Balkan Restaurant Macedonië

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Catering , Engels gesproken , Nederlands Gesproken
W.K. O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor de derde keer zijn we in Balkan Restaurant Macedonië geweest. We hebben er ook deze keer weer heerlijk gegeten, prima bediening. Heerlijke garnalen cocktail en rundercarpaccio, de mixed grill en de biefstuk van de haas waren weer voortreffelijk en het nagerecht met baklava, ijs, fruit en room waren een prima afsluiting!
Al met al voor ons reden om dit restaurant vaker te gaan bezoeken.
G.F B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het restaurant is goed bevallen, het eten was goed. Ook de sfeer was prima
Je kunt er goed en rustig eten. De medewerkers zijn vriendelijk en verlenen goede service
I D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten wat redelijk maar om nou te zeggen een Balkan mixgrill? Smaak was erg neutraal.
Salade bar prima echter vreemd dat je voor de mayo extra moet betalen.
Lokatie erg gedateerd.
Bediening erg vriendelijk.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie, geen menukaart gekregen, maar de ober vertelde de keuzemogelijkheden. Bediening was goed, maar af en toe wat verlegen. Typisch Macedonische inrichting, renovatie zou niet misplaatst zijn. Lekker gegeten
Benno D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eens en nooit weer. 1 uur en 30 minuten gewacht op ons voorgerecht. Overige eten was lauw en matig van kwaliteit en hoeveelheid, saladebuffet werd nauwelijks aangevuld.prijs/kwaliteit zeer slecht 30€ pp weggegooid geld.
Jolandavtr .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een keer nooit weer. Hele lange wachttijden, meer dan 1 uur en 15 min gewacht op ons voorgerecht. Daarna 45 min op ons hoofdgerecht en daarna weer 45 min op ons nagerecht. Met name de mixed grill was zeer matig.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
de wachttijd was erglang, maar het eten smaakte prima. we konden kiezen uit een aantal gerechten (Albert Heijn aktie). Vooral het dessert was verrassend lekker en mooi opgemaakt.
g D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
het intrieur was aan een schoonmaak en opknapbeurt toe wc waren wegverscholen ligeuber
prijs kwalileit nietgoed op elkaar ingesteld
Harm Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk personeel, helaas viel het eten deze keer een beetje tegen. Het vlees was een beetje droog en de salade niet heel vers.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hebben een gezellige avond gehad, met leuke bediening die alle tijd nam. Er is een mooi aanbod om uit te kiezen met de AH actie. Ook de saladebar is top!
pim M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met de ah actie gingen we dit keer naar Balkan restaurant Macedonië. We werden keurig ontvangen. We konden nog kiezen waar we wilden zitten.
Waar sommige andere restaurants proeverijen aanbiedt, heeft Macedonië 2 verschillende menu s (3 gangen) waar je uit kunt kiezen. Deze menu s smaakten echter zeer goed. Gebakken aardappels werden er bij geserveerd en je kon zelf salades pakken bij de saladebar. Ook het dessert smaakte uit de kunst. Dat was wel een proeverij. Met dit heerlijke diner op de maag togen we naar de binnenstad, om daar te genieten van reckless Jones, tijdens swingin Groningen. Kortom topavond gehad, mede dankzij Macedonië. Bedankt!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De keuze in het menu was duidelijk en helder. Alles uitstekend verzorgd en smakelijk. Ik kom terug om eens uitgebreid te eten.
Margareth H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Veel lekker eten voor relatief weinig geld in een gezellige sfeer waar je je gauw in thuis voelt met prettige bediening in een gezellig restaurant!
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Op moederdag met moeders gegeten bij Balkan Restaurant Macedonië.
Het eten was voortreffelijk, de bediening uitstekend en zeer gastvrij.
De wijn glazen worden gul ingeschonken tegen een prima prijs.
Ook zonder aktie kan men hier prima eten, 3 gangen menu onder 20€ en een studenten hap voor 10€
We komen zeker terug, een echte aanrader.
