Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
sally G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
marco B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
zeer tevreden over de bediening en het eten .
Het eten was ook zeer betaalbaar. Je gaat zeker met een goed gevulde buik tevreden naar huis.
Tot de volgende keer
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Attent personeel, goed eten voor een fatsoenlijke prijs. We hebben gedineerd bij Boro op 2e kerstdag en van de entourage genoten.
ingridderksbaars .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Reservering was niet doorgekomen, maar goed opgelost. Waren met zijn tweeen en kregen tafeltje voor vier. Goede bediening en lekker gegeten.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Ik kom al vanaf het begin bij Boro (dus meer dan 40 jaar!). Nu was ik er een tijdje niet geweest. Veel dingen waren nog even goed als altijd. Jammer, dat de rijst weinig smaak had en de saus waterig. Daarnaast was op een gegeven moment erg warm binne.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gastvrij ontvangen en vriendelijke service. Gedateerd interieur, weinig comfortable. Eten niet bijzonder, ongeïnspireerd en lauw geserveerd op koude borden. Nagerecht (gepofte appel met kaneelijs) was wel echt lekker. Prijsstelling is zeer redelijk maar daar is de kwaliteit helaas dus ook naar.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben 16 december hier ons voorgerecht gehad van ons bedrijfsuitje. Hele vriendelijke bediening en de salade was heerlijk. Was er vroeger weleens geweest 30 jaar geleden en stond me nog bij dat ze toen ook al goed waren. Leuk om weer eens terug te zijn.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
kwaliteit van het eten was goed. Bediening snel en vriendelijk,. knus tentje en voordelig eten.
cock N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten en zeker niet lang hoeft te wachten .In een zeer gezellige sfeer in de kelder van een oud grachten pand .Met zeer aardig personeel vrolijk en aardig
Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was prima. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. De hoeveelheid groente en frietjes is niet echt veel, maar de hoeveelheid vlees zeker wel. Leuke avond gehad en goed kunnen combineren met naar de film bij Pathé. Lekker dichtbij.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Je kunt hier voor een redelijke prijs lekker eten. Goede, belangstellende bediening. Doen hun best, ook na 40 jaar. Wij waren er op zaterdag, even na 18.00 uur. Nadat wij zaten liep de zaak lekker vol. Wij zijn dus zeker niet de enigen die het hier goed vinden.
Headly K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bijzondere locatie en zeer vriendelijke bediening. Eten was zalig en ook zeer redelijk geprijsd. Zeker een aanrader voor met z'n tweeën of met een groep.
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Aan de gracht is altijd een leuke historische lokatie. Prima eten voor een prima prijs. Wij hebben de Boro plate gegeten een mixed grill voor 2 personen. Een voorgrecht is dan zeker niet nodig.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gerard en ik kwamen gisteren vanuit de 50 plus beurs in de Jaarbeurs en omdat het nog zo'n mooi weer was,
besloten we wat te gaan eten in een van de restaurants beneden aan de Oude Gracht.
Daar Gerard op de heenweg al het bordje Boro had gezien en wel eens een gerecht uit Kroatië te wilde proeven,
zijn wij zonder te reserveren naar dat Restaurant gegaan en werden daar allerhartelijkst ontvangen en kregen
een tafel aan het water. Het was niet druk, maar ik vond dat na de beurs wel een verademing
Als voorgerecht nam ik de krabcocktail en Gerard de goulashsoep en beide gerechten smaakten prima.
Daarna als hoofdgerecht Diverse soorten gegrild vlees voor 2 personen en dat was ook een prima gerecht.
Als toetje nam ik de verse ananas, in de schil, maar wel gesneden met ijs en slagroom en dat was een voortreffelijke traktatie, alles vers en gewoon heerlijk al.
Gerard nam alleen een beetje ijs, omdat hij niet zo van toetjes houdt
We hebben ons prima vermaakt met de serverende dames en we kregen na het opmaken van de rekening
ook nog koffie en thee van de zaak. Ja, we komen zeker nog eens terug, want het was heel leuk
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik kom hier altijd met veel genoegen.. Een mooi terras aan de werf, een vlotte en voorkomende bediening en zeer smakelijk eten. Ik vind dit restaurant een aanrader. Goed verzorgde maaltijden voor een zeer redelijke prijs.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De sfeer in deze kelder is goed. Wij hadden een arrangement incl drank met groep. Je kon gewoon van de kaart kiezen. Alles kwam goed op tijd. Eten is redelijk. Vlees wat droog, weinig bij gerechten. Sla en patat ... Eenvoudig eten, maar daar is de prijs ook naar.
sbeuting .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was lekker, maar ik miste de uitleg bij het eten. We hadden een voorgerecht besteld met verschillende soorten vlees, maar kregen geen uitleg wat het was. Hetzelfde met het hoofdgerecht had ik verschillende soorten vis aan een spies besteld maar daar kreeg ik geen uitleg bij. En nog een tip, als mensen het drinken op hebben, vraag of ze nog wat willen drinken haal niet alleen het glas weg. Verder was heerlijk aan de gracht. Gezellig.
Ziza06 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker buiten aan de gracht gezeten, heerlijk biefstukje. Vol bord met bijgerechten, niet allemaal even lekker, maar da´s een kwestie van smaak. Franse frietjes worden snel slap en koud, dat is jammer. Friet kan beter! Aardige bediening, lekker plekje.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gisteren weer eens met het hele gezin genoten van de heerlijke gerechten. De voorgerechten, de Dubrovnik cocktail en de verschillende soorten Balkan salami, waren erg smaakvol. Dat geldt ook voor hoofdgerechten! En ook voor de Palacsinta blijf je terugkomen. Ik vind het echt klasse dat de kwaliteit zo constant is. En ik kom er al meer dan 30 jaar. En de volgende generatie dient zich al aan, want de kinderen (8 en 14) wilden per se weer bij 'in de wefkelder' eten.