Balthazar's Keuken

MArk Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Leverlover .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Verrassend goed gegeten vandaag. Ook de bediening was erg vriendelijk en hield moeiteloos rekening met de pescetariër in ons gezelschap.
Op een gegeven moment was het behoorlijk druk voor het personeel, maar de bediening bleef attent en zowel het vlees als het vis waren perfect qua garing.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wat een fijne sfeer en fantastisch lekker eten. Het voelde alsof we een avondje uit waren in Parijs en een super goed adresje gescoord hadden!
Lennard D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk en gezellig kleinschalig restaurant met vriendelijke service en lekker eten. De open keuken is altijd een plus wat mij betreft. Absolute aanrader!
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige en knusse restaurant. De simpele opzet qua menu werkt omdat er goede producten worden gebruikt (kokkels! bv) en het prima wordt uitgevoerd. De service is geweldig. Dank voor een fijne avond!
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Lekker eten, maar helaas viel de service tegen. Bij een vraag over dieetwensen deed de bediening geen enkele moeite deze te beantwoorden of het gerecht iets aan te passen.
David W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Balthazars keuken is een plek waar je van tevoren weet dat je een top avond gaat hebben. Afgelopen weekend weer volop genoten van een heerlijk diner met vrienden. De voorgerechten zijn altijd een schot in de roos en geven je ook direct het gevoel dat het de rest van de avond wel goed komt qua eten. Hoofd en nagerecht waren ook weer fantastisch. Er zijn veel plekken in msterdam waar je een menu kan kiezen voor dit bedrag maar qua prijs kwaliteit zit je hier echt goed. De gezelligheid van de bediening zorgt ervoor dat je thuis bij goede vienden waant, helemaal als je bij het weigeren van het pin automaat achterop de fiets naar de dichtsbijzijnde pin gebracht wordt. Wat was het weer een heerlijke avond, zet de volgende alvast maar in de agenda!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bediening was heel goed, alleen waren wij over het eten minder tevreden. Kleine gerechtjes voor waren heel koud (te, dus zonde) en merendeel niet lekker op smaak. Hoofdgerechten helaas ook geen succes (doorgegaard). Heel erg jammer, hadden er meer van verwacht!
L E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Erg leuk gegeten, het eten was ook erg lekker. één persoon heeft een allergie en dat was geen enkel probleem, daar hielden ze goed rekening mee. Zou zo nog een keertje terug gaan.
bert O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben erg gezellig en goed gegeten.Aardige bediening en bijzondere gerechten. Erg smaakvol en verrassend. Balthazars Keuken blijkt al 21 jaar op deze plaats te zitten ik ben er vaak langsgelopen maar het was me nog nooit opgevallen. Na gisteravond zal ik deze plek niet meer over het hoofd zien en er zeker vaker terug komen.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Eerlijke en heerlijke keuken.
Personeel jonge en communicatieve, leuke mensen die klantvriendelijk zijn.
Menu is steeds weer verrassend met mooie wijn suggesties.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Het was weer prima bij Balthazars Keuken. Mooie gerechten, heerlijke ossenstaart, mooi visgerecht. Dessert geweldig. En ze bleken ook nog Duits te kunnen spreken met onze gasten.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Had mooie recensies gezien, ik vraag me af of dit over dezelfde zaak ging. Eten was niet verfijnd en het vlees was vet. Niet dat we slecht gegeten hebben, maar hier had ik meer van verwacht. De zaak is rumoerig en de bediening is niet bepaald warm.
herman V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten te complex. Less is more. Bediening (man met baardje) zeer onvriendelijk. Ik hoop dat hij gewoon overwerkt was maar het was 19.30 dus dat is gek. Een plek uitgebaat door en voor mensen van buiten de stad (Bloemendaal?) die denken tr weten war Amsterdams is. Bij mij om de hoek maar ik kom niet meer.
frank1711 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
leuke concept, huizelijk, geen menu kaart, het word goed rekening gahouden met de wensen van de gast, ook een vaste team al 2 keer wezen eten en altijd de zelfde kwaliteid
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was vriendelijk en ongedwongen, de atmosfeer prettig en laid back, warm en bijdetijd maar gelukkig niet té hip. De mooie open keuken gaf ons het gevoel van bij vrienden op bezoek te zijn. Op het eten hadden helaas we wel iets aan te merken: voorgerecht was prima mix van hapjes met heerlijk vers en knapperig brood, het hoofdgerecht van vis en gegrilde octopus was té taai en volgens ons te ver van te voren voorbereid. Een kleine domper. Dat gold gelukkig niet voor de gnochi die erbij werd geserveerd. Het heerlijke toetje met caramel, tijm en kastanje maakte gelukkig weer wat goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige avond in unieke locatie. Goede keuken, afwisselend, mooie porties en zeer (oprecht) vriendelijke, professionele bediening!
Teunke .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Erg attent mbt reservering. Het restaurant is redelijk smal en beperkt in capaciteit. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het voorgerecht zijn kleine amuse hapjes. Hoofdgerecht vis of vlees, erg kleine portie en alleen groente, bij vis bijv. paar balletjes spinazie. Het dessert was een klein taartje, o.a. met kersen, erg scherpe bite.
Sfeer in het restaurant erg rumoerig, maar dat kan men het restaurant niet aanrekenen. Prijs / kwaliteit redelijk, maar ook niet meer dan dat.
Helma E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was bijzonder lekker. Heerlijk om je te laten leiden door wat de keuken voor je bedacht heeft. De bediening was vriendelijk en adequaat. Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Roger W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten en de service was super! Lang geleden dat ik in zo'n fijn restaurant gegeten heb, zeker een aanrader