Bally's

31-703194021

Meer informatie over restaurant Bally's

Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Handig dat dit bedrijfsterrein aan de snelweg ook een restaurantje, of eigenlijk een groot eetcafé, heeft. Warme lunchgerechten (vis) genomen. Lekkere frites. Zonde dat de mooi gegrilde zalm geen krokante huid had; een kwestie van de huid naar boven leggen. Bediening was correct, maar niet meer dan dat. Het was heel stil in de zaak (is ook best een grote zaak), wel leuk ingericht. Ik wil nog wel terugkomen om de dinerkaart te proberen, en wie weet ook de bar (cocktails?)
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
prijs/kwaliteit 6 want prijzen zijn aangenaam. Veel te zoute gerechten; soep, stoofvlees. Coquilles van de grill hebben vieze "aangebrand" smaak. Jammer, want ik heb hier vaak goed eten geproefd.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Met een grote groep een lunch genomen. De bediening is snel en attent. Alle bestellingen (ook de zeer afwijkende) kwamen perfect door. De broodjes zijn heel vers. Bally's burgrr is vermaard. De frieten zijn knapperig. We hebben buiten gezeten op een groot terras. Voor een snelle lunch bestaat de mogelijkheid om vooraf te bestellen, zodat je meteen aan tafel kunt.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Bally's zit op een troosteloos industrieterrein in Rijswijk. Er zijn veel kantoren dus klandizie genoeg. Toch zaten er maar weinig mensen in de zaak. Het eten is in orde, net als de service en het decor. De kaart is wat aan de magere kant, het is eigenlijk een veredelde broodjeszaak en dat is wel jammer, zeker gezien de ligging. Uiteindelijk gekozen voor de fish and chips, met prima friet. Maar het blijft een beetje gewoontjes allemaal. Jammer, er zit potentie in deze zaak en deze plek.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Prachtige nette zaak, ziet er heel gezellig uit met heel veel foto's van oude filmsterren aan de muren. Carpaccio vooraf was goed. Saté vond ik te zout en iets te droog, frites wel lekker knapperig maar naar mijn smaak hiervoor verkeerde aardappels gebruikt, te droog. Garnering erbij stelde niks voor en op de kroepoek zat vet. Nagerecht geen keus was Dame blanche. Kaasplankje kon hier niet tegen geruild worden met meerprijs. IJs kon wel worden geruild tegen koffie. Glaasjes kraanwater erbij was wel weer positief. Bediening deed wat ze moest doen, wel vriendelijk. Wijn gewoontjes. Al met al niks bijzonders. Maar met bon van Vakantieveilingen was het het wel waard.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Om te lunchen ben je hier tussen de 12 en 15 euro kwijt voor een prima sate schotel of een eigen gemaakte hamburger en twee glazen wijn. Mooie dikke frieten en super malse varkenssate (cijfer 8). De wijnen zijn niet heel bijzonder maar aangenaam en te waarderen op een cijfer 7. Bediening is zoals het hoort, efficent en zakelijk (7). Is de zaak vol, dan is het wel rumoerig, en geeft een kantine idee. Door de weeks is het lastig parkeren gezien het een kantoorwijk is. Om even buiten de deur te eten en toch een goed restuarant gevoel te hebben, een topper in deze omgeving!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Een restaurant op een kantorenpark, hoe verzin je het. Via vakantieveiling.nl een driegangen menu gekocht. We verwachten er eigenlijk niet veel van, maar het viel enorm mee. De aankleding van het restaurant is heel apart. Een restaurant achterin, midden in de zaak een bar en voorin ruimte voor een groep. Het eten is eenvoudig, net als in een brasserie, maar wel goed. Prima frites met saté gegeten. De bediening is heel attent en snel, prima. Voor weinig geld eenvoudig en goed eten op een onverwachte locatie.
L. K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Met Groupon bon bij Bally's gegeten, waarbij gekozen kon worden van een van de hoofdkaart afgeleid meerkeuzemenu. Die is vrij standaard maar als je van een smakelijke saté, entrecote of biefstuk houdt, zit je hier goed. Mijn hoofdgerecht spareribs was uitstekend: goed gemarineerd en viel bijna vanzelf van het botje. Geserveerd met goede friet maar ik miste een salade of wat groente. Voorgerecht carpaccio komt naar mijn idee zo van de groothandel. Bally's ligt wat verloren in een kantorenomgeving; de opvallende grote bar en open ruimte bij de entree is waarschijnlijk bedoeld voor bedrijfsfeestjes. Het restaurantgedeelte bevindt zich ietwat afgeschermd aan de achterzijde. Aardige bediening.