerlijk en spannend en uitnodigend. Fantantisch dat je niet hoeft te kiezen maar gewoon kunt aanschuiven, alsof je bij goede vrienden op bezoek komt.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een tafeltje van letterlijk servetformaat voor drie personen boven een afvalputjeslucht keldergat en 3 tafels voor 4 - 6 personen van niet opdagers waar we niet voor werden uitgenodigd om plaats te nemen. Bij klacht kregen wij terug dat ze niet gedachten konden lezen dat wij hierover ontevreden waren terwijl we duidelijk ons ongenoegen bij binnenkomst hadden gemeld over de plek maar dat ging volgens hun niet anders want volgeboekt terwijl we de enigen waren om 21 uur. Een vast menu waarbij niet werd gevraagd naar allergieën of dingen waar we niet van houden. Zeer teleurstellend! Eten waar zeker de arrogantie en onklantgerichtheid van de bediening was beneden peil. Ga ergens anders eten!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
we hebben hier op woensdagavond werkelijk heerlijk gegeten. de verschillende amuse hapjes als voorgerecht met onder andere een paté waren super. hoofdgerecht vis (harder) ook heerlijk en nagerecht met witte chocolade en kletskop super. een fijne spaanse witte wijn er bij en onze avond was compleet. het interieur is warm en gezellig. de bediening jong, hartelijk en gastvrij. opvallend is wel dat de tafels wel heel erg dicht op elkaar staan. voor de prijs die je er betaald is dat echt niet chique. neemt niet weg dat dit restaurant een absolute aanrader is.
MArk Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gezellige sfeer, menu uitstekend. Dessert iets minder, miste ijsbolletje bij tarte tatin.
Daar ze twee shifts hebben, moet je wat geforceerd om 2100 snel afrekenen.
Aanrader
Leverlover .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Verrassend goed gegeten vandaag. Ook de bediening was erg vriendelijk en hield moeiteloos rekening met de pescetariër in ons gezelschap.
Op een gegeven moment was het behoorlijk druk voor het personeel, maar de bediening bleef attent en zowel het vlees als het vis waren perfect qua garing.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wat een fijne sfeer en fantastisch lekker eten. Het voelde alsof we een avondje uit waren in Parijs en een super goed adresje gescoord hadden!
Lennard D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk en gezellig kleinschalig restaurant met vriendelijke service en lekker eten. De open keuken is altijd een plus wat mij betreft. Absolute aanrader!
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige en knusse restaurant. De simpele opzet qua menu werkt omdat er goede producten worden gebruikt (kokkels! bv) en het prima wordt uitgevoerd. De service is geweldig. Dank voor een fijne avond!
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker eten, maar helaas viel de service tegen. Bij een vraag over dieetwensen deed de bediening geen enkele moeite deze te beantwoorden of het gerecht iets aan te passen.
David W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Balthazars keuken is een plek waar je van tevoren weet dat je een top avond gaat hebben. Afgelopen weekend weer volop genoten van een heerlijk diner met vrienden. De voorgerechten zijn altijd een schot in de roos en geven je ook direct het gevoel dat het de rest van de avond wel goed komt qua eten. Hoofd en nagerecht waren ook weer fantastisch. Er zijn veel plekken in msterdam waar je een menu kan kiezen voor dit bedrag maar qua prijs kwaliteit zit je hier echt goed. De gezelligheid van de bediening zorgt ervoor dat je thuis bij goede vienden waant, helemaal als je bij het weigeren van het pin automaat achterop de fiets naar de dichtsbijzijnde pin gebracht wordt. Wat was het weer een heerlijke avond, zet de volgende alvast maar in de agenda!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bediening was heel goed, alleen waren wij over het eten minder tevreden. Kleine gerechtjes voor waren heel koud (te, dus zonde) en merendeel niet lekker op smaak. Hoofdgerechten helaas ook geen succes (doorgegaard). Heel erg jammer, hadden er meer van verwacht!
L E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Erg leuk gegeten, het eten was ook erg lekker. één persoon heeft een allergie en dat was geen enkel probleem, daar hielden ze goed rekening mee. Zou zo nog een keertje terug gaan.
bert O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben erg gezellig en goed gegeten.Aardige bediening en bijzondere gerechten. Erg smaakvol en verrassend. Balthazars Keuken blijkt al 21 jaar op deze plaats te zitten ik ben er vaak langsgelopen maar het was me nog nooit opgevallen. Na gisteravond zal ik deze plek niet meer over het hoofd zien en er zeker vaker terug komen.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eerlijke en heerlijke keuken.
Personeel jonge en communicatieve, leuke mensen die klantvriendelijk zijn.
Menu is steeds weer verrassend met mooie wijn suggesties.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Het was weer prima bij Balthazars Keuken. Mooie gerechten, heerlijke ossenstaart, mooi visgerecht. Dessert geweldig. En ze bleken ook nog Duits te kunnen spreken met onze gasten.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Had mooie recensies gezien, ik vraag me af of dit over dezelfde zaak ging. Eten was niet verfijnd en het vlees was vet. Niet dat we slecht gegeten hebben, maar hier had ik meer van verwacht. De zaak is rumoerig en de bediening is niet bepaald warm.