Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
ton.d.kamp K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten is niets bijzonders, maar het blijft altijd een leuk restaurant om no nonsense een hapje te eten. Prijs-kwaliteit verhouding is in orde en de bediening is dik in orde.
René M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Alexandra F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Mijn schoondochter komt hier al jaren en daarom reden we naar Utrecht om dit restaurant zelf eens te proberen. De ontvangst en bediening waren bijzonder hartelijk en vriendelijk en we zaten heerlijk buiten aan de gracht. Daarmee was het al een leuke ervaring. Het eten was eenvoudig, maar erg lekker bereid. Bij het brood kregen we voldoende saus (dat is wel eens anders) en de prijs viel ons erg mee. Een aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Al jarenlang lekker.
Bekir D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Na een dagje op stap met me zus en zwager hebben we besloten om te eten bij boro we werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar en kregen een leuke plekje langs de gracht ook het eten was super keuken personeel weet wat echt koken is het voelde niet alsof we in utrecht waren maar alsof we in balkan waren kortaf top restaurant zeer aanrader!!!
robert_patricia .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Willen jullie buiten zitten aan het water, ze heeft toen een extra tafeltje voor ons gecreëerd. Later op de avond kwam ze met een plaid en kussentjes tegen de kou. Heel vriendelijk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals vanouds was het weer heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij komen er al meer dan dertig jaar. Het is altijd heerlijk eten.
Gunstig geprijsd en worden altijd hartelijk ontvangen.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Regelmatig als ik in Utrecht was bij Boro gegeten. Maar vanaf gisteren kom ik niet meer. Lauwe biefstuk. Zuurkool had een rare smaak. Rijst met ketchup. Knoflooksaus was anders, veel minder dan voorheen. Vegetarische schotel, daarvan waren niet alle groentes vers, deel kwam uit blik en gewoon bij mekaar gelegd met een flensje er bovenop gekwakt. Visspies te droog. Smaak 0,0. Dame vroeg naar onze beleving en wij hebben haar uitgelegd dat het beter kon. Wij zouden nog een toetje krijgen, hadden alleen nog niet besteld. Dame bracht ons de kaart en vervolgens werden wij compleet genegeerd. Na 10 minuten ben ik mijn deel gaan betalen. Ik had er schoon genoeg van, heb onze bedenkingen ten aanzien van het opgediende nog kenbaar gemaakt aan de eigenaar. Hij krabte wat achter zijn oren en vond het spijtig dit te moeten horen. Dit is een restaurant die volgens ons niet meer zijn best doet omdat er altijd wel genoeg aanloop is van toeristen. Jammer...
Said Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuke en aardige personeel. Goed eten voor herhaling vatbaar ????????
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Restaurant zit gezellig in de binnenstad en je kan met mooi weer zoals wij hebben gehad buiten zitten met uitzicht op de gracht.
Je wordt vlot geholpen en de bediening maakt gezellig een praatje met je. Zijn zeer te spreken over deze restaurant en zullen hem zeker bij vrienden aanbevelen.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
10 mei gegeten met twee personen en hebben gekozen voor 2 gangen menu €18,50. Goede keuze achteraf je kunt vrij kiezen uit voorgerecht en hoofdgerecht. Je krijgt bij hoofdmenu balkan salade , rijst en friet. Je krijgt vooraf stokbrood met saus van het huis. We hadden diverse salami en diverse Balkan specerijen als voorgerecht. De sparen ribs en verschillende vlees van de gril waren goed. Aanraders
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
we zijn erg tevreden over !
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Back to the seventies bij Boro. Knoflookstrengen en plastic druiven aan het plafond. Lekker vlees van de grill, frietjes, rijst, gestoofde zuurkool, kortom geen fratsen. Vlotte en vriendelijke bediening. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Wij waren vroeg maar zeker niet de enigen, en er bleven mensen komen.
Elsmul .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij kennen restaurant Boro al veel ruim 15 jaar en eten er altijd met veel plezier. In die 15 jaar is er niets veranderd, zelfs de menukaart niet. En waarom ook, als iets goed is........ De keus is ruim en de gerechten zijn lekker. Het was alleen, toen wij er op donderavond waren, om onverklaarbare reden erg stil.
Maar het is een restaurant waar wij terug blijven komen! Lekker, ontspannen en geen fratsen!
Umus .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ik heb heerlijk gegeten zoals gewoonlijk altijd!! Krijg nooit genoeg van dat heerlijke pittige gulyas leves een heerlijk soep!! Vooral hun lams vlees leker mals heerlijk van smaak!
Giovanna Christina H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Mijn vriend en ik komen hier al jaren! Erg vriendelijk personeel en het eten is heerlijk. Er komen geregeld nieuwe keuzes op de kaart.
Tarkan S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het eten was verrukelijk, het is maar dat mijn maag het niet aankom!

Geweldige sfeer en personeel zelf gaf een positieve uitstraling!

Ik ben erg te vreden met mijn dagje eten bij de Balkan en zal er weer hopelijk weer kunnen zijn!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Bediening was top, maar het eten was zeer matig.
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Eten was niet vers. Kippensoep, zuurkool en vlees was zeker uit de zak. Ik heb gegrild vlees besteld, het was gewoon koud. Mijn vriendin had 'cevapcici' besteld , een echte specialiteit uit Balkan, maar die waren blijkbar uit Lidl koelkast!! Rijst was gemengd met ketchup!!! En prijzen zijn gewoon hetzelfde zoals in elke goed restaurant, dat kan toch niet!