Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Balkangrill Boro

Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Ik heb hier met een groep gegeten. 2-gangen voor 20 euro. Qua prijs-kwaliteit oké, maar het houdt niet over. Vis was goed, maar de "peulvruchten" kwamen recht uit blik. Het was vrij rustig in het restaurant, maar we moesten regelmatig de aandacht vragen van het personeel > ze waren niet heel oplettend.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Evelien E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende, zorgzame bediening. Met enige regelmaat komen we hier. We komen beslist binnenkort terug.
Luca P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten personeel zeer vriendelijk
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gewoon echt goed en zeer lekker!
Rene V.
Mary F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Top restaurant
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
vlees smaakte prima ! maar de hoeveelheid vlees op de spies in verhouding met de prijs vind ik niet kloppen. veel rauwkost en paar frietjes. bediening deed haar best en was wel vriendelijk maar wist niets over de gerechten te vertellen. wat opvallend was het Adidas shirt wat ze droeg. blijkbaar geen eenheid in tenue. heb niet het idee gehad in een gezellige balkan sfeer te vertoeven helaas. de muziek stond wel heel zacht. wij hebben in ieder geval niets gemerkt van de lovende recensies over de gastheer/vrouw van dit restaurant. jammer maar niet voor herhaling vatbaar.
Wvandescheur10 V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Dit restaurant is al heel veel jaren onze keuze. Goede service, goed eten en een leuke entourage. Het personeel en eigenaar zijn toppertjes.
Jacoline L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een restaurant waar ik altijd heen ga als ik voor niet te veel geld even lekker en ontspannen een hapje wil eten met iemand. Met name het vlees is altijd uitstekend en heerlijk gegrild. Ontvangst met een mandje brood met een smeersel. De bijgerechten zijn eenvoudig en niet overdadig. Constante kwaliteit, niet hoogstaand maar absoluut waar voor je geld in een gastvrije omgeving.
ton.d.kamp K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten is niets bijzonders, maar het blijft altijd een leuk restaurant om no nonsense een hapje te eten. Prijs-kwaliteit verhouding is in orde en de bediening is dik in orde.
René M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Altijd constante kwaliteit. Deze keer zelfs nog beter. En dat na ruim 30 jaar... top
Alexandra F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Mijn schoondochter komt hier al jaren en daarom reden we naar Utrecht om dit restaurant zelf eens te proberen. De ontvangst en bediening waren bijzonder hartelijk en vriendelijk en we zaten heerlijk buiten aan de gracht. Daarmee was het al een leuke ervaring. Het eten was eenvoudig, maar erg lekker bereid. Bij het brood kregen we voldoende saus (dat is wel eens anders) en de prijs viel ons erg mee. Een aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Al jarenlang lekker.
Bekir D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Na een dagje op stap met me zus en zwager hebben we besloten om te eten bij boro we werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaar en kregen een leuke plekje langs de gracht ook het eten was super keuken personeel weet wat echt koken is het voelde niet alsof we in utrecht waren maar alsof we in balkan waren kortaf top restaurant zeer aanrader!!!
robert_patricia .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Willen jullie buiten zitten aan het water, ze heeft toen een extra tafeltje voor ons gecreëerd. Later op de avond kwam ze met een plaid en kussentjes tegen de kou. Heel vriendelijk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals vanouds was het weer heerlijk!
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij komen er al meer dan dertig jaar. Het is altijd heerlijk eten.
Gunstig geprijsd en worden altijd hartelijk ontvangen.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Regelmatig als ik in Utrecht was bij Boro gegeten. Maar vanaf gisteren kom ik niet meer. Lauwe biefstuk. Zuurkool had een rare smaak. Rijst met ketchup. Knoflooksaus was anders, veel minder dan voorheen. Vegetarische schotel, daarvan waren niet alle groentes vers, deel kwam uit blik en gewoon bij mekaar gelegd met een flensje er bovenop gekwakt. Visspies te droog. Smaak 0,0. Dame vroeg naar onze beleving en wij hebben haar uitgelegd dat het beter kon. Wij zouden nog een toetje krijgen, hadden alleen nog niet besteld. Dame bracht ons de kaart en vervolgens werden wij compleet genegeerd. Na 10 minuten ben ik mijn deel gaan betalen. Ik had er schoon genoeg van, heb onze bedenkingen ten aanzien van het opgediende nog kenbaar gemaakt aan de eigenaar. Hij krabte wat achter zijn oren en vond het spijtig dit te moeten horen. Dit is een restaurant die volgens ons niet meer zijn best doet omdat er altijd wel genoeg aanloop is van toeristen. Jammer...