Balthazar's Keuken

9,1

Jouw recensie over het restaurant Balthazar's Keuken

Anna D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Nog altijd one of our favorites;) Iedere keer een feestje om daar te eten. Altijd verrassende gerechten. Heerlijk Amsterdams Spuitwater uit eigen 'brouwerij' Hebben sinds deze maand ook een cafe Paddy op loopafstand.
Kort om zo blij om in dezelfde buurt te wonen.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Alles klopt hier; het eten, de service en de ambiance. We hebben ontzettend genoten! We komen zeker heel gauw weer terug
Victoria D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Altijd gezellig, goede service en heerlijk eten!
Makkelijk menu voor klein of grote groepen, wij waren deze keer met 7 en was allemaal precies goed.
Ga zeker terug
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Na mijn online reservering werd ik gebeld ivm mijn gluten en lactose intolerantie. Zo ontzettend fijn, ze waren mega begripvol en beloofde dat het geen probleem was. En de avond zelf, we hebben heerlijk gegeten met kleine aanpassingen die absoluut niet onder deden qua smaak, het was heerlijk! Heel veel leuke smaakcombinaties, verrassend. En super fijne service. Mega aanrader dus!!
Khik Tjwan H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Leuke bediening; zeer vriendelijk onthaal. Gezellig gesproken met eigenaar. Aanrader plus plus. Heel aparte plek met eigen sfeer in de vroegere stadssmederij.
Ditte P.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het is een leuk ingericht restaurantje en we hebben lekker gegeten, maar een tafeltje voor drie personen hebben ze niet echt. Je wordt dan ofwel naast de toiletten geplaatst ofwel halverwege het lokaal (bij het broodstation), maar in beide gevallen aan een tafeltje dat met twee personen al krap is. Zeker als je voor een vroege zitting reserveert en de tafel dus nog makkelijk nog een keer te vergeven valt zou het Balthazar's keuken sieren als ze drie personen dan gewoon twee tafeltjes geven.
Melis-Lucas K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We waren alweer een lange tijd niet bij Balthazar's Keuken geweest, maar wederom uitmuntend. Heerlijk gegeten, lekkere wijn en een top avond gehad!
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Warm maar echt een gezellige plaats om te eten. Prettige bediening en aardig eten. Het voorgerecht was een mix met veel vis wat niet voor iedereen een succes was maar de keuze tussen de twee hoofdgerechten was voldoende voor iedereen.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk 3 gangen menu geïnspireerd op het seizoen, met voor het hoofdgerecht keuze uit vis of vlees, voor 35. Lekkere wijn, goede koffie. Top!
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wat leen leuke gezellige kleine restaurant. Goede bediening, en een simpele kaart met 3 gangen.
Het eten was heel smakelijk. De 5 amuses met brood zagen er leuk uit en smaakte ook erg goed.
het hoofdgerecht was vlees of vis en allebei waren prima. Wel een beetje weinig.
Het nagerecht was wat mij betreft te eenvoudig. Het was lekker maar er mag iets meer moeite gedaan mogen worden met vers fruit of zoiets.
Wichertje K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten. "Warme smaken" met goede combinaties
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Geweldige plek, heerlijk eten, en door het vaste menu hoef je niet door hele boekwerken te bladeren, en kun je je concentreren op je medegasten. Heerlijk dessert met limoen cress! Ook fijn dat toen ik bij de reservering had geschreven dat wij liever later op de avond wilde eten als het mogelijk was, ik een dag voor ons etentje gebeld werd dat ze een annulering hadden en ons konden doorschuiven.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Men was vriendelijk en correct maar ook niet heel erg behulpzaam. Uiteindelijk kwam alles wel goed (een 11e persoon kwam mee eten terwijl we voor 10 gereserveerd hadden) maar het kostte wel wat moeite. Dat vond ik jammer.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Zowel het vis-, vlees als vegetarische gerecht. Hoewel wij te laat waren, werden wij totaal niet opgehaast. Klein puntje van kritiek: er werd niet zo goed op lege flessen en glazen gelet..
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De vegetariër overhalen de patrijs op te peuzelen, de moeilijke eter van alles te laten proeven, de vleeseter over te halen voor de vis te kiezen en de ouwe zeur te laten zien dat millenials ook heus wel wat goeds kunnen? Dat weten ze hier voor elkaar te krijgen. Fijn clubje mensen dat duidelijk geniet van wat ze neerzetten op tafel en een tight ship runt en oog heeft voor de noden van de gast die geledigd moeten worden. Top. En dan nog het eten! Je hoeft weinig keuzes te maken, want het concept staat vast, maar dan krijg je ook wat! Heerlijk gegeten!
Dylan G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goede keuken, variatie van gerechten, smaken en technieken. Menu is transpirant wat er staat krijg je, wijn keuze is vrij breed, laten aanraden of niet is uw keus.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Goed en sympathiek. Eigenlijk geen vega op de kaart, maar ze hebben een prima vega maaltijd gemaakt. Ga hier nog vaker heen dat is zeker.
Chimène V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een unieke plek in Amsterdam met een unieke beleving en uniek uitgevoerd. Een bezoek is zeker de moeite waard. Het menu bestaat uit vlees of vis en het voorgerechten plateau is bijzonder. Iedere 2 weken een nieuw menu.
Hank V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
plezierig restaurant, klassieker in de stad. Betrouwbaar zonder er enorm uit te springen. Jammer dat de wijnkaart en vooral de open wijnen gelimiteerd zijn.
Gusta K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Helaas vonden wij het tegenvallen. Het was erg koud binnen wat al niet erg meehelpt.
De bediening heeft amper tegen ons gesproken, alleen het hoognodige, zoal het uitleggen van het menu.
Ze kwamen geen enkele keer langs om te vragen of alles naar wens was etc.
Een beetje ons-kent- ons sfeertje. Wij kwamen er voor het eerst, maar ik denk niet we we er nog eens naar toe zullen gaan.
Jammer!