Balkan

Drienerstraat 29 7551 HK Hengelo Nederland Kaart
31-742420054

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Uiensoep
      Tomatenspoep
      Bonensoep
  • Hoofdgerechten
    • 1,Schotel met vijf verschillende soorten vlees voor twee personen
      2.Roversvlees (speciale grillschotel 1 pers)
      3 Spare Ribs 1 pers
  • Nagerecht
    • 1. Gemengd ijs met slagroom
      2. Coupe ijs met warme kersen en slagroom
      3. Coupe ijs met vruchten en slagroom

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Balkan

De smaak van de Balkan

Al tientallen jaren een begrip in Hengelo! Dit mediterraanse restaurant is donker, spannend en modern. Er is plek voor groepen tot 120 personen dus ideaal voor een (personeels)uitje. Neem plaats op de comfortabele rood leren banken of neem een heerlijk oost Europees gerecht mee naar huis. Kies je voor de Goulash, Russische eieren of een Sabac schotel?

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Balkan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 15:30 - 23:00
Zaterdag 13:30 - 23:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Balkan

Monique S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Droog varkens vlees al heb ik me twijfel of dat wel echt varkenshaas was
. Half schaaltje extra saus 4 euro leek op kruiden ragout met slappe champignons.ijsklonten in het ijs. Rauwkost kreeg je 15 mij voor je warme eten . Al met al jammer.
Jannie J.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het Iens menu was op een apart vel. Vlees smaakte goed. Gebakken aardappelen waren schijfjes uit de frituur. Heel aardige meisjes in de bediening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hadden een beperkte kaart maar konden toch uit 5 verschillende hoofdgerechten en 3 verschillende voor/na gerechten kiezen. Het hoofdgerecht was warm en zeer standaard. Salade en gebakken(gefrituurde) aardappel schijfjes. De smaak was niet uitzonderlijk. De soepen waar we uit mochten kiezen waren lekker. Koffie was heerlijk. De bediening was redelijk, dit kan ook niet anders, 2 jonge meiden lopen werkelijk hun benen uit hun lijf om de volle zaak te bedienen, om tot een goede en klantvriendelijke bediening te komen mogen er minstens twee bedieningsmedewerkers bij. De inrichting van het restaurant is eenvoudig maar voldoende.
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
lekker gegeten vlugge en lieve bediening komen zeker hier terug...
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
zondag 11 maart erg lekker gegeten, goede bediening, alles was goed !
Ivm Iens wel kleinere menukaart. Is aan aan te bevelen. Harry D.
Robert F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
lekker gegeten snelle service
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Zoals altijd, vriendelijk ontvangst en prima eten.
Gerrit E.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Geweldig eten en een Super bediening! Zeker een aanrader! Wij komen absoluut binnenkort nog eens genieten van jullie heerlijke eten en gastvrijheid.
Harmke B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
eten; ruim voldoende en lekker
wijn; royale glazen (bij sommige restaurants een paar slokjes!!)
wij namen soep, grillschotel en ijsje toe.
prima etablissement voor een feestje
H.L. K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De avond begon wat teleurstellend omdat wij met de IENS-aanbieding een beperkte menukaart kregen uitgereikt. Gelukkig konden de 4 volwassen uit de beperkte menukaart wel een keuze maken en mochten de beide kleinkinderen op de IENS voorwaarden wat uit de kindermenukaart kiezen.
De laatsten kregen tot hun verrassing wel een heel groot kindermenu voorgezet. YUMMIE!
Ook de vier volwassenen hadden ruimschoots genoeg aan de smakelijk vleesschotel.
Geen enkele klacht hierover. Na nog een prima ijsdessert mocht de rekening betaald worden.
Door een fout onzerzijds werd echter 100 Euro teveel op de counter gelegd.
Bij het wegbergen van het geld had de eigenaar de vergissing direct in de gaten en bracht hij onmiddellijk het teveel betaalde bedrag bij ons aan tafel terug. Kijk, bij zo'n restaurant kom je graag nog eens een keer terug!
An K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Uit eten voor je verjaardag. Toevallig kwamen we bij dit Balkanrestaurant uit. Het was een enorme teleurstelling. De Griekse koolsalade die als starter geserveerd werd dreef in de olie waarover ook nog een streep mayonaise uit een tube was gedrapeerd was. Bovendien smaakte het licht bedorven. De hoofdgerechten 2 x vis en een mixed grill. De vis was slecht, van goedkope kwaliteit en smakeloos. De mixed grill was gewoonweg vies. Een bij elkaar gezocht restje van vlees stukjes waarvan de helft uit de frituur leek te komen. Zo jammer van ons avondje en ons geld. Misselijk naar huis. Hoe bestaat zoiets.
De serveerster was aardig maar alléén dus het duurde ook nog erg lang.
Wij zijn geen klagers en dit is de eerste negatieve recensie ooit die ik nu schijf.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
onze eerste en laatste keer ,menu croupon ,op onze vraag wat zit er op de grill schotel ? een stukje steak en ander vlees dat laatste klopte wel ! worstje gehaktschijfje snitsel stukje rolletje vlees in spek en een onbeduidend stukje hard vlees ,wat het was weet ik nu nog niet .hele waterige bonen soep .en het ijs met warme kerssen saus was een fiasco ,het werd een coup met koude kersen onderin ,en ijs waar allemaal stukjes ijs in zat het oog wil ook wat gooi er de volgende keer ja niet voor ons! een kers boven op .het was de croupon niet waardig jammer ,gemiste kans ,wij doen dit om het uit te proberen . dus niet weer hier!!
Riet K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was prima, snelle bediening, het mannetje deed er alles aan om je snel en correct te bedienen, hij serveerde alleen en was erg druk maat toch heel vriendelijk .
Lorenz D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat een afknapper, vies eten en slechte service. Kwamen met de AH actie, maar ons zullen ze hier niet meer zien. Jammer.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Dramatisch slecht gegeten. Mixed grill bestond uit spek, worstje, ontploft stukje kip en hamburger. Wat een afknapper!!!
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Als je van vlees houdt is de Balkan een absolute aanrader.
De zaak wordt gedraaid door de eigenaar Dule (Dusan) en zijn eega. We aten op een mooie lentedan (temp. 25 graden) op het terras voor de zaak. Het terras is afgescheiden van de openbare weg. We aten soep vooraf en beiden een mixed grill gerecht en ijs na. We waren erg tevreden over de soepen en het hoofdgerecht met garnituur. Ook het nagerecht was prima.
karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
wij zijn er geweest ,wij vinden het top daar goed eten ,gezellig ingericht ,vriendelijke mensen ,gewoon een aanrader wij gaan zeker vaak terug
IJp V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Graag meer snelheid in de bediening (na een bestelling) en kortere wachttijden na een bestelling en tussen voor- en hoofdgerecht.
Het eten was gewoon lekker en goed verzorgd.
Jessie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
een fantastische geslaagde avond gehad met overheerlijke gerechten, alles er op en er aan! niets ontbrak. Op onze wenken bediend. ivm drukte iets langer wachten, maar met een gezellig gesprek in prettig gezelschap weinig van gemerkt! overheerlijk eten en behulpzaam vriendelijk personeel met een glimlach! wij waren hier voor t eerst; maar zeker niet voor t laatst! dank jullie wel! geweldig!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De inrichting is gedateerd. Onervaren personeel. Grotendeels koud eten. Wij gaan in ieder geval hier niet meer eten. Geen aanrader