Balkan

Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 16:00 - 22:00

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Na jaren weer teruggegaan in een woord geweldig de escsrgots, gamba,s en de mixengrill supet lekker en gezellig gegeten, komen weer snel terug
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Wij zijn hier vaker geweest. Na de film hier een hapje gaan eten. Zoals gewoonlijk werden wij vriendelijk ontvangen en mochten wij een zelf een tafel uitzoeken. Personeel is vriendelijk en oplettsnd. Vooraf brood met kruidenboter en escargots. Als hoofd hadden wij de Fatanyeros schotel voor 2. Deze heeft 4 soorten vlees met gebakken aardappeltjes, pasta en rijst in overvloed. Bijzondere is dat het vlees op houtskool wordt gemaakt. Heerlijk! Wel is het misschien tijd om wat aan de inrichting doen, dedeze is huiselijk, maar al jaren hetzelfde.
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Grote schotels voor weinig geld staat op het visitekaartje. Dat leveren ze hier ook. Ondanks dat is de kwaliteit van het vlees op de schotel voor 2 personen naar behoren. Goed gegaard en mild gekruid. Aangevuld met boontjes uit blik, gekruide rijst en gebakken aardappels.
Niet verfijnd, maar na een dagje buiten een fijne plek om neer te strijken.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Na een aantal jaren weer eens hier gegeten. Het was weer heerlijk ! Omdat ik een koolhydraadarme leefwijze volg kreeg ik een heerlijke salade i.p.v. aardappelen en rijst. Wat een geweldige service. Herontdekt en we zullen vast en zeker weer regelmatig hier gaan smullen.
Smile1980 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
In dit restaurant kom ik al jaren! Altijd gezellig en knus. De bediening is altijd vriendelijk en zeer meegaand. Het eten is altijd van goede kwaliteit en wordt nog lekker op de grill klaargemaakt.
Voor mij is bijna altijd het zelfde "de trojka" kip, varken en beef op grootmoeders wijze. Mijn vrouw altijd een "chataux briand" super mals en veel!!
Dit is een aanrader voor groepjes maar ook zeker om gezellig met z'n tweeen te eten! Top restaurant hopelijk voor nog vele jaren!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Verstopt in een steegje, mis je dit restaurantje makkelijk. Eenmaal gevonden en binnen, gezellig, knus en beetje oude bistro stijl ingericht. Met de heerlijke geur van de grill. Ruime kaart met veel keus, met name vlees. Voorgerechten simpel en gangbaar. Presentatie van het eten eenvoudig. Ruime porties en smakelijk. Gekozen voor een zwaard met diverse vleessoorten. Prima gegrild naar wens. Pasta,rijst,aardappels, salade, boontjes als bijgerecht. Nagerechten ook simpel en standaard, maar prima. Balans... Lees rekening ... Prima prijs kwaliteit en lekker.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
De Balkan grill doet mij altijd denken aan de vroegere bistro's. Vanbinnen lekker knus qua inrichting. De keuken is open en in het midden van het restaurant. Het eten is heerlijk maar je moet wel van vlees houden. Veel variatie en keus op de kaart. De vleesschotel die wij gekozen hadden werd geserveerd met gekruide rijst en pasta en heerlijk gebakken aardappels. Sperziebonen, komkommer en tomaten. Een paprikasaus en stroganoffsaus maakten het gerecht helemaal af
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
De Balkan Grill is een klein restaurantje, vlakbij het Plein in Den Haag. Van buiten lijkt het een verbouwde garagebox, maar vanbinnen is het gezellig traditioneel ingericht. Als je van vlees houdt, zit je hier goed. Grote porties, goed gekruid en perfect gebakken vlees is wat je hier kunt vinden. Wij bestelden een schotel, waarbij 4 (!) stukken vlees per persoon werden geserveerd (kipfilet, biefstuk, gehaktbal en kalfsvlees). Daarbij volgt rijst, pasta en aardappeltjes.
De bediening is vriendelijk en snel en daarbij is alles mogelijk. De prijs is goed, voor €30 heb je een voor-hoofd-na-koffie en voor de hele avond drankjes.
Jade S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Mijn man ( we vierde ons 8 jarig relatie) zei ik heb 2 leuke restaurantjes gevonden om te eten. Wat waren we blij dat we voor Balkan grill hebben gekozen. Wat was dat lekker zeg!! We vinden het zeker de moeite waard om hier ooit nog eens te komen en raden het mensen zeker aan. De mensen die daar werken zijn super aardig en geven een goede bediening. Zeker een keer proberen. We hadden de plateau van de chef met salade. Heerlijk!
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Zo ongeveer het enige restaurant wat niet gelukkig niet verandert. Superknus en heerlijk eten en dan is ook het personeel nog super vrolijk en aardig. Blijft een toppertje!!!
Serghino .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Gezien de recencies leek dit de uitgelezen stek te zijn om eens een lekkere en betaalbare grillmaaltijd te nuttigen. Helaas viel het ons enorm tegen. Het vlees was prima gegrilld en gegaard maar daar hield het helaas mee op. Flauwe rijst en pasta naast de gebakken aardappels...waarom dit allemaal op het bord? Koude boontjes als groente\salade welke ook met een rietje genuttigd konden worden. Sauzen die er niet uitnodigend uit zagen en qua smaak dit bevestigden. Helaas, helaas. Misschien een slechte dag getroffen maar erg geïnspireerd lijkt de keuken hier niet (meer).
Dragana P.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
De sfeer is knus en gezellig en de bediening is altijd vriendelijk. Ik heb hier nu twee keer gegeten en beide keren heb ik genoten. De porties zijn goed verdeeld en de borden zijn leuk opgemaakt. l Bizondere Balkanse muziek...Super gezellig !

Ik wil Voor Iedereen zeker aanbevelen voor mensen die een avondje lekker en gezellig uit eten willen voor een betaalbare prijs!
Ichiban .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Klein restaurant, maar wel hele goeie sfeer. gezellge bankjes. Groot stuk lekker stuk gegrilde vleesspies met genoeg bijgerecht, rijst, pasta,aardappel, salade. En ook nog potje saus. Veel te veel eigenlijk of je moet erg enorme honger hebben. Haha, ijsje was ook lekker erna. Kortom. Goeie restaurant met lekker eten.
Tirz .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Blijft altijd een "grill feest" bij Balkan Grill. Als wij grill willen eten dan doen wij dat hier. Normaliter eet ik een ribeye, of ossehaaspuntjes, maar zaterdag j.l. heb ik voor het eerst de Balkan Spies geproefd. Heerlijk !! Tot slot kregen wij nog een peer liquertje on the house. Wij zullen hier altijd terug komen.
OomGijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Vanaf 1972 kom ik hier zalig eten. Grote schotels en kleine prijzen.
Wat ik me van jaren 70 herinner. een bokaal formaat grote vissekom met ijs gevuld. Wanneer je deze leeg at, kreeg je de 2e gratis. Tijden zijn veranderd, nog steeds geldt; Grote schotels - Kleine prijzen en oergezellig.

Mvg,

Tante Jans
Peiqiong M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Voor het laatst alweer op 10-10-12 hier gegeten. Als ik hier ben met mijn vriend, nemen we altijd de mixed grill! Erg veel verschillende soorten vlees, lekker aardappels, rijst en groenten en sausjes! De service is goed en de mensen zijn altijd vriendelijk daar! Kom daar zeker nog een keer terug.
Angel-v .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2012
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten in de Balkan Grill met vrienden. Wij hadden de Romanov's een heerlijke mixed grill op een zwaard geregen. Het vlees was heerlijk en heel mals. De bediening was vriendelijk.