Over restaurant Balkan

De smaak van de Balkan

Al tientallen jaren een begrip in Hengelo! Dit mediterraanse restaurant is donker, spannend en modern. Er is plek voor groepen tot 120 personen dus ideaal voor een (personeels)uitje. Neem plaats op de comfortabele rood leren banken of neem een heerlijk oost Europees gerecht mee naar huis. Kies je voor de Goulash, Russische eieren of een Sabac schotel?

Halve fles mineraalwater

elise M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Halt3611 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellige avond traditionele schotel van prima kwaliteit vriendelijk personeel wij waren hier vanuit de ah aktie konden kiezen uit de gehele menukaart
Annemieke A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De bieding was vriendelijk, het eten was prima, niet heel bijzonder. Het smaakte goed en de prijs / kwaliteit verhouding was prima.
De inrichting is wat gedateerd.
tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Via de AH-actie hier gegeten.
Keuze uit de complete menukaart.
De garnalen waren SUPER lekker.
Als hoofdgerecht een schotel voor 2 personen. Helaas was het niet erg warm. Nagerecht prima.
Heel gastvrij; nog buiten een borrel gedronken met de eigenaar.
Mayk T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Was druk op zaterdagavond. Paar grotere groepen. Waren wat luidruchtig maar zaten voorin en wij achterin dus gelukkig op enige afstand. Door de drukte duurde het wat langer voordat er besteld kon worden en eerste gerecht kwam. Misschien was een voorafje van het huis handig geweest. Wel begrip door de drukte. Ook door de drukte niet automatisch de vraag om nog wat te drinken te serveren.
Eten heeft echter alles goed gemaakt. Was heerlijk. Uitgebreide vleesschotel voor 2 personen meer dan genoeg.
Gastvrijheid en vriendelijkheid van personeel prima. Voor herhaling vatbaar.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met 2 volwassenen en 3 kinderen wezen eten met de AH-actie. Het viel heel erg tegen. Wij waren er op zondagavond, maar het was opvallend rustig. Ondanks dat moesten wij heel erg lang wachten op ons eten. In totaal zijn wij er 3,5 uur geweest, het eten was al koud bij opdienen en toen wij hier iets van zeiden werd er laconiek op gereageerd. Ook de kinderen kregen koud eten en erg weinig patat. De gastvrouw was erg gestrest en had geen tijd voor uitleg van het eten. Soms werden we 'gewoon' vergeten. Al met al geen aanrader.
Diny-h .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Volgens ons veel nieuw personeel. Er ging nogal wat mis, werd wel opgelost.
Personeel wel vriendelijk.
Het interieur is aan vervanging toe.
Eten was goed.
Rob_w .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Het eerste deel van het restaurant lijkt een wat minder sfeervolle aanbouw te zijn dat geheel leeg was. Misschien juist omdat het leeg was. We dachten even de enige gasten te zijn, maar achter in het restaurant bij de bar waren nog meer tafeltjes waarvan er enkele bezet waren en was de sfeer ook meer "Balkan". Je hebt vanaf daar niet het gevoel in een groot restaurant te zitten, maar meer een intiemer restaurant. De bediening was vriendelijk en vlot. Wij hadden in korte tijd ons eten. Volgens onze (groupon) voucher een "luxe schotel voor 2 personen t.w.v €50", maar daarvoor was het toch iets te karig/gewoontjes. Mooi opgemaakte mixed grill, smakelijk vlees voldoende voor 2 , ook niet fout maar zeker geen €50. De bijgeleverde salade stelde helaas niet veel voor. Wij denken dat het een equivalent van de Balkan schotel is geweest. Maar goed, het eten was prima, de drankjes hadden een vriendelijke prijs. We komen nog wel eens terug.
Gerdienlohuis .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden gereserveerd op zaterdagavond om 19.30 uur. Het was gezellig druk in het restaurant. Een drankje werd direct geserveerd en de bestelling werd ook vlot opgenomen. We hadden direct een hoofdgerecht besteld omdat we zin hadden in eten. Dat eten werd rond 21.00 uur gebracht. Dat vonden we wel heel lang duren.
't Was wel erg lekker. Mixed grill hebben we gehad.
Mvveldhoven .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben heel lang op onsceten moeten wachten. Toen het er eindelijk was was de groente duidelijk uit blik en de kipsalade was een aldislaatje uit plastic bak. Vreselijk slecht. De rekening kregen we ook niet na 5 keer vragen. Na naar de bar gelopen te zijn heeft de kok de rekening handmatig opgeleld en gegeven. We zijn er eind april geweest en de kersversiering stond er nog. Hele slechte ervaring echt geen aanrader
