Balkan Restaurant - Fine Dining Since 1984

Grotestraat 114 6711 AP Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Balkan Restaurant - Fine Dining Since 1984

Trein en bus op 5 minuten loopafstand
  • : Vrij parkeren op 2 minuten loopafstand (navigatie: Bunschoterplein)

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben een fijne avond gehad. Het eten was goed en de bediening toppie!
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ondanks dat het druk was, alle tafels bezet, vriendelijke bediening, in twee uur drie gangen, prima dus. