Ballaró

Scheepersdijk 1A 5062 EA Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Ballaró

De koning te rijk

Klassiek Italiaans, maar dan wel met een moderne twist. Geniet van de pure smaken van de Italiaanse keuken, met luxe producten, huisgemaakte verse pasta en verfijnde wijnen. De gerechten van Graziano's zijn vaak mooie combinaties van seizoensgebonden streekproducten en rechtstreeks uit Italië geïmporteerde ingrediënten. Als je zo vorstelijk zit te dineren, voel je je de koning te rijk.

Meer informatie over restaurant Ballaró

Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Lang

Jouw recensie over het restaurant Ballaró

Peter T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Je zou aardapeltjes en groente bij je eten krijgen.
Toen het gezerveerd werd bleek het een schijfje aardappel te zijn een en een schijfje aubergine.
Dan is 26e veel geld voor een klein kipfiletje die overigs prima smaakte.
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het was weer top we hebben genoten
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Al langere tijd een keer willen komen eten steeds vol. Nu konden we om 18 u reserveren en lekker buiten op terras gezeten . Heerlijk gegeten met lekkere verse ingrediënten , kom zeker nogeens terug ????
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten met een geweldige persoonlijke service!
Mart H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vanavond 9 juni hier gegeten en een heel slechte ervaring met dit restaurant. Bediening erg onvriendelijk, het woord glimlach kennen ze niet. Lang moeten wachten voordat er iemand bij ons aan tafel kwam om te vragen of we iets wilden drinken. Toen we ons eten wilden bestellen en te kennen gaven alleen een hoofdgerecht te willen, werd ons min of meer opgedrongen een soort van tussengerecht te nemen want het zou nog weleens lang kunnen duren voordat het hoofdgerecht kwam. Het hoofdgerecht (vis) was gewoon koud. De borden van het vleesgerecht waren ook koud en dus ook het vlees.En dan te weten dat je 28/32 euro betaald per couvert en er 2 reepjes aardappel en aangebrande courchette bij geserveerd krijgt voor ons dit restaurant de ' koude douche' .
Christian S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten op n gezellig terras met vriendelijke bediening
Ramon T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ik weet niet wat er aan de hand was met de laatste recensies aangezien er best wat negatieve ervaringen bij zaten. Wij hadden een etentje kado gekregen en waren wel nieuwsgierig geworden. We hebben werkelijk heerlijk gegeten. We hadden een menu samen laten stellen en alles was even lekker en goed bereid. Service was zeer vriendelijk. Er werd op tijd water bijgeschonken en de service was vlot. Als ik in de buurt zou zijn zou ik zonder aarzelen teruggaan!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Je waant je in Italie..........echte Italianen in de bediening en wat een kwaliteit....
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Echt authentiek italiaans de melanzane parmagianno SUPER alle pasta”s echt al dente smaken voortreffelijk echte aanrader
Helma M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De bruschetta werd aangekondigd als zijnde een hapje vooraf van het huis,
maar werd voor €10,- in rekening gebracht, de pizza diavolo smaakte als van de supermarkt en de spaghetti met zogenaamde lamssaus was ronduit smerig: pasta met vette jus en gaf nog aanleiding voor discussie omdat we voor een grote portie moesten betalen terwijl dat overduidelijk niet het geval was. Kortom: eens maar nooit meer!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Ballaro. Vriendelijke bediening, prettige sfeer. De bediening loopt zich echter het vuur uit de sloffen en in verhouding is er te weinig personeel voor het aantal gasten dat er is. Daardoor wordt bijvoorbeeld de wijn niet bijgeschonken en duurt het soms lang voor je iemand te pakken hebt die nog een drankje kan brengen of een toetje wil noteren. Aangezien je er minstens twee uur zit, zou een meer comfortabele stoel fijn zijn. Maar het eten blijft heerlijk en buiten de kaart zijn er ook nog een aantal gerechten te bestellen.
Johnmj D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We zijn dus niet in dit restaurant geweest, gereserveerd met de AH-actie. Na het lezen van enkele andere ervaringen met geannuleerde reserveringen, heb ik uit voorzorg enkele uren vooraf gebeld om de reservering te verifiëren en inderdaad: GEANNULEERD. Het lijkt er sterk op dat Ballaro de AH-actie gebruikt om bij onderbezetting de tafels gevuld te krijgen en doodleuk AH-reserveringen annuleert als er voldoende boekingen zijn. Hier heb ik maar één woord voor: STIJLLOOS! (Later bleek de annulering ovgs wel gemaild te zijn, maar was in spambox beland)
