Ballaró

Scheepersdijk 1A 5062 EA Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Ballaró

De koning te rijk

Klassiek Italiaans, maar dan wel met een moderne twist. Geniet van de pure smaken van de Italiaanse keuken, met luxe producten, huisgemaakte verse pasta en verfijnde wijnen. De gerechten van Graziano's zijn vaak mooie combinaties van seizoensgebonden streekproducten en rechtstreeks uit Italië geïmporteerde ingrediënten. Als je zo vorstelijk zit te dineren, voel je je de koning te rijk.

Meer informatie over restaurant Ballaró

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu heten waarin ruimte zat voor persoonlijke wensen. Heerlijk buiten op terras en weinig tot geen last van verk (zaterdagavond)
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk authentiek Italiaans eten, oprecht vriendelijke bediening.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het voorgerecht was simpel en voorspelbaar, maar wel prima. Het primo, een pasta, was low budget, maar verder ook prima. Het hoofdgerecht was een drama. De wortel tot op het groene uiteinde gesneden, wat uitgedroogde aardappelschijfjes en de vis zo dik in de bloem dat het een papperige en ongare hap werd. Niet Italiaansekeukenwaardig. De sfeer lijkt authentiek, maar de kenner weet wel beter. Dat alles voor 37,50 excl brood á 2,50. Ik vind dat echt veel te duur in relatie tot de kwaliteit.
Jiska M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Maar het restaurant waar wij hadden reserveert was inderdaad dicht maar er naast zat ook een restaurant wat van de dezelfde eigenaar is. Dit is wel een puntje van aandacht voor de reservering.
Maar super sfeer daar en goede bediening. Top!
Jeanine H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
heerlijk gegeten via AH actie. Wel even onduidelijkheid omdat het restaurant niet open was, maar dit was met een telefoontjes opgelost en we hebben bij het naastgelegen restaurant van dezelfde eigenaar gegeten.
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een oplichterij en wat een vreselijke service. Vorig jaar in Grazianos geweest en werden bijzonder verrast door een verfijnde Italiaanse keuken met bijzondere gerechtjes en een super goede bediening met goed advies. Daarom weer gereserveerd via Iens. Bij aankomst was het restaurant gesloten. geen briefje op de deur en ook niet vooraf door hen gebeld.Dus maar even navraag gedaan bij het naastliggende restaurant. Daar kregen we te horen dat we daar ontvangen werden en dat keuken hetzelfde was. Al bij het voorgerecht bleek dat dit absoluut niet het geval was en maakte we daar een opmerking over. in plaats van te luisteren ging men in discussie. het tweede gerecht was een overvol bord vlinderpasta met een veel te zoute vette carbonada saus, we hebben maar een beetje ervan gegeten. Opnieuw aangegeven dat hier niets verfijnd aan was. Toen kwam de aap uit de mouw de formule van Grazianos bestond niet meer maar ze hebben het restaurant zo gelaten en wordt als overloop gebruikt bij grote drukte. Maar ze laten het wel als zelfstandig restaurant op Iens staan. Het hoofdegerecht was niet warm. We hebben er niets meer van gezegd. Toen de rekening kwam stond er een viergangen menu gerekend in plaats van een 3 gangen. Na dat we daar over iets gezegd hadden kregen we te horen dat de prijs nog aangepast moest worden in de kassa maar dat het 3 gangen menu de prijs had van de vier gangen. Het riekt naar Siciliaanse Mafia. 37,50 voor drie gangen met zeer slechte kwaliteit we hadden net zo goed naar happy Italie kunnen gaan dan hadden we voor beduidend minder bijna hetzelfde kunnen eten. Geen aanrader dus en totaal geen profesioneel personeel!
GeMatst .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met vier personen hebben we een hele mooie en gezellige avond gehad. Het eten was fantastisch. Daarna nog afgesloten met heerlijke koffie. Zeker een zaak om nog eens naar terug te gaan.
inevandenboer .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een vriendelijke ontvangst en vlotte, vriendelijke bediening. Het zat er helemaal vol, zodat we in een uithoek zaten vlak voor een schuifpui. Deze trok wel wat koud op. Het eten was prima, de prijs voor een 3-gangen verrassingsmenu (wat we moesten betalen, €39,50) is een beetje aan de hoge kant.
M J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bedrog! Onbeschoft personeel. Tevens geen tafeletiquette. Op de site staat vermeld 3 gangen keuze diner. Dit wordt echter niet geboden. Geserveerd wordt een drie gangen verrassingsmenu. Later blijkt wat de verrassing is. Het dessert is niet in de prijs van € 37,50 inbegrepen. Men serveert een voorgerecht, tussengerecht (pasta) en hoofdgerecht. De kwaliteit is goed. Helaas was het hoofdgerecht niet warm en bij één van de 4 personen was een deel van het gerecht niet op het bord aanwezig. Die heeft dus alleen gegeten, want het duurde even voordat er een nieuw gerecht kwam. De eten komt uit de keuken van het ernaast gelegen restaurant. Door het heen en weer geloop en de deur die vaak opengaat werd het koud aan tafel. De achterdeur stond ook open. Ik wilde een 2e glas wijn bestellen, maar men had niet meer dezelfde wijn, alleen nog maar mousserende wijn. Het 1e glas was niet mousserend, de ober zei echter dat het vrijwel dezelfde wijn was, maar dat de eerste fles nog van gisteren was. Het bestek en de de bordjes waren niet compleet. Het eten werd grof uitgeserveerd. Een van de borden werd bijna op tafel gegooid. Toen we bij het afrekenen opmerkingen maakten gaf de ober ons retour dat we ook al hadden gemopperd over de geringe hoeveelheid ingeschonken wijn (had ik nog niet vermeld, zelden zo weinig gekregen. ) Hij was bereid ons enigszins tegemoet te komen. We konden een glaasje Limoncello krijgen. Twee van ons drinken geen alcohol.......... :-(( Ik ben nog nooit zo boos geworden in een restaurant.
