Balkan Specialiteiten Restaurant Ohrid

Meer informatie over restaurant Balkan Specialiteiten Restaurant Ohrid

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Grietje L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten proeverij voor twee personen garnalen en zalm als hoofdgerecht alles super alleen de muziek andre hazes en van die verjaardagssongs zo jammer moeten ze niet aan mee doen.
Laisha .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Hier al vaker gegeten. De tournedos is altijd een goede keus. De cebapcici is ook een aanrader. De schotel Voor 2 personen valt tegen. De grote van de porties van de bijgerechten is klein. Professionele bediening.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Leuk restaurant en vriendelijk personeel. Even een verwarring over de wijn, ik vroeg om een droge witte wijn, maar kreeg half zoet. Nadat ik het opmerkte kreeg ik direct een andere.

Voorgerechtjes waren lekker, iets anders dan verwacht. Onze verwachtingen waren hoog omdat we het eten kennen van vakanties.
Hoofdgerecht was een mixed grill.

Als toetje diverse soorten op een grote schaal met vuurwerk. Om onze tafelgenoten in het zonnetje te zetten. Erg leuk van het personeel dat dit mogelijk was!
Anneke1971 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Het eten is gewoon lekker, ruime porties, geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed, heerlijke rijst en goed vlees, ook geschikt voor een grotere groep mensen
Mvannuil .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Afgelopen zondag hier gegeten. We begonnen met champignons met toast . Deze was heerlijk. Vervolgens heb ik een stoofpotje stroganoff genomen en mijn man de varkenshaas met kaas en gerookte ham. Alles was perfect voor elkaar. Wellicht dat we grote eters zijn maar we hadden niet genoeg aan de aardappelschijfjes en de rijst, dus deze hebben wij bijbesteld. We hebben het etentje afgesloten met een kopje thee en koffie. Tip: de macedonische huiswijn is heerlijk!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Na een korte vakantie in Griekenland gekozen voor het Balkanrestaurant Ohrid. De beschreven gemoedelijke en huiselijke sfeer kwam volledig tot z'n recht. Met een behoorlijke bezetting van de tafels was er ruim voldoende privacy voor 4 pers. De grillspiezen waren goed gegrild en voldoende qua omvang. Het stoofpotje Bitolska tava (rund, varkenshaas en spek, chamignonroomsaus en kaas) is een aanrader, net als onze kennismaking met de Bosnak (lendebiefstuk gevuld met gerookte ham en kaas). Lekker gegeten tegen een goede prijs/kwaliteit
Voor ons een reden om nog eens terug te komen.