Ballaro

Scheepersdijk 1B 5062 EA Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Ballaro

Italiaans genot in

Met de kids, partner of de hele familie, met elk gezelschap kun je bij Ballaro aan komen kloppen. Dit is een spot waar je komt voor Italiaans genot, een plek waar de chef de passie heeft voor échte Italiaanse ingrediënten, waar hij complete smaaksensaties van maakt. Hier vind je het fijne huiskamer gevoel, met Italiaanse gastvrijheid en een uitgebreide kaart. Met zowel 'simpele' pasta's tot uitgebreide visgerechten. Deel deze Italiaanse keuken en geniet van alle fijne tradities die hier naar voren komen.

Meer informatie over restaurant Ballaro

Jouw recensie over het restaurant Ballaro

Albert W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wat een contrast! Het eten was super, maar de bediening was een treurig dieptepunt van de vele restaurants die we in de afgelopen 12 maanden hebben bezocht. Een tafel waar je in verband met de beperkte ruimte eigenlijk niet aan kon zitten, geen wijnkoeler voor de fles witte wijn van€ 27, de side dish kwam pas na het menu en niemand van de bediening nam de moeite om voor enige van deze zaken excuses aan te bieden, integendeel!
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij gaan niet meer terug naar Ballaro. Hoewel het eten heerlijk en van goede kwaliteit was, vonden we de ontvangst en de bediening beneden peil. We moesten lang wachten voordat we konden bestellen, het eerste drankje kregen en ook tussen de 1e en 2e gang duurde het heel lang. Ook voor onze fles wijn was geen koeler beschikbaar. Het bijgerecht bij het hoofdgerecht kreeg ik pas nadat ik het hoofdgerecht al op had. Als we er iets over zeiden tegen de bediening, kon er geen sorry van af. Bediening stressvol gehaast en niet respectvol. Absoluut niet zoals ik goede service zie. Groeten Elles Baatje uit Moergestel.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
AH-restaurantactie. Geboekt voor 2. We konden kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Ik koos vis, mijn partner koos vlees. Voorgerecht bestond uit een proeverij van 5 gerechtjes. Dat was zó lekker, we hebben er van gesmuld. SUPER! Wat het precies was, werd door de baas voortreffelijk uitgelegd maar dat hebben we niet onthouden! Als tweede gang een wel heel verrukkelijk pastagerecht met penne en kalfsvlees. Het hoofdgerecht was voortreffelijk, zowel het vismenu (mooi opgemaakt gerecht met mul en gamba) als het vleesmenu (mooi opgemaakt met groente en dungesneden kalfsvlees met een heerlijke saus er over hen). Wij komen zeker een keer terug om deze smaaksensatie nogmaals te beleven bij Ballaro's.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De sfeer is er goed. De bediening is prima en het eten is uitstekend. Je gaat ontspannen en verzadigd
naar huis. Zeker een aanrader voor iedereen om eens gezellig uit eten te gaan.
J.P. R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten heerlijk van smaak, echte aanrader.
Jammer dat de wijnen erg duur zijn waardoor de rekening een beetje tegen viel.
Verder zeker de moeite waard om er een keertje te eten.
Erika M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hadden al vaker bij Ballaro gegeten, maar met de actie van AH kreeg je een verrassingsmenu. Leuk, omdat we normaal eigenlijk altijd hetzelfde bestellen. Het menu was erg lekker (wel veel!). Ik vind Ballaro redelijk aan de prijs: met de AH Restaurantactie hebben we nu gegeten en gedronken voor ongeveer 70 euro. Maar de prijs-kwaliteitsverhouding is wel oké!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We werden zeer hartelijk ontvangen en mochten een leuke tafel uitzoeken. We hebben een voor, tussen en hoofdgerecht genuttigd en deze smaakten voortreffelijk. Als dessert een espresso met heerlijke Limoncello. De bediening was super vrolijk en attent. Al met al genoten van deze fijne avond.
W L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hoewel de kwaliteit van de geboden maaltijd erg goed was evenals ontvangst en sfeer werd e.e.a. helaas negatief beinvloed door de erg lange wachttijd tussen de 2de en 3de gang van het diner.
