Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Balkan

De smaak van de Balkan

Al tientallen jaren een begrip in Hengelo! Dit mediterraanse restaurant is donker, spannend en modern. Er is plek voor groepen tot 120 personen dus ideaal voor een (personeels)uitje. Neem plaats op de comfortabele rood leren banken of neem een heerlijk oost Europees gerecht mee naar huis. Kies je voor de Goulash, Russische eieren of een Sabac schotel?

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Balkan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 15:30 - 23:00
Zaterdag 13:30 - 23:00

6,3

Jouw recensie over het restaurant Balkan

Harmke B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
eten; ruim voldoende en lekker
wijn; royale glazen (bij sommige restaurants een paar slokjes!!)
wij namen soep, grillschotel en ijsje toe.
prima etablissement voor een feestje
H.L. K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De avond begon wat teleurstellend omdat wij met de IENS-aanbieding een beperkte menukaart kregen uitgereikt. Gelukkig konden de 4 volwassen uit de beperkte menukaart wel een keuze maken en mochten de beide kleinkinderen op de IENS voorwaarden wat uit de kindermenukaart kiezen.
De laatsten kregen tot hun verrassing wel een heel groot kindermenu voorgezet. YUMMIE!
Ook de vier volwassenen hadden ruimschoots genoeg aan de smakelijk vleesschotel.
Geen enkele klacht hierover. Na nog een prima ijsdessert mocht de rekening betaald worden.
Door een fout onzerzijds werd echter 100 Euro teveel op de counter gelegd.
Bij het wegbergen van het geld had de eigenaar de vergissing direct in de gaten en bracht hij onmiddellijk het teveel betaalde bedrag bij ons aan tafel terug. Kijk, bij zo'n restaurant kom je graag nog eens een keer terug!
An K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Uit eten voor je verjaardag. Toevallig kwamen we bij dit Balkanrestaurant uit. Het was een enorme teleurstelling. De Griekse koolsalade die als starter geserveerd werd dreef in de olie waarover ook nog een streep mayonaise uit een tube was gedrapeerd was. Bovendien smaakte het licht bedorven. De hoofdgerechten 2 x vis en een mixed grill. De vis was slecht, van goedkope kwaliteit en smakeloos. De mixed grill was gewoonweg vies. Een bij elkaar gezocht restje van vlees stukjes waarvan de helft uit de frituur leek te komen. Zo jammer van ons avondje en ons geld. Misselijk naar huis. Hoe bestaat zoiets.
De serveerster was aardig maar alléén dus het duurde ook nog erg lang.
Wij zijn geen klagers en dit is de eerste negatieve recensie ooit die ik nu schijf.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
onze eerste en laatste keer ,menu croupon ,op onze vraag wat zit er op de grill schotel ? een stukje steak en ander vlees dat laatste klopte wel ! worstje gehaktschijfje snitsel stukje rolletje vlees in spek en een onbeduidend stukje hard vlees ,wat het was weet ik nu nog niet .hele waterige bonen soep .en het ijs met warme kerssen saus was een fiasco ,het werd een coup met koude kersen onderin ,en ijs waar allemaal stukjes ijs in zat het oog wil ook wat gooi er de volgende keer ja niet voor ons! een kers boven op .het was de croupon niet waardig jammer ,gemiste kans ,wij doen dit om het uit te proberen . dus niet weer hier!!
Riet K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was prima, snelle bediening, het mannetje deed er alles aan om je snel en correct te bedienen, hij serveerde alleen en was erg druk maat toch heel vriendelijk .
Lorenz D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat een afknapper, vies eten en slechte service. Kwamen met de AH actie, maar ons zullen ze hier niet meer zien. Jammer.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Dramatisch slecht gegeten. Mixed grill bestond uit spek, worstje, ontploft stukje kip en hamburger. Wat een afknapper!!!
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Als je van vlees houdt is de Balkan een absolute aanrader.
De zaak wordt gedraaid door de eigenaar Dule (Dusan) en zijn eega. We aten op een mooie lentedan (temp. 25 graden) op het terras voor de zaak. Het terras is afgescheiden van de openbare weg. We aten soep vooraf en beiden een mixed grill gerecht en ijs na. We waren erg tevreden over de soepen en het hoofdgerecht met garnituur. Ook het nagerecht was prima.
karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
wij zijn er geweest ,wij vinden het top daar goed eten ,gezellig ingericht ,vriendelijke mensen ,gewoon een aanrader wij gaan zeker vaak terug
IJp V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Graag meer snelheid in de bediening (na een bestelling) en kortere wachttijden na een bestelling en tussen voor- en hoofdgerecht.
Het eten was gewoon lekker en goed verzorgd.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
een fantastische geslaagde avond gehad met overheerlijke gerechten, alles er op en er aan! niets ontbrak. Op onze wenken bediend. ivm drukte iets langer wachten, maar met een gezellig gesprek in prettig gezelschap weinig van gemerkt! overheerlijk eten en behulpzaam vriendelijk personeel met een glimlach! wij waren hier voor t eerst; maar zeker niet voor t laatst! dank jullie wel! geweldig!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De inrichting is gedateerd. Onervaren personeel. Grotendeels koud eten. Wij gaan in ieder geval hier niet meer eten. Geen aanrader
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We zijn prettig ontvangen. De gelegenheid zag er gezellig uit. Het eten was heerlijk en zag er ook prima uit. Hele fijne mensen en we komen graag weer eens terug.
Ellie S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Personeel was wat onhandig, door de drukte(terwijl het restaurant niet eens vol zat) mochten we niet eens een broodje kruidenboter bestellen.
Alles duurde heel lang, het vat bier was leeg, daar hebben we een half uur op gewacht, het eten was niet bijzonder, mijn cordon blue was meer paneermeel dan vlees. En de zigeunerspies was flauw en droog.
Bij de Dame Blanche smaakte de warme schocolade saus naar verbrande chocolade.
En zelfs het afrekenen duurde lang, want alleen de man deze huizes kon dit blijkbaar, hij schreef alles op een bonnetje en rekende het bedrag uit, en achteraf gezien was dit ook nog de rekening van een andere tafel.
Lorenz D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hadden een tafel voor 2 gereserveerd. Deze reservering was door Iens als ook het restaurant zelf bevestigd. Twee uur voor dat we aan tafel gaan komt er een e-mailtje binnen dat we toch niet welkom zijn en wordt er door het restaurant medewerker/eigenaar D. Zivkovic gemeld dat we maar op een andere dag terug moeten komen... Meteen bellen natuurlijk, maar het restaurant neemt de telefoon niet (meer) op en ook op onze e-mail komt geen reactie. Kortom wat een super slechte service!!! Zeer zeker een AFRADER!!! dit restaurant. Boeh...
Larsvdwal .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was heel druk. Waarschijnlijk allemaal mensen met AH restaurantactie. Daarom duurde het allemaal wel lang, maar het eten was prima!
nathalief1986 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, met de ah kaarten van de volledige menu kaart kunnen kiezen (alleen de voorgerechten kon je uit alle soepen kiezen). Met 4 personen het zwaard besteld. Echt een aanrader, alleen al voor de leuke presentatie van het gerecht, Het eten was erg lekker en er was genoeg.
I.G.J. K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
AH actie::.Heerlijke grillschotel gewoon volgens de originele menukaart uitgezocht Goed gevulde bonensoep vooraf een lekker toetje na en ook nog een drankje van het huis gratis gekregen Fijne gemoedelijke sfeer vlotte bediening en niet opdringerig. We komen zeker terug!!
elise M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
eten was goed goede smaak vond alleen dat er weinig bij het eten zat groente en aardappels had wel wat meer gemogen was heel weinig maar de smaak van het vlees en de garnalen was perfect.
de soep was ook perfect.
de inrichting mag naar mijn idee wel wat warmer en gezelliger
de bediening was wel vriendelijk en je kreeg ook nog een drankje van het huis dat was wel aardig
halt3611 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige avond traditionele schotel van prima kwaliteit vriendelijk personeel wij waren hier vanuit de ah aktie konden kiezen uit de gehele menukaart