Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Voordelig
Headly K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Aan de gracht is altijd een leuke historische lokatie. Prima eten voor een prima prijs. Wij hebben de Boro plate gegeten een mixed grill voor 2 personen. Een voorgrecht is dan zeker niet nodig.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gerard en ik kwamen gisteren vanuit de 50 plus beurs in de Jaarbeurs en omdat het nog zo'n mooi weer was,
besloten we wat te gaan eten in een van de restaurants beneden aan de Oude Gracht.
Daar Gerard op de heenweg al het bordje Boro had gezien en wel eens een gerecht uit Kroatië te wilde proeven,
zijn wij zonder te reserveren naar dat Restaurant gegaan en werden daar allerhartelijkst ontvangen en kregen
een tafel aan het water. Het was niet druk, maar ik vond dat na de beurs wel een verademing
Als voorgerecht nam ik de krabcocktail en Gerard de goulashsoep en beide gerechten smaakten prima.
Daarna als hoofdgerecht Diverse soorten gegrild vlees voor 2 personen en dat was ook een prima gerecht.
Als toetje nam ik de verse ananas, in de schil, maar wel gesneden met ijs en slagroom en dat was een voortreffelijke traktatie, alles vers en gewoon heerlijk al.
Gerard nam alleen een beetje ijs, omdat hij niet zo van toetjes houdt
We hebben ons prima vermaakt met de serverende dames en we kregen na het opmaken van de rekening
ook nog koffie en thee van de zaak. Ja, we komen zeker nog eens terug, want het was heel leuk
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik kom hier altijd met veel genoegen.. Een mooi terras aan de werf, een vlotte en voorkomende bediening en zeer smakelijk eten. Ik vind dit restaurant een aanrader. Goed verzorgde maaltijden voor een zeer redelijke prijs.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De sfeer in deze kelder is goed. Wij hadden een arrangement incl drank met groep. Je kon gewoon van de kaart kiezen. Alles kwam goed op tijd. Eten is redelijk. Vlees wat droog, weinig bij gerechten. Sla en patat ... Eenvoudig eten, maar daar is de prijs ook naar.
Sbeuting .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was lekker, maar ik miste de uitleg bij het eten. We hadden een voorgerecht besteld met verschillende soorten vlees, maar kregen geen uitleg wat het was. Hetzelfde met het hoofdgerecht had ik verschillende soorten vis aan een spies besteld maar daar kreeg ik geen uitleg bij. En nog een tip, als mensen het drinken op hebben, vraag of ze nog wat willen drinken haal niet alleen het glas weg. Verder was heerlijk aan de gracht. Gezellig.
Ziza06 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker buiten aan de gracht gezeten, heerlijk biefstukje. Vol bord met bijgerechten, niet allemaal even lekker, maar da´s een kwestie van smaak. Franse frietjes worden snel slap en koud, dat is jammer. Friet kan beter! Aardige bediening, lekker plekje.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gisteren weer eens met het hele gezin genoten van de heerlijke gerechten. De voorgerechten, de Dubrovnik cocktail en de verschillende soorten Balkan salami, waren erg smaakvol. Dat geldt ook voor hoofdgerechten! En ook voor de Palacsinta blijf je terugkomen. Ik vind het echt klasse dat de kwaliteit zo constant is. En ik kom er al meer dan 30 jaar. En de volgende generatie dient zich al aan, want de kinderen (8 en 14) wilden per se weer bij 'in de wefkelder' eten.
Manuu77 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Super leuk en gezellig restaurant, wij eten hier graag!!
Het eten is altijd goed en lekker. Ook zijn ze heel aardig!!

Dit restaurant is zeker aan te raden om te gaan eten .

Oohjaa het brood vooraf met saus is erg lekker
Ingeborghmook .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Prima eten voor een prima prijs. Jammer dat het restaurant bijna leeg was, en dat voor een vrijdagavond! Bediening was oke.

Fotienut .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met 5 personen gegeten en het was allemaal goed en gezellig. Ik begrijp niet dat mensen over dit restaurant zeuren dan moeten ze maar naar de Mac gaan.
Kasteelfr .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij waren met een groep mensen van de Alvis Owner Club. Deze kwamen uit ganse land. Ze vonden de accomodatie geweldig en hebben lekker gegeten en gedronken.
Was voor herhaling vatbaar.
Jaap C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Binnen in de werf waar het restaurant zit, hangt een prettige rustige sfeer, buiten is dat wat minder, maar daar kan je lekker mensen kijken die voorbij varen. Het eten is erg lekker eten, qua kruiden en qua malsheid van het vlees. De bediening was erg aardig en vrolijk. Zeker een aanrader, ik kom er in ieder geval snel weer terug!
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Kom al jaren bij Boro(meer dan 30 jaar).....maar gisteren me verbaasd wat voor een leuk personeel er weer rond loopt het nichtje van de baas een schat van een kind qua bediening en voor mijn vriendin die ik heerlijk aan het pesten was;)....eten zoals gewoonlijk heerlijk(spare ribs zijn top)....de rode wijn is verukkelijk en word altijd gelijk aangerukt als we binnen komen;)...de baas is een bijzondere attente aardige man met altijd wel wat van het huis aan het einde van de gangen....zal er samen met mijn vriendin nog jaren blijven komen...met andere woorden TOP!!!!!....dan vergeet ik nog te zeggen het leuke bar meisje die de service hoog in het vaandel heeft staan....rest me nog te zeggen nichtje welk luchtje had je nou op wil een keer lief zijn voor mijn vriendin(hahahahaha je snapt hem wel;)
Mark1995 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Lekker eten voor weinig geld. De bediening is wat traag (we hebben tien minuten moeten wachten voordat iemand om drinken kwam vragen), maar het lekkere eten compenseert daarvoor. De hoeveelheid eten is misschien wat aan de kleine kant, maar dat is ook niet heel gek voor de lage prijs die je ervoor betaalt. Over het algemeen prima!
Widiadirk0211 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
eten uitstekend ,bediening ...daar kunnen andere een hoop van leren.top
de sfeer van oudheid is zo ontzettend mooi. prima restaurant .
NNA .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De bediening was fantastisch, er werd echt rekening gehouden met onze wensen! Top!
Het lekkerste eten was niet eens zozeer het vlees, maar de rijst en zuurkool was perfect.
En het decor is sowieso prettig: in het gezellige Utrecht.

Zeker een aanrader! ;-)
C-a .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
lekker langs de oude gracht gezeten! Vriendelijk personeel, en uitstekende kwaliteit eten, niet verwacht voor dat geld! Zeker voor herhaling vatbaar
Umus .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij hebben vandaag bij Boro gegeten als voorgerecht had ik de Hongaarse kalkoen salade met een heerlijke dressing het kalkoen was heerlijk en fijn dun gesneden, mijn hoofdgerecht was de cevapçiçi pikant vleesrolletjes met rijst, zuurkool en salade en natuurlijk het heerlijke zigeunersaus!! Als dessert had ik kaffe milka koffie met ijs en Kruskovac (perenlikeur)!! De bediening is gast vriendelijk en het sweer vind ik zo fijn lekker donker, warm, romantisch echt een restaurant dat bij de Oudegracht werf kelders hoort!
Tunish Y.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ik was daar afgelopen woensdag en vond de biftek het lekkerst. Bediening heel erg vriendelijk en snel. Ik kom de volgende keer zeker weer.