Ibreukink .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het duurde ontzettend lang voordat wij het hoofdgerecht hadden. Wij waren er om 6 uur en hadden tegen half 8 het hoofdgerecht (wel voorgerecht gehad). Ik had de vegetarische schotel. De groente was wel lekker maar de kaassouffle niet, was net kauwgum. (vind dit als vegetarisch gerecht ook behoorlijk oubollig). Gebakken aardappels bleken gewoon gefrituurde aardappelschijfjes te zijn. Bij afruimen lieten ze het bakje mayonaise vallen waardoor de schoen van mijn dochter helemaal onder zat. Kon ze zelf schoonmaken. Het vlees was volgens mijn vriend ook niet echt bijzonder. Kortom, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
XKimmie .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het restaurant heeft een huiselijke sfeer, vriendelijke bediening en goed eten. Wij hadden de varkenshaas met champignons en roomsaus en de varkensspiezen, erg lekker.
Riezebos-Twente .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Onze 2e keer! Decor hetzelfde. Echter nu was het veel drukker. Dat zag je terug in de kwaliteit van (de opmaak en afwerking) van het eten; de aandacht van de bediening. Er zat een grote groep.. Niets mis mee, maar grote groepen (deze zeker) zijn luidruchtig. Mensen uit die groep gingen op eigen houtje (met toestemming van de keuken, want daar werd het gevraagd) zelf bier tappen(en meer dan 1 x); zelf saus en alle andere bijgerechten vragen in de keuken. Dus naast lopende bediening had je ook klanten die dat uit zichzelf gingen doen. Wij werden (bijna) naast de grote groep neergezet; toen ik dat weigerde, werd mij een tafel aangeboden die midden in het looppad van alle gasten zit die komen en gaan.. Deze ook geweigerd. Toen kwamen de betere plekken aan bod. Anyway, De bediening deed haar best.. Na deze 2e keer was wellicht ons verwachtingspatroon te hoog voor wat men kon aanbieden
Faberr .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten zag er goed en verzorgd uit het voor gerecht had wel wat warmer gekunt vriendelijke bediening maar weinig ervaring leek ons prijs en kwaliteit prima
Biesje75 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hebben heel erg lekker gegeten! De bediening heel erg gastvrij en vriendelijk voor onze kinderen. Eigenaren zelf aan tafel voor een gezellig praatje hoe leuk is dat. Het eten was ruim voldoende en goed van smaak.! De prijzen zijn voor mensen met een laag budget ook heel goed te doen. De uitstraling is echt Joegoslavisch , warme uitstraling en gezellig.! Het voelde als thuis dus voor ons een zeer geslaagd etentje !
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Het eten was prima, lekker en genoeg. Alleen ze lieten ons 45 minuten wachten voordat opgediend werd. Ook het vragen naar wat wij willen drinken duurde erg lang. Wel kregen wij een stokbrood met kruiden boter vooraf. Decor was niet erg sfeervol en terras er voor zag er ook slordig uit. Prijs was betaalbaar.
Ariezebos .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Prima restaurant; zeer goede bediening; heerlijk en betaalbaar eten; hier komen wij zeker vaker. De eigenaar kwam nog en drankje aanbieden; zeer aardige mensen!
Femkefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We vonden het niet speciaal. Het eten was wel goed maar veel te veel en we hadden meer streekproducten uit hun land verwacht. De bediening deed hun best en de gunfactor is wel erg hoog. Ben je een grote vleeseter dan zou ik het zeker aanraden.
Marianne.klaas1962 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij waren gisteravond met het gezin (7 personen) met de aanbieding via Iens hier eten. We konden een keuze maken van de kaart. Het was geweldig. Wat een aardige eigenaar en personeel. Het eten was heerlijk en de sfeer en gemoedelijk en gezellig.

Wij komen hier zeker nog eens terug!
Lucasd .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met de shell actie tank en dineer bij dit restaurant gegeten. Bij binnenkomst denk je eerst wat gaat dit worden. Er wordt terloops gezegd "zoek maar een plaatsje", maar daarna wordt het snel beter. Van tevoren nog wel laten weten dat we van de actie "2 eten voor de prijs van 1" gebruik maken. Vooraf de goulaschsoep en russiche eieren besteld. Voortreffelijk. Als hoofdgerecht gekozen voor de balkanschotel voor 2 personen. Meer dan voldoende vlees en super lekker. Tijdens het eten wordt er nog gevraagd of er voldoende is en of er nog bijgehaald moet worden. na afloop wordt een schnapps of koffie van het huis aangeboden. Voor- en hoofdgerecht inclusief 4 cola light voor een bedrag van € 30,50. Complimenten.