Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Elsmul .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Wij kennen restaurant Boro al veel ruim 15 jaar en eten er altijd met veel plezier. In die 15 jaar is er niets veranderd, zelfs de menukaart niet. En waarom ook, als iets goed is........ De keus is ruim en de gerechten zijn lekker. Het was alleen, toen wij er op donderavond waren, om onverklaarbare reden erg stil.
Maar het is een restaurant waar wij terug blijven komen! Lekker, ontspannen en geen fratsen!
Umus .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ik heb heerlijk gegeten zoals gewoonlijk altijd!! Krijg nooit genoeg van dat heerlijke pittige gulyas leves een heerlijk soep!! Vooral hun lams vlees leker mals heerlijk van smaak!
Giovanna Christina H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Mijn vriend en ik komen hier al jaren! Erg vriendelijk personeel en het eten is heerlijk. Er komen geregeld nieuwe keuzes op de kaart.
Tarkan S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het eten was verrukelijk, het is maar dat mijn maag het niet aankom!

Geweldige sfeer en personeel zelf gaf een positieve uitstraling!

Ik ben erg te vreden met mijn dagje eten bij de Balkan en zal er weer hopelijk weer kunnen zijn!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Bediening was top, maar het eten was zeer matig.
Aleksandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Eten was niet vers. Kippensoep, zuurkool en vlees was zeker uit de zak. Ik heb gegrild vlees besteld, het was gewoon koud. Mijn vriendin had 'cevapcici' besteld , een echte specialiteit uit Balkan, maar die waren blijkbar uit Lidl koelkast!! Rijst was gemengd met ketchup!!! En prijzen zijn gewoon hetzelfde zoals in elke goed restaurant, dat kan toch niet!
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wij komen hier al een tijdje ...en eten hier altijd heerlijk echt een aanrader ...lekker eten voor een super prijs
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Alleen huiswijn, de witte was niet lekker. Vlees was erg flauw. De ijsklontjes werden met de blote hand in de de glazen gegooid door verschillende personeelsleden.
Jake D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten, vlees van de grill, rijst, zuurkool en als dessert ijs met walnoten en slagroom.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Alles prima, gezellig tafeltje bij het raam
bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
lekker
Goran S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was heel erg goed zigeunersteak met zigeuner saus is echt een aanrader. Normaal geen fan van kupus maar vond hem dit keer heerlijk. Restaurant heeft een gezellige sfeer met de hangende druiven alsof ik echt in Joegoslavië zat. Zeker voor herhaling vatbaar. Klasse!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na anderhalf jaar, toch maar weer eens gegeten.
En ik moet zeggen dat, na bijna 40 jaar bestaan van deze zaak de formule nog steeds zeer goed en degelijk is.
Anderhalf jaar geleden waren we hier op een zaterdag avond en ging er door de drukte het een en ander mis.
Maar vandaag waren we vroeg en was het lekker rustig. De bediening is vriendelijk en accuraat. De gerechten zijn volgens mij al 40 jaar het zelfde maar zijn van prima kwaliteit. De rode en witte huiswijn passen heerlijk bij de diverse gerechten. Onze vriend de eigenaar Yuksel is echt oké olé olé. Yuksel, never change your winning team.
En van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig bestaan.
Bedankt. Ronald en Jannie
sally G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst. Voldoende verhouding tussen aandacht en met rust gelaten worden.
Heerlijke desserts die we allemaal wel wilden proeven.
marco B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
zeer tevreden over de bediening en het eten .
Het eten was ook zeer betaalbaar. Je gaat zeker met een goed gevulde buik tevreden naar huis.
Tot de volgende keer
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Attent personeel, goed eten voor een fatsoenlijke prijs. We hebben gedineerd bij Boro op 2e kerstdag en van de entourage genoten.
ingridderksbaars .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Reservering was niet doorgekomen, maar goed opgelost. Waren met zijn tweeen en kregen tafeltje voor vier. Goede bediening en lekker gegeten.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ik kom al vanaf het begin bij Boro (dus meer dan 40 jaar!). Nu was ik er een tijdje niet geweest. Veel dingen waren nog even goed als altijd. Jammer, dat de rijst weinig smaak had en de saus waterig. Daarnaast was op een gegeven moment erg warm binne.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gastvrij ontvangen en vriendelijke service. Gedateerd interieur, weinig comfortable. Eten niet bijzonder, ongeïnspireerd en lauw geserveerd op koude borden. Nagerecht (gepofte appel met kaneelijs) was wel echt lekker. Prijsstelling is zeer redelijk maar daar is de kwaliteit helaas dus ook naar.