Rose-Minke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Ik heb heerlijk gegeten bij Graziano's. We hebben het driegangen menu tweede gratis via de AH actie op. Vooraf kregen we een antipasta met champignons drie soorten ,, een brochette met tomaat en een artisjokkenbodem. Als tussengerecht kregen we een bord pasta met en pittige tomatensaus en als hoofd een lekkerezalm of kalfsvlees. Als dessert kozen we een sorbet, maar deze kwam op de rekening erbij.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijke combinaties met verse ingrediënten, prachtig geserveerd. Prijs van de prosecco € 6,50 is aardig aan de prijs. Maar ja dat is overal in de horeca,mergens moet de winst gemaakt worden...Het rap tempo van de uitleg (Italiaans-Nederlands) van de serveerder was grappig, en niet storend. Verlichting was gezellig, oversl kaarsen en maar twee kroonluchters. Kortom, wij hebben heerlijk gegeten en genoten.
Toon D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Graziano's was leeg, daarom naar de buren: Ballaro. Is van zelfde eigenaren dus daar stond een tafeltje voor 4 gereserveerd met AH-actie. Een Italiaans welkom, een klassieke Italiaanse kaart met de culinaire hoogtepunten van deze eetcultuur. Alle 4 hebben we heerlijk gegeten van het 3 gangen menu. Je schaamt je bijna om er maar de helft voor te hoeven afrekenen. Het was top. Ruime porties, veel diversiteit.
acasteren .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Lekker eten in een sfeervol restaurant.
Op de menukaart kost een 4 gangen menu €37,50 en de AH actie is 3 gangen en die wordt ook geserveerd maar men rekent wel € 37,50 voor deze 3 gangen!
Een glas wijn kost € 4,25 maar dan mogen de glazen wel iets ruimer ingeschonken worden.
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een drie gangen menu besteld, wat zwaar "over priced" was bleek achteraf, bij alle gerechten was de invloed tomaat erg sterk aanwezig. voorgerecht met 5 verschillende kleine voorgerechtjes was al niet erg sterk, tussengerecht pasta wel goed warm maar behoorlijk pittige tomaten saus, hoofdgerecht was met een droog uitgebakken stukje zalm en een niet smakelijk stukje roodbaars filet, dit alles drijvend in een flauwe tomatensaus.
Het duurde erg lang voordat de gangen uitgeserveerd werden, opmerkelijk was ook dat er geen kok in de keuken aanwezig was wat ons het vermoeden gaf dat het eten uit de keuken bij de buren kwam, (hopen we).
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellig restaurant. Fijne sfeer en warme ontvangst. Gastvrij. Heerlijk eten met uitleg over de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Op dinsdag 13 december dachten wij te gaan eten bij een nieuw restaurant in Oisterwijk. Graziano's blijkt echter een extensie/buurman van het ons welbekende Ballaro, speciaal bedoeld voor grote groepen. De twee restaurants delen dezelfde keuken. We kiezen beiden voor een driegangen verrassingsdiner en dat is een uiterst aangename ervaring. Het voorgerecht is een proeverij van vijf verschillende welbekende Italiaanse gerechten, waaronder vitello tonnato, bruschetta van (Italiaanse) tomaat en rundercarpaccio. Alle onderdelen even smakelijk. Het tussengerecht bestaat uit twee soorten pasta, de ene met een saus van kalfsgehakt en de andere rigatoni met vierkazensaus uit de oven. Na het hoofdgerecht, naar keuze vlees vis of vegetarisch, zijn wij beiden volledig verzadigd en tevreden. De kwaliteit van het eten in dit restaurant steekt ver uit boven dat van de doorsnee pizzeria en de bediening is vriendelijk en correct. Aandachtspuntje: de geluidsgevoeligheid van de inrichting. De tafels staan dicht opeen en er is weinig geluiddemping, dus bij drukte is rumoerigheid een probleem. Op deze dinsdag viel dat gelukkig erg mee.
rianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was erg lekker, maar we moesten heel erg lang wachten, vooral tussen en tussengerecht en hoofdgerecht, n Reden voor ons om hier niet meer naar toe te gaan!!!!!!!
stargate .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De sfeer was romantisch en rustig.
Het personeel is vrolijk en behulpzaam.
Vooral het voorgerecht was zeer lekker.
amadiaan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We komen graag in dit restaurant,om even italaanse sfeer en lekker italiaans eten te proeven, en dat is nooit !een teleurstelling!
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten echt super. Gekozen voor verrassingsmenu 5 gangen. Stoelen zaten iets minder. Maar verder prima!