Balkan Restaurant Macedonië

Nieuwe Ebbingestraat 101 9712 NH Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 44€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • stokbrood met tapanades
      garnalen cocktail met hollandse garnalen
      Rundercarpaccio
    • verrassing dessert
      coupe dame blanche
      gemengd ijs

Over het restaurant Balkan Restaurant Macedonië

Probeer eens iets anders: ga voor Joegoslavisch. Bij geen ander proef je de smaak van deze keuken meer dan bij Balkan Restaurant Macedonië. Al ruim 30 jaar zeker een begrip in Groningen. Heerlijk Joegoslavisch eten aan de levendige Nieuwe Ebbingestraat. Zin in een romantisch avondje uit, reserveer dan een plekje in een van de gezellige, knusse nisjes. Ook als voetballiefhebber haal je hier je hart op. Veel internationale voetballers zijn eens binnen geweest en shinen met een foto op de wanden. Geniet van diverse soorten traditionele vlees-, stoofpotjes of visspecialiteiten en combineer het met een goed gevuld glas Macedonische wijn. Er is echt voor een ieder wat wils, dus laat je verwennen in de Groningse Balkan!

Meer informatie over restaurant Balkan Restaurant Macedonië

dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken
7,2

Jouw recensie over het restaurant Balkan Restaurant Macedonië

Remny H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Al eerder met de AH actie geweest. Menu is onveranderd alleen €5 duurder. Jammer dat de vis koud was en de salade bar niet zo vers.
Jamilio R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij hadden gebruik gemaakt van de AH actie. Hierdoor kreeg je geen menukaart, maar beperkte keuze, die volgens mij ter plekke werd opgesteld.

Voorgerecht hadden we beiden carpaccio - prima. Hoofdgerecht met portie aardappelschijfjes. varkenshaas - wel oke. Mixed grill, te koud (lauw) geserveerd. Maar na het melden wel weer warm gekregen en een drankje ter compensatie. Salade bar niks speciaals aan.

Nagerecht had ik een verrassing en m'n vriendin een dame blanche.

Als ik de andere reviews mag geloven, vind ik het jammer dat dit restaurant toch probeert te verdienen op de AH restaurant actie door een beperkte kaart aan te bieden i.c.m. met de prijs van 44 euro. Hierdoor hebben we uiteindelijk gewoon (iets te veel) betaald voor wat we hebben gekregen, zonder de mogelijkheid om kennis te maken met de specialiteiten van dit restaurant. Nu heb ik namelijk het gevoel dat ik de volgende keer beter naar een ander restaurant kan gaan waar je meer waar krijgt voor je geld.
Remny H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was altijd goed. Vanavond geweest met de AH actie. €5 euro duurder geworden en de menu kaart was er nog niet. En de vis was van binnen nog bevroren. Viel echt tegen. Beetje jammer.
Maxime B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Ben je van plan je restaurantzegels van Albert Heijn binnenkort te gebruiken? Ga dan niet naar dit restaurant! Het menu werd - na wat vaagheid - ter plekke bedacht en gepresenteerd op een blocnote waar bestellingen op worden geschreven. De keuze is matig en niet bijzonder. Het eten was lauw toen het aan kwam en het was niet lekker. De saladebar was een enorme teleurstelling. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer slecht. Voor een driegangenmenu betaal je maarliefst 44 euro. Voor dit geld kun je met zijn tweetjes heerlijk eten bij genoeg andere restaurants in Groningen.
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Met gezin hier gegeten, überhaupt eerste keer in Balkan Restaurant. De zaak is mooi ingericht, sfeer is goed. Eten en service zijn redelijk. Het is weel moeitewaard om een keertje te proberen.
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk diverse stukken vlees gegeten welke op Balkan wijze waren bereid. De bediening was super en de sfeervolle aankleding van het restaurant maakte het plaatje helemaal compleet.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ik zal het restaurant aanbevelen
jurjenhuisman .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gerechten werden erg snel geserveerd verder was het eten en de bediening prima
Komen zeker nog een keer terug om te genieten van het heerlijk eten
Huberdien H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening. Aandachtspunt: Er wordt geen groente geserveerd, wel is er een saladebuffet. De vriend met wie ik uit eten was, mag geen salade eten, dus voor hem was er geen alternatief.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Behalve een klein gemis is de door de AH-actie en dit Balkan restaurant bedachte menukaart een feestje.
De entourge is gezellig, het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Zelfs de kok meldt zich om het bestelde menu toe te lichten. Kortom, een geslaagde avond.
Berber Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eenmalig, ik kom hier nooit weer.
Eten was prima, alleen erg jammer dat door drukte wij ons Dessert niet konden nuttigen ivm tijd dat wij weg moesten ( waren er om 18.30 en om 19.45 moesten wij weg ) en moesten betalen voor 3 gangen en mijn vriend zowat werd bedreigd toen hij vroeg of het dessert van de prijs af mocht, dat de bediening moest ingrijpen en zei tegen die kok of eigenaar van zo praat je niet tegen gasten!!
J M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is prima, lekker rustig eten was goed.
Herhaling vatbaar, wel jammer dat je 120 tekens moet hebben voor recensie, het was gewoon goed meer hoef ik niet te vertellen.
O.J. M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs.
Personeel super vriendelijk en een vlotte bediening!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
grunewald.frits G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goed gegeten aardige bediening.
keuze vonden we wel beperkt.
Hiermee kon je geen kennis maken met het restaurant.
Ook geen menu kaart aanwezig,.
Meiko N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Weer lekker gegeten. Prima restaurant. Wel vreemd dat je bij de AH actie geen prijsopgaven krijgt van het te betalen bedrag.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De menukeuze met de ah restaurantactie was ruim voldoende. Het 3- gangenmenu was heerlijk.
De bediening was leuk en goed. De tijd tussen de gangen was goed. Alles klopte.
Avak G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was lekker, vriendelijk personeel, verder geen bijzonderheden. Inrichting was ook leuk, alles paste wel goed bij elkaar.
brinkmann .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met 3 personen er gegeten, 2 hadden de AH-actie. Net opgegeten en er werd direct afgeruimd - erg storend! Het eten was goed maar niets bijzonders - wel qua prijs aan de te hoge kant. Het saladebuffet viel bij ons niet in de smaak en is trouwens ook lang niet meer van deze tijd. De aangeboden sla was al welk. Geen aanrader!
ricardo120880 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Als vanouds.... goed eten, snelle en vriendelijke bediening. De ambiance is het restaurant is gezellig en sfeervol. Je kunt gebruik maken van de goed gevulde saladebar.
Tiny M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat het niet dichter bij het centrum zit.