Balkangrill Boro

Oudegracht 63 3511 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Balkangrill Boro

Specialiteiten van de Balkan

Utrecht staat bekend om zijn unieke werfkelders pal aan de gracht. Boro beslaat al tientallen jaren een fantastische plek met de Balkan Grill, en dan is het nog leuker om een lunch of etentje hier te combineren met een rondvaart. De zeer specialistische gerechten zijn eerlijk in prijs-kwaliteit verhouding. Leuk voor partijtjes: het restaurant is in zijn geheel af te huren!

Meer informatie over restaurant Balkangrill Boro

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Balkangrill Boro

Jan F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het ziet rr na al die tijd wel erg sleets uit.
M B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Altijd goed ook qua service
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Boro, al meer dan 25 jaar mijn favoriete restaurant in Utrecht. Een grillrestaurant met een vaste kaart en vaste kwaliteit... tot de laatste keer dat we er waren: de knoflooksaus miste de knoflook, op de porties vlees is beknibbeld zowel in kwantiteit als in kwaliteit en dat is jammer...

Beter een euro op de prijs doen en de kwaliteit gelijk houden, dan dit Boro.

We zijn al jaren vaste klant, maar komen nu niet zo snel meer terug ben ik bang.
Beste Yolanda,

Wij vinden het erg jammer om dit te horen en zeker omdat u aangeeft al 25 jaar met plezier lekker te komen eten bij Boro. Mocht er bij een volgend bezoek iets zijn wat u opmerkt wat anders is dan u van ons verwacht dan kunt u dit altijd aangeven zodat wij u gelijk tegemoet kunnen komen en u alsnog de fijne ervaring in ons restaurant kunnen geven die u van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Balkan Grill Boro
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We hebben hier niet voor het eerst gegeten en zeker niet voor de laatste keer
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Een driegangenmenu kost 23 euro. Nu moesten we voor twee voor en nagerechten pp 15 euro en 16 euro betalen. In principe hadden we dus 15 euro korting gekregen, dat is niet eens de waarde van de kaart. Ik vind dit echt niet kunnen
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij komen al 40 jaar in dit restaurant. Het eten blijft goed en constant.
Jannie L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het was weer zoals gewoonlijk goed en gezellig
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Voor wat we moesten betalen, uitstekend gegeten. Een goed drie gangen menu voor € 23,95.
MEER dan waar voor je geld. Geen kleine porties. Flink voorgerecht, heerlijk hoofdgerecht en lekker toetje.
We gaan daar zeker nog een keer terug. Echt een aanrader.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk buiten aan de gracht! Vakantiegevoel...,,
G. D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
redelijk lange wachttijd tussen gangen.
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Boro is altijd thuiskomen: vertrouwde kaart, vertrouwde kwaliteit, uitstekende service.

Dank en tot snel!!
Ufuk ..
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Had afgelope weekend met me gezin gegeten bij boro. En het was gezllig aan de oudegracht en een leuke sfeer. De hoofdgerecht als de nagerecht was heerlijk. En de personeel was heel vriendelijk en hulpzaam.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het was heerlijk . Fijn terras geweldig eten zeer gastvrij. Maar ok veel humor en drankjes mogen proeven .wij gaan zeer terg komen.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Al jaren mijn favoriete restaurant. Leuke inrichting, personeel is echt vriendelijk en attent. Het eten is super heerlijk! Goed gezelschap, weer echt genoten. Kortom top avond.
Nestle D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Geweldige bediening en heerlijk malse steak! Fantastisch. ik ben hier vaker geweest en ze leveren keer op keer weer kwaliteit!
Umus .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heb voor het eerst het voorgerecht fetta kaas in bladerdeeg gegeten VERUKKELIJK! Hoofdgerecht zoals altijd cevapcici pikante vleesrolletjes. En een overheerlijke ijs gepofte appel met kaneelijs .
Suzan R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Vriendelijk personeel. Men kwam vragen of het niet te koud was en of ik echt helemaal niks bij mij varkensspies wilde.
Ook snel alles op tafel en het smaakte goed. Inrichting past echt bij de naam van het restaurant. Persoonlijk zou ik voor iets meer licht zorgen, maar het geeft een leuk sfeertje.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Ik had me erg verheugd op de typische roostersmaak van het vlees. dat miste we allemaal een beetje bij de biefstuk. Had iets meer rose gemogen en aan de buitenkant iets meer geroosterd.
De rode wijn was heerlijk. En de ontvangst van de eigenaar o.k.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima gegeten bij Boro. Vriendelijke ontvangst. Mooie ruime tafel met comfortabele stoelen. Brood met lekkere knoflooksaus. Alle 3 zijn we gestart met de boro meze, gesorteerde hapjes. Voor ieder wat wils en al met al een ruime portie voorgerechten. Gevolgd door 3 x de boro plate. Lekker vlees, aan tafel gegrild. Daarbij frites, salade en sauzen. Bij het eten wijn, bier en frisdrank. Als desert 1 x appel, 1 x dame blanche en 1 x koffie. Super vriendelijke bediening, hele redelijke prijs, lekker eten en grote porties. Gewoon doen dus!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Vanwege het mooie weer een tafeltje op het terras. Snelle en vriendelijke bediening. Lekker gegeten.