Ballaro

Scheepersdijk 1B 5062 EA Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Ballaro

Italiaans genot in

Met de kids, partner of de hele familie, met elk gezelschap kun je bij Ballaro aan komen kloppen. Dit is een spot waar je komt voor Italiaans genot, een plek waar de chef de passie heeft voor échte Italiaanse ingrediënten, waar hij complete smaaksensaties van maakt. Hier vind je het fijne huiskamer gevoel, met Italiaanse gastvrijheid en een uitgebreide kaart. Met zowel 'simpele' pasta's tot uitgebreide visgerechten. Deel deze Italiaanse keuken en geniet van alle fijne tradities die hier naar voren komen.

Meer informatie over restaurant Ballaro

Jouw recensie over het restaurant Ballaro

Tom K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was goed, de bediening vlot en een erg gezellige sfeer. Tafel 9 geeft leuk overzicht over de hele zaak. Verassingsmenu 4 gangen van 39,50 wel aan de hoge kant. Ook onduidelijk wat het verschil is tussen het verassingsmenu en het weekmenu wat iets goedkoper is. Kon de bediening niet goed uitleggen. lekkere wijnen. De zingende gastheer komt de sfeer zeker ten goede!
Jo D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer goed Italiaans restaurant; de gerechten zijn zeer smaakvol met zorg klaar gemaakt.De eigenaars zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om de avond geslaagd te maken.
Judit V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Duur!!! Met 2 ah iensbonnen 133€! Proswcco 7€, mandje brood 2,50€
Bediening met nogal strakke glimlach , tafels dicht op elkaar, beetje oubollig en donker ! Heul donker.
Voorgerecht heerlijk, tussengerecht oke, hoofdgerecht matig., Koffie is gewoon een bakkie pleur. Niet leuk aangekleed.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
super goed!en gezellig gegeten ,vis was lekker en vlees van mijn partner was goed!Herhaling vatbaar en gezelig personeel
PAM S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijke, gastvrije ontvangst. Heerlijk gegeten. Komen graag terug.We hadden het AH menu. Voorgerecht heerlijk,Tussengerecht pasta’s heerlijk, smaakte geweldig goed. Hoofdgerecht was goed.
Lucia B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De smaak van de gerechten is echt heel lekker. Alleen bij het menu van de AH actie vond ik de portie vlees van het hoofdgerecht echt heel minimaal, 2 hele dunne lapjes vlees, misschien nog geen 50 gram. Wel een heerlijke saus.
Bea P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke, gastvrije ontvangst. We hadden het AH menu. Voorgerecht heerlijk. Tussengerecht niet 2 pasta’s maar 1, die smaakte overigens geweldig goed. Hoofdgerecht was goed, maar wel heel weinig. Voor 37,50 met 2e gerecht gratis wel prima, anders wel wat duur. brood en olijven werden afzonderlijk gerekend. Kom dat niet vaak tegen. Al met al heerlijk gegeten. Komen graag terug.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Te duur voor weinig. Te lang wachten tussen de gangen door. Teveel herrie. We gingen thuis afeten. Helaas hier nooit meer terug.
Victoire G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Jammer dat dit restaurant een donker hol is. Het lijkt of je in de catacombes eet. Gerechten op het bord en mede-tafelgenoten zijn moeilijk te zien. Het restaurant heeft geen verlichting, behoudens één kaars op tafel. Daar moeten ze echt iets aan doen.
De bediening was gehaast en kortaf. Waarschijnlijk, omdat er maar één persoon was, die alles moest doen: gasten ontvangen, menukeuze opnemen, wijn verzorgen, gerechten opdienen, afrekenen.
Over het eten geen enkel negatief woord. Dat was heel lekker.
J.E. B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
we vonden dat er te weinig bedienend personeel was, vandaar de zeer lange wachttijd!!
verder was de pasta heel erg gepeperd en kon ik het niet eten,heel jammer. u groetend, mevr. J.E. Baaijens- Karman
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Weinig voor veel geld. Lange wachttijd tussen de gangen . Veel herrie met veschillende muzieksoorten door elkaar. Helaas we komen niet meer terug.
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een contrast! Het eten was super, maar de bediening was een treurig dieptepunt van de vele restaurants die we in de afgelopen 12 maanden hebben bezocht. Een tafel waar je in verband met de beperkte ruimte eigenlijk niet aan kon zitten, geen wijnkoeler voor de fles witte wijn van€ 27, de side dish kwam pas na het menu en niemand van de bediening nam de moeite om voor enige van deze zaken excuses aan te bieden, integendeel!
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij gaan niet meer terug naar Ballaro. Hoewel het eten heerlijk en van goede kwaliteit was, vonden we de ontvangst en de bediening beneden peil. We moesten lang wachten voordat we konden bestellen, het eerste drankje kregen en ook tussen de 1e en 2e gang duurde het heel lang. Ook voor onze fles wijn was geen koeler beschikbaar. Het bijgerecht bij het hoofdgerecht kreeg ik pas nadat ik het hoofdgerecht al op had. Als we er iets over zeiden tegen de bediening, kon er geen sorry van af. Bediening stressvol gehaast en niet respectvol. Absoluut niet zoals ik goede service zie. Groeten Elles Baatje uit Moergestel.
Ad T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel lang wachten tussen de gerechten meer als een uur. Heb vermeld allergie tegen knoflook en uien en te vet eten en dat heb ik wel gekregen. Ze gebruiken grote hoeveelheden olie en knoflook.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
AH-restaurantactie. Geboekt voor 2. We konden kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Ik koos vis, mijn partner koos vlees. Voorgerecht bestond uit een proeverij van 5 gerechtjes. Dat was zó lekker, we hebben er van gesmuld. SUPER! Wat het precies was, werd door de baas voortreffelijk uitgelegd maar dat hebben we niet onthouden! Als tweede gang een wel heel verrukkelijk pastagerecht met penne en kalfsvlees. Het hoofdgerecht was voortreffelijk, zowel het vismenu (mooi opgemaakt gerecht met mul en gamba) als het vleesmenu (mooi opgemaakt met groente en dungesneden kalfsvlees met een heerlijke saus er over hen). Wij komen zeker een keer terug om deze smaaksensatie nogmaals te beleven bij Ballaro's.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De sfeer is er goed. De bediening is prima en het eten is uitstekend. Je gaat ontspannen en verzadigd
naar huis. Zeker een aanrader voor iedereen om eens gezellig uit eten te gaan.
J.P. R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten heerlijk van smaak, echte aanrader.
Jammer dat de wijnen erg duur zijn waardoor de rekening een beetje tegen viel.
Verder zeker de moeite waard om er een keertje te eten.
Erika M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden al vaker bij Ballaro gegeten, maar met de actie van AH kreeg je een verrassingsmenu. Leuk, omdat we normaal eigenlijk altijd hetzelfde bestellen. Het menu was erg lekker (wel veel!). Ik vind Ballaro redelijk aan de prijs: met de AH Restaurantactie hebben we nu gegeten en gedronken voor ongeveer 70 euro. Maar de prijs-kwaliteitsverhouding is wel oké!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We werden zeer hartelijk ontvangen en mochten een leuke tafel uitzoeken. We hebben een voor, tussen en hoofdgerecht genuttigd en deze smaakten voortreffelijk. Als dessert een espresso met heerlijke Limoncello. De bediening was super vrolijk en attent. Al met al genoten van deze fijne avond.
W L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hoewel de kwaliteit van de geboden maaltijd erg goed was evenals ontvangst en sfeer werd e.e.a. helaas negatief beinvloed door de erg lange wachttijd tussen de 2de en 3de gang van het diner.