Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wij komen hier al een tijdje ...en eten hier altijd heerlijk echt een aanrader ...lekker eten voor een super prijs
Betty W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Alleen huiswijn, de witte was niet lekker. Vlees was erg flauw. De ijsklontjes werden met de blote hand in de de glazen gegooid door verschillende personeelsleden.
Jake D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten, vlees van de grill, rijst, zuurkool en als dessert ijs met walnoten en slagroom.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Alles prima, gezellig tafeltje bij het raam
bas H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
lekker
Goran S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was heel erg goed zigeunersteak met zigeuner saus is echt een aanrader. Normaal geen fan van kupus maar vond hem dit keer heerlijk. Restaurant heeft een gezellige sfeer met de hangende druiven alsof ik echt in Joegoslavië zat. Zeker voor herhaling vatbaar. Klasse!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na anderhalf jaar, toch maar weer eens gegeten.
En ik moet zeggen dat, na bijna 40 jaar bestaan van deze zaak de formule nog steeds zeer goed en degelijk is.
Anderhalf jaar geleden waren we hier op een zaterdag avond en ging er door de drukte het een en ander mis.
Maar vandaag waren we vroeg en was het lekker rustig. De bediening is vriendelijk en accuraat. De gerechten zijn volgens mij al 40 jaar het zelfde maar zijn van prima kwaliteit. De rode en witte huiswijn passen heerlijk bij de diverse gerechten. Onze vriend de eigenaar Yuksel is echt oké olé olé. Yuksel, never change your winning team.
En van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig bestaan.
Bedankt. Ronald en Jannie
sally G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een zeer vriendelijke ontvangst. Voldoende verhouding tussen aandacht en met rust gelaten worden.
Heerlijke desserts die we allemaal wel wilden proeven.
marco B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
zeer tevreden over de bediening en het eten .
Het eten was ook zeer betaalbaar. Je gaat zeker met een goed gevulde buik tevreden naar huis.
Tot de volgende keer
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Attent personeel, goed eten voor een fatsoenlijke prijs. We hebben gedineerd bij Boro op 2e kerstdag en van de entourage genoten.
ingridderksbaars .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Reservering was niet doorgekomen, maar goed opgelost. Waren met zijn tweeen en kregen tafeltje voor vier. Goede bediening en lekker gegeten.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ik kom al vanaf het begin bij Boro (dus meer dan 40 jaar!). Nu was ik er een tijdje niet geweest. Veel dingen waren nog even goed als altijd. Jammer, dat de rijst weinig smaak had en de saus waterig. Daarnaast was op een gegeven moment erg warm binne.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gastvrij ontvangen en vriendelijke service. Gedateerd interieur, weinig comfortable. Eten niet bijzonder, ongeïnspireerd en lauw geserveerd op koude borden. Nagerecht (gepofte appel met kaneelijs) was wel echt lekker. Prijsstelling is zeer redelijk maar daar is de kwaliteit helaas dus ook naar.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben 16 december hier ons voorgerecht gehad van ons bedrijfsuitje. Hele vriendelijke bediening en de salade was heerlijk. Was er vroeger weleens geweest 30 jaar geleden en stond me nog bij dat ze toen ook al goed waren. Leuk om weer eens terug te zijn.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
kwaliteit van het eten was goed. Bediening snel en vriendelijk,. knus tentje en voordelig eten.
cock N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten en zeker niet lang hoeft te wachten .In een zeer gezellige sfeer in de kelder van een oud grachten pand .Met zeer aardig personeel vrolijk en aardig
Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was prima. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. De hoeveelheid groente en frietjes is niet echt veel, maar de hoeveelheid vlees zeker wel. Leuke avond gehad en goed kunnen combineren met naar de film bij Pathé. Lekker dichtbij.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Je kunt hier voor een redelijke prijs lekker eten. Goede, belangstellende bediening. Doen hun best, ook na 40 jaar. Wij waren er op zaterdag, even na 18.00 uur. Nadat wij zaten liep de zaak lekker vol. Wij zijn dus zeker niet de enigen die het hier goed vinden.
Headly K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bijzondere locatie en zeer vriendelijke bediening. Eten was zalig en ook zeer redelijk geprijsd. Zeker een aanrader voor met z'n tweeën of met een groep.
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Aan de gracht is altijd een leuke historische lokatie. Prima eten voor een prima prijs. Wij hebben de Boro plate gegeten een mixed grill voor 2 personen. Een voorgrecht is dan zeker niet nodig.