Balthazar's Keuken

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

Helma E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was bijzonder lekker. Heerlijk om je te laten leiden door wat de keuken voor je bedacht heeft. De bediening was vriendelijk en adequaat. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Roger W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Port.vert.bureau .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het voorgerecht was vet.
Hoofdgerecht was vet en zout.
Dessert, peer in bladerdeeg was vet en te zoet.
Huiswijn, zowel wit als rood was van slechte kwaliteit.
185 € voor 4 personen
Erg vervelend zo een avond.
Ellyne H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Balthazars Keuken blijft het allerleukste restaurant om met je verkering te gaan eten. Wij hebben er 9 jaar geleden onze eerste date gehad en gaan ieder jaar weer terug. De formule, je krijgt eerst een glas bubbels, het voorgerecht bestaat uit een aantal hapjes op een plateau dat je samen deelt. Daarna kies je vis of vlees. Altijd heerlijk. En toe een lekker dessert. Vriendelijke bediening, goede service, heerlijk eten, voor ons de reden om ieder jaar weer te gaan eten.
Tonyh .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vaste formule drie gangen. Leuke sfeer. Een groot plateau met soort tapas, maar dan Frans van smaak; lekker. Hoofdgerecht heerlijke gekonfijte OssoBuco met in olie gegaarde aardappelen op zuurkool die in rode wijn was gemarineerd; heerlijk gerecht: alleen kwamen wij 18.30 binnen en werd hoofdgerecht 20.30 geserveerd. We hadden het weliswaar gezellig, maar dat is natuurlijk gewoon te lang. Desert iets van chocolade mousse met een topping van kokos creme en saké. Geen van ons vond dat lekker.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heel erg lekker gegeten, erg genoten. Ook goed contact met de bediening, vriendelijk en persoonlijk. Met een heel goed gevoel en gevulde buik naar huis gegaan!
Tim_V .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Niet de eerste keer dat we hier waren. We vinden de sfeer, de inrichting, de gastvrijheid en op de allereerste plaats de heerlijke gerechten buitengewoon goed.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Geweldige zaak met super toffe, vriendelijke bediening. Eten is geweldig lekker. De vaste menu formule met 2 shifts werkt als een dolle, dat blijkt wel want ze bestaan al 21 jaar!!! Gasten zijn mix van buurtbewoners en toeristen! Absolute aanrader!
Proeflekker .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Ik was lang niet geweest bij Balthazars keuken en het was weer een feestje. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede keuze voor bijpassende wijn in een prachtige ambiance. Aanrader en knap dat ze nog altijd dezelfde kwaliteit weten vast te houden
Freekampt .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was verrukkelijk! De porties waren perfect. Door het vaste menu eet je ook eens iets anders. De bediening was uitstekend!
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening was erg goed. Alle aandacht en uitleg. Vriendelijk. Zeker een aanrader! Het dessert was ons niet bekend, bleek dat meerdere tafelgenoten het niet lekker vinden. Werd niet moeilijk over gedaan qua prijs.
Nico H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De naam zegt het al; bij binnenkomst krijg je de indruk een keuken binnen te stappen. Dat gevoel verandert meteen zodra je met de bediening in aanraking komt. Die is vriendelijk en professioneel. Maandelijks is er een vast driegangen menu met keuze voor vlees of vis als hoodgerecht. De gerechten worden mooi gepresenteerd en zijn duurzaam, de smaak is spectaculair! Alleszins een aanrader
Harriet13 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We werden wederom weer aangenaam verrast door het driegangenmenu hebben bijzonder genoten van het voorgerecht met de vijf hors d'oeuvres.
Hriemersma .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een plek waar ik al jaren een aantal keer per jaar kom.
Verfijnde keuken, met leuke maar ook originele smaken. Het wisselende menu is altijd een verassing maar heeft wel een duidelijke lijn. Wijnkaart iet wat beperkt, maar zeker wel mooie wijnen. Ik blijf er komen!!

Riromol .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Al jaren bezoeken wij regelmatig Baltazar, wij vinden de kwaliteit van het eten heel goed! Het voorgerecht heeft altijd heerlijke verschillende smaaksensaties, hoofdgerechten ook heerlijk en de porties juiste hoeveelheid. Sfeer is no nonsence geen opsmuk gezellig Amsterdams en ook internatonaal
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Dorade en lamsschenkel, Sancerre en fris dessert. Smakelijk en mooi bereid. Voor 1 persoon lactosevrij - daar hadden we ziet veel van gemaakt bij hoofd en na: bij Dorade bisque sasus weggelaten zonder enige vervanging - desset was wat aardbeien, bessen en Dr Grunschnabel chocolade ijs. Week van te voren aangegeven - voor speciale dieetwensen geen aanrader. Voor de rest absoluut.
Jessicajager .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Sfeervol en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en ook goed geholpen. Het is erg fijn om alleen te kunnen kiezen tussen vlees en vis. Zeker een aanrader.
Rivka3 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
een zeer plezierige tent met lekker en verassend eten, en ontspannen sfeer voor de gasten - ondanks de afgebroken straat waar je je auto nergens kwijt kan , hebben we genoten van het eten en de sfeer en de zeer vriendelijke bediening - opa Baltazar zal trots geweest zijn...
WiesAms .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wat een gezellige zaak. Ietwat krapjes, maar hé, het is de Jordaan.
Een schaal met heerlijke hapjes om te delen vooraf. Daarna lekker stukje vis gegeten met aardappeltjes en zeekraal, heel goed gemaakt. Het dessert was een profiterole, veel chocolade, veel caramel. Ontzettend machtig, dat had iets luchtiger gekund. (Desondanks opgegeten natuurlijk...). Wijnkaart kan wat toegankelijker met meer losse glazen.
Aardige en toeschietelijke bediening. Al met al een aanbeveling.
Thomas .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Voorgerechten waren meerdere kleine hapjes. Niet alles was een succes, een beetje saai van smaak. De zalm—ingelegd in pistache—was wel heel lekker. Hoofdgerechten (konijn met zwarte risotto en Heek met tomaat en verrukkelijke en simpele saus) waren het beste van de avond. Ik heb hier veel recensies over langzame bediening gelezen, dit was echter helemaal niet aan de orde toen wij er aten. Erg attente jongens met een goede kennis van de producten en wisten heerlijke wijnen voor ons uit te kiezen.