Balthazar's Keuken

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Balthazar's Keuken

harriet13 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het menu bij Balthazar's keuken is altijd weer een aangename verrassing. Gerechten van hoge kwaliteit in een ontspannen sfeer.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor Valentijnsdag hadden mijn vriend en ik hier gereserveerd. De bediening was uiterst vriendelijk, het eten heerlijk (3 gangen waaronder meerdere kleine voorgerechten) en de koffie na ook. Iets grotere porties hadden we misschien wel gewild, maar wij zijn ook grote eters. Zeker een plek om weer terug naar te gaan.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Eten was goed, ontvangst prima. Wijn viel wel tegen, zoals vaker het geval is met organic bio wijn. Heel veel tafeltjes dicht tegen elkaar maar dat stoort niet.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
heerlijk gegeten! dessert was ok, maar niet heel spannend, voorgerechten meer dan lekker en hoofdgerecht ook!
en als altijd de relaxed sfeer is een feest, als je zo lang hetzelfde niveau weet te realiseren is een compliment waard.
Terhorst N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
2 wekelijks wisselend menu. voorgerecht was lekker, veel kleine hapjes. Hoofdgerecht was keuze uit vis of vlees, beide vlees gekozen maar was teveel vlees en te weinig aankleding erbij (5 gnocchi en 3 worteltjes) . Nagerecht was te rommelig, een beetje bij elkaar geraapte smaken. Had weer eenvoudiger gekund.
De_Grootjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker gegeten in mooie omgeving en vriendelijke en goede bediening. Naar mijn idee een van de betere restaurants in Amsterdam.
Erwin P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Dit blijft gewoon een heel origineel restaurant, qua sfeer maar ook qua lekker eten. Ik kom er al jaren (zo af en toe) en het blijft gewoon prima!
Diederick L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Chapeau voor de variatie aan wisselende gerechten, niet alleen gedurende de avond, maar steeds als ik er weer kom met gezelschap: de wisselende menukaart is een risico, maar ij dit geval een goed gelukte uitdaging! Top, mvr Diederick L
berrycollewijn .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Bijzonder prettig restaurant, goede formule, prettige bediening, lekker eten.
Kom hier al jaren en nog nooit teleurgesteld
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten en goed rekening gehouden met dieetwensen zonder het hele menu aan te passen voor degene (zwangere vrouw & allergiën)
Thijs O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bijzondere smaken geproefd!
G T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening, en supergezellig. En wat een onzin dat deze recensie 120 tekens moet bevatten. En wat een onzin dat ........
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het weekmenu is altijd heerlijk en spannend en uitnodigend. Fantantisch dat je niet hoeft te kiezen maar gewoon kunt aanschuiven, alsof je bij goede vrienden op bezoek komt.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een tafeltje van letterlijk servetformaat voor drie personen boven een afvalputjeslucht keldergat en 3 tafels voor 4 - 6 personen van niet opdagers waar we niet voor werden uitgenodigd om plaats te nemen. Bij klacht kregen wij terug dat ze niet gedachten konden lezen dat wij hierover ontevreden waren terwijl we duidelijk ons ongenoegen bij binnenkomst hadden gemeld over de plek maar dat ging volgens hun niet anders want volgeboekt terwijl we de enigen waren om 21 uur. Een vast menu waarbij niet werd gevraagd naar allergieën of dingen waar we niet van houden. Zeer teleurstellend! Eten waar zeker de arrogantie en onklantgerichtheid van de bediening was beneden peil. Ga ergens anders eten!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
we hebben hier op woensdagavond werkelijk heerlijk gegeten. de verschillende amuse hapjes als voorgerecht met onder andere een paté waren super. hoofdgerecht vis (harder) ook heerlijk en nagerecht met witte chocolade en kletskop super. een fijne spaanse witte wijn er bij en onze avond was compleet. het interieur is warm en gezellig. de bediening jong, hartelijk en gastvrij. opvallend is wel dat de tafels wel heel erg dicht op elkaar staan. voor de prijs die je er betaald is dat echt niet chique. neemt niet weg dat dit restaurant een absolute aanrader is.
Mark Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gezellige sfeer, menu uitstekend. Dessert iets minder, miste ijsbolletje bij tarte tatin.
Daar ze twee shifts hebben, moet je wat geforceerd om 2100 snel afrekenen.
Aanrader
Laurien W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Verrassend goed gegeten vandaag. Ook de bediening was erg vriendelijk en hield moeiteloos rekening met de pescetariër in ons gezelschap.
Op een gegeven moment was het behoorlijk druk voor het personeel, maar de bediening bleef attent en zowel het vlees als het vis waren perfect qua garing.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wat een fijne sfeer en fantastisch lekker eten. Het voelde alsof we een avondje uit waren in Parijs en een super goed adresje gescoord hadden!
Lennard D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Leuk en gezellig kleinschalig restaurant met vriendelijke service en lekker eten. De open keuken is altijd een plus wat mij betreft. Absolute aanrader!