Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Balkangrill Boro

Richard V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk buiten aan de gracht! Vakantiegevoel...,,
G. D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
redelijk lange wachttijd tussen gangen.
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Boro is altijd thuiskomen: vertrouwde kaart, vertrouwde kwaliteit, uitstekende service.

Dank en tot snel!!
Ufuk ..
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Had afgelope weekend met me gezin gegeten bij boro. En het was gezllig aan de oudegracht en een leuke sfeer. De hoofdgerecht als de nagerecht was heerlijk. En de personeel was heel vriendelijk en hulpzaam.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het was heerlijk . Fijn terras geweldig eten zeer gastvrij. Maar ok veel humor en drankjes mogen proeven .wij gaan zeer terg komen.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Al jaren mijn favoriete restaurant. Leuke inrichting, personeel is echt vriendelijk en attent. Het eten is super heerlijk! Goed gezelschap, weer echt genoten. Kortom top avond.
Umus .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heb voor het eerst het voorgerecht fetta kaas in bladerdeeg gegeten VERUKKELIJK! Hoofdgerecht zoals altijd cevapcici pikante vleesrolletjes. En een overheerlijke ijs gepofte appel met kaneelijs .
Nestle D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Geweldige bediening en heerlijk malse steak! Fantastisch. ik ben hier vaker geweest en ze leveren keer op keer weer kwaliteit!
Suzan R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Vriendelijk personeel. Men kwam vragen of het niet te koud was en of ik echt helemaal niks bij mij varkensspies wilde.
Ook snel alles op tafel en het smaakte goed. Inrichting past echt bij de naam van het restaurant. Persoonlijk zou ik voor iets meer licht zorgen, maar het geeft een leuk sfeertje.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Ik had me erg verheugd op de typische roostersmaak van het vlees. dat miste we allemaal een beetje bij de biefstuk. Had iets meer rose gemogen en aan de buitenkant iets meer geroosterd.
De rode wijn was heerlijk. En de ontvangst van de eigenaar o.k.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima gegeten bij Boro. Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime tafel met comfortabele stoelen. Brood met lekkere knoflooksaus. Alle 3 zijn we gestart met de boro meze, gesorteerde hapjes. Voor ieder wat wils en al met al een ruime portie voorgerechten. Gevolgd door 3 x de boro plate. Lekker vlees, aan tafel gegrild. Daarbij frites, salade en sauzen. Bij het eten wijn, bier en frisdrank. Als desert 1 x appel, 1 x dame blanche en 1 x koffie. Super vriendelijke bediening, hele redelijke prijs, lekker eten en grote porties. Gewoon doen dus!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vanwege het mooie weer een tafeltje op het terras. Snelle en vriendelijke bediening. Lekker gegeten.
Carmen B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Geen opmerkingen, was prima.. Ik denk wel dat dit restaurant met z'n tijd mee moet gaan. We zijn 30 jaar geleden hier ook geweest en toen zag het er precies hetzelfde uit. Ik denk dat 60- plussers het prima vinden, maar het is voor de jonge generatie niet zo aantrekkelijk
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Geweldige bediening zeer klantvriendelijk heerlijk eten wat wil je hier nog meer
prijs/kwaliteit perfect

Zeker doen
Eddy B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Kom er al 25 jaar nog steeds goed.
Leontien V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening , en dat alles al meer dan 30 jaar.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten had iets te lang op de grill gelegen waardoor het een beetje droog werd. Ook zag je door de garnering het bos niet meer.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima eten, prima bediening. Het is geen toeval dat dit restaurant al meer dan 40 jaar in hartje Utrecht zit.
Hetty D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Voel me daar altijd thuis.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hadden erna nog honger. Het eten was niet vies maar ook niet heel erg lekker. Beetje slapjes gekruid allemaal. De gamba's zaten nog volledig in schil en het duurde ook wel even voor ik die helemaal had gepeld. Ben gewend dat alleen het staartje er nog aan zit.