Balkan Restaurant Macedonië

meiko.nie .
grunewald.frits G.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De menukeuze met de ah restaurantactie was ruim voldoende. Het 3- gangenmenu was heerlijk.
De bediening was leuk en goed. De tijd tussen de gangen was goed. Alles klopte.
Avak G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was lekker, vriendelijk personeel, verder geen bijzonderheden. Inrichting was ook leuk, alles paste wel goed bij elkaar.
brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met 3 personen er gegeten, 2 hadden de AH-actie. Net opgegeten en er werd direct afgeruimd - erg storend! Het eten was goed maar niets bijzonders - wel qua prijs aan de te hoge kant. Het saladebuffet viel bij ons niet in de smaak en is trouwens ook lang niet meer van deze tijd. De aangeboden sla was al welk. Geen aanrader!
ricardo120880 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Als vanouds.... goed eten, snelle en vriendelijke bediening. De ambiance is het restaurant is gezellig en sfeervol. Je kunt gebruik maken van de goed gevulde saladebar.
Tiny M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat het niet dichter bij het centrum zit.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk,rustig gegeten.vriendelijk personeel.Het verrassingen toetje van de kok is een aanrader het was heerlijk. We komen zeker terug.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
prima eten en leuke bediening.....................................................................................................................................................................................
W.K. O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voor de derde keer zijn we in Balkan Restaurant Macedonië geweest. We hebben er ook deze keer weer heerlijk gegeten, prima bediening. Heerlijke garnalen cocktail en rundercarpaccio, de mixed grill en de biefstuk van de haas waren weer voortreffelijk en het nagerecht met baklava, ijs, fruit en room waren een prima afsluiting!
Al met al voor ons reden om dit restaurant vaker te gaan bezoeken.
G.F B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het restaurant is goed bevallen, het eten was goed. Ook de sfeer was prima
Je kunt er goed en rustig eten. De medewerkers zijn vriendelijk en verlenen goede service
I D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten wat redelijk maar om nou te zeggen een Balkan mixgrill? Smaak was erg neutraal.
Salade bar prima echter vreemd dat je voor de mayo extra moet betalen.
Lokatie erg gedateerd.
Bediening erg vriendelijk.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie, geen menukaart gekregen, maar de ober vertelde de keuzemogelijkheden. Bediening was goed, maar af en toe wat verlegen. Typisch Macedonische inrichting, renovatie zou niet misplaatst zijn. Lekker gegeten
Benno D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eens en nooit weer. 1 uur en 30 minuten gewacht op ons voorgerecht. Overige eten was lauw en matig van kwaliteit en hoeveelheid, saladebuffet werd nauwelijks aangevuld.prijs/kwaliteit zeer slecht 30€ pp weggegooid geld.
Jolandavtr .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een keer nooit weer. Hele lange wachttijden, meer dan 1 uur en 15 min gewacht op ons voorgerecht. Daarna 45 min op ons hoofdgerecht en daarna weer 45 min op ons nagerecht. Met name de mixed grill was zeer matig.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
de wachttijd was erglang, maar het eten smaakte prima. we konden kiezen uit een aantal gerechten (Albert Heijn aktie). Vooral het dessert was verrassend lekker en mooi opgemaakt.
g D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
het intrieur was aan een schoonmaak en opknapbeurt toe wc waren wegverscholen ligeuber
prijs kwalileit nietgoed op elkaar ingesteld
Harm Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Leuk restaurant met vriendelijk personeel, helaas viel het eten deze keer een beetje tegen. Het vlees was een beetje droog en de salade niet heel vers.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hebben een gezellige avond gehad, met leuke bediening die alle tijd nam. Er is een mooi aanbod om uit te kiezen met de AH actie. Ook de saladebar is top!