Barry J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Al 15 jaar als we in Oisterwijk zijn gaan we naar Ballaro, heerlijke inktvisringen als voorgerecht en lintpasta met lam als hoofdgerecht. Helaas de laatste keer een andere kaart; veel duurdere voorgerechten (gem 14-16 euro), wel lintpasta echter zowel de kleine als de grote versie waren beduidend minder als normaal. De ober hierop aangesproken: "ik werk hier al zolang, dat ik niet zie dat de porties geleidelijk kleiner zijn geworden..." Totaal ongeïnteresseerd. Stoelen waren erg vuil, dwarspoten onder dikke laag stof...
Robbert R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
een enorme tegenvaller. Zaterdagavond laat nog een tafeltje vrij op het terras voor twee. Ruim een half uur gewacht op de kaart, geen brood, geen olijven, geen excuses.
Voorgerecht was volgens de kaart " een selectie van verfijnde vleeswaren en buffelmozzarella". Het bleek alles behalve verfijnd: grote dikke plakken prosciutto, salami en andere vleeswaren aan elkaar geplakt en gekwakt op een bord rondom een bol mozzarella. En dat dan voor 16 euro. Fles witte wijn op de tafel, niet in een koeler, niet bijgevuld.
Eigenlijk kwam het erop neer dat we geen enkele aandacht kregen.
Spaghetti Puttanesca was oke maar ook weer verre van verfijnd.
Extreem duur gezien de matige kwaliteit van het eten, geen gastvrijheid gevoeld. Hier komen we niet meer.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu heten waarin ruimte zat voor persoonlijke wensen. Heerlijk buiten op terras en weinig tot geen last van verk (zaterdagavond)
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk authentiek Italiaans eten, oprecht vriendelijke bediening.
Angela A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het voorgerecht was simpel en voorspelbaar, maar wel prima. Het primo, een pasta, was low budget, maar verder ook prima. Het hoofdgerecht was een drama. De wortel tot op het groene uiteinde gesneden, wat uitgedroogde aardappelschijfjes en de vis zo dik in de bloem dat het een papperige en ongare hap werd. Niet Italiaansekeukenwaardig. De sfeer lijkt authentiek, maar de kenner weet wel beter. Dat alles voor 37,50 excl brood á 2,50. Ik vind dat echt veel te duur in relatie tot de kwaliteit.
Jeanine H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
heerlijk gegeten via AH actie. Wel even onduidelijkheid omdat het restaurant niet open was, maar dit was met een telefoontjes opgelost en we hebben bij het naastgelegen restaurant van dezelfde eigenaar gegeten.
Jiska M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Maar het restaurant waar wij hadden reserveert was inderdaad dicht maar er naast zat ook een restaurant wat van de dezelfde eigenaar is. Dit is wel een puntje van aandacht voor de reservering.
Maar super sfeer daar en goede bediening. Top!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een oplichterij en wat een vreselijke service. Vorig jaar in Grazianos geweest en werden bijzonder verrast door een verfijnde Italiaanse keuken met bijzondere gerechtjes en een super goede bediening met goed advies. Daarom weer gereserveerd via Iens. Bij aankomst was het restaurant gesloten. geen briefje op de deur en ook niet vooraf door hen gebeld.Dus maar even navraag gedaan bij het naastliggende restaurant. Daar kregen we te horen dat we daar ontvangen werden en dat keuken hetzelfde was. Al bij het voorgerecht bleek dat dit absoluut niet het geval was en maakte we daar een opmerking over. in plaats van te luisteren ging men in discussie. het tweede gerecht was een overvol bord vlinderpasta met een veel te zoute vette carbonada saus, we hebben maar een beetje ervan gegeten. Opnieuw aangegeven dat hier niets verfijnd aan was. Toen kwam de aap uit de mouw de formule van Grazianos bestond niet meer maar ze hebben het restaurant zo gelaten en wordt als overloop gebruikt bij grote drukte. Maar ze laten het wel als zelfstandig restaurant op Iens staan. Het hoofdegerecht was niet warm. We hebben er niets meer van gezegd. Toen de rekening kwam stond er een viergangen menu gerekend in plaats van een 3 gangen. Na dat we daar over iets gezegd hadden kregen we te horen dat de prijs nog aangepast moest worden in de kassa maar dat het 3 gangen menu de prijs had van de vier gangen. Het riekt naar Siciliaanse Mafia. 37,50 voor drie gangen met zeer slechte kwaliteit we hadden net zo goed naar happy Italie kunnen gaan dan hadden we voor beduidend minder bijna hetzelfde kunnen eten. Geen aanrader dus en totaal geen profesioneel personeel!