A G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Vegetarisch geen probleem. Buiten op t terras kunnen zitten en daar rijdt veel verkeer langs.
De prijs ten opzichte van de grootte van de porties is erg hoog. Je moet voor de broodjes betalen; nog nooit meegemaakt.
Dus: kwaliteit prima, prijs te hoog.
ksmetsers .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten kwalitatief erg goed en mooie gerechten leuke bediening en sfeer in onze beleving een echte aanrader zeker voor herhaling op nee lijst
miljard .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben al vaker bij Ballaro gegeten en nu met de Albert Heijn actie was het wederom een feestje. We hebben het menu aangevuld met een heerlijke tiramisu en een prachtig gedecoreerd kaasbord.
ans.vanhoutum .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Super goed gezellig leuke sfeer is echt een aanrader was er voorde2de keer
Zou er zeker weer naar toe gaan raad het iedereen aan
jjvangestel1950 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
erg lekker gegeten bij Ballaro in Oisterwijk echt Italiaans het was net of we op vakantie in Italie waren . op de muren mooie foto,s van Palermo we gaan zeker nog een terug.
Laila R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het eten was superlekker. In principe was de keus voor het AH menu tussen vlees en vis maar het bleek geen enkel probleem om een vegetarisch menu voor te schotelen. Dat was behoorlijk fantasierijk en dat ligt wel eens anders, in andere restaurants. Vooral de sauzen en dressing waren heerlijk. Pittig maar niet té. Ik vond alleen de drankjes (grappa, wijn, koffie) tamelijk duur.
Lidia F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vlotte vriendelijke bediening, al vond ik hem een beetje TE druk,leuk voorgerechtje voor aheyn dinneractie! Pasta leek mij al eerder voorgekookt , of het was de kwaliteit. de smaak was goed! Het vlees erg dun met veel saus, maar ja mischien heeft dit weer met de actie te maken! Want ik hoorde iets van 2 menu's voor bambini. Tira misu had een zuurtje wat ik niet goed kon thuis brengen. En €8.50 per glas wijn???????? Al met al een leuke avond gehad.
amadiaan .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Als altijd een vriendelijke ontvangst, uitgebreide uitleg over de gerechten, die prima smaken. Als de bestelde fles water even wordt vergeten krijgen we die kado,alsmede een glas wijn!
avanbolderen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een hartelijke ontvangst en het voor-, tussen- en hoofdgerecht waren zeer smaakvol en voldoende, zodat we geen toetje erbij konden. Héérlijk was het allemaal !
itholenaars .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ik heb heerlijk gegeten!
Goed advies gekregen over de wijn die wij wilde bestellen.
En omdat ik jarig was kwam het keukenpersoneel en de bediening aan mij tafel en zongen voor mij.
Ik kom zeker terug!!!!
Olav E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Klassieke Italiaanse gerechten, Prima 3 gangen menu met de AH-Restaurantactie! Was een probleempje met de wijn maar dit werdt direct opgelost!
janpaulusse .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Leuk restaurant met personeel dat al zingend aan je tafel zijn werk doet. De maaltijd is lekker en mooi uitgevoerd. Er wordt veel werk van gemaakt om de gasten iets te laten beleven (vlammen aan tafel etc).
Wat in dit restaurant erg tegenvalt is de prijs. Wij waren daar met de bekende AH spaarkaart in de hand. Het restaurant presteert het echter om 2x Euro 4,50 te vragen voor twee flesjes water. Toen ik opmerkte dat het tapbier niet koud genoeg was (nieuw vat?), werd mij een Italiaans flessenbiertje geadviseerd. Ook dit bleek later Euro 4,50 te kosten. als je op die manier probeert om de het aanbiedingsvoordeel weer terug binnen te halen voel ik me als gast niet uitgenodigd om hier nog een keer terug terug te komen. Jammer!