Marreco .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Een reis terug in de tijd, anders kan ik het niet omschrijven. Hoewel de zaak al ruim 30 jaar bestaat, waarvan zo'n dikke 20 jaar op de huidige locatie had ik er nog nooit gegeten. Dat had wat mij betreft zo mogen blijven. Het was een tafelgenoot, wiens keuze was gevallen op dit restaurant. Nadat we eerst nog even op het terrasje hadden gezeten, werden wij met zijn zessen aan een tafel pal bij de ingang gezet waar je haast een megafoon nodig had om elkaar toe te kunnen spreken. Op ons verzoek werd er snel, en zonder problemen alsnog een tafel beschikbaar gesteld in het 'echte restaurant, 'tussen' de andere gasten. Beter was het geweest wanneer ze ons direct de keuze hadden gegeven. De eigenaar, als vanouds altijd prominent aanwezig, gunde ons zelfs niet even een vriendelijk 'goedenavond' en had ook de rest van de avond geen oog voor ons, noch de andere gasten, uitgezonderd een tafel , met (aan de taal te horen) zijn land- of streekgenoten. Dan het eten; zoals je mag verwachten van een Balkanrestaurant vlees, heel veel vlees. Mijn tafelgenoten gingen daar dan ook vol voor. Ik koos echter voor de sliptong in knoflook. Lekker, op de drie stuks tong op mijn bord had ik niks op aan te merken. Wel echter op de side plates. Wie kent ze nog, de 'dollarchips', aardappelschijfjes van de Aviko (of dergelijke) uit de frituur. In een restaurant waar je best wel een normale prijs betaald verwacht je in deze tijd toch echt geen dollarchips meer. Ze waren er in overvloed, maar daar is dan ook alles wel mee gezegd. Op naar de saladebar, naar het schijnt het paradepaardje van Bobby. Met een keuze uit 5 (!) verschillende (nou ja, toch wel vaak dezelfde ingrediënten) samenstellingen, met evenveel verschillende sausjes, niet echt iets om over te juichen. DE inrichting laat ik buiten beschouwing, anders wordt het wel een erg negatief stukje ;-)
Bily .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij gaan hier regelmatig uit eten. Heerlijke gerechten, vriendelijke personeel en sfeervolle restaurant met leuke balkanliedjes. Wat je krijgt is kwaliteit. Niet alleen de maag maar het oog krijgt ook wat. Mooi opgemaakte borden, lekkere kruiden, goede smaken en heerlijke wijntjes.

Een aanrader voor iedereen!
Claire88 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gisteravond met een groepje vrienden gegeten hier. Alle gerechten waren super. Van voor tot nagerecht. De saladebar is echt fijn. Zelf sausjes en salade toevoegen.
Het bedienend personeel is attent, accuraat en zeer vriendelijk. Chapeau????
smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Vanavond bij dit restaurant gegeten. Erg lekker, heerlijke traditionele gerechten en een mega hoeveelheid. Niet duur, ter indicatie: een halve liter bier was slechts 4 euro bij het eten! Grote hoeveelheden en erg lekker. Een echte aanrader, wij vonden het verbazingwekkend dat er niemand anders zat te eten.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
een bezoek aan Balkan Restaurant Macedonie is voor ons altijd weer een genot. Je eet er de heerlijkste balkangerechten in een typische balkanomgeving. De stoofpotjes en de Uvijac zijn zeker aanraders. de bediening is goed en zeker ook heel vriendelijk.
Vergeet zeker niet de homemade goulashsoep te proberen
Klor .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Gisteravond heb ik met een groepje collega's gegeten bij Macedonië.
Het begon goed; vriendelijke ontvangst en de bestellingen werden opgenomen.
Tijdens het serveren van de drankjes kreeg ik per ongeluk een halve liter rode wijn in de schoot geworpen. Uiteraard erg vervelend voor de serveerster en mij. Er werd meteen met doeken gerend en gedept etc. Toch besloot ik om me thuis te verkleden, mijn kleding was doorweekt. Het eten was prima, goed van smaak en het zag er mooi uit.
Bij het afrekenen werd ik onaangenaam verrast omdat ik slechts als tegemoetkoming de gemorste wijn niet hoefde te betalen. Bij Macedonië heeft men geen kaas gegeten van goed gastheerschap; ze hadden minstens kunnen beginnen over stomerijkosten of het splitsen van mijn rekening.
Het was de eerste maar ook de laatste keer dat ik bij Macedonië heb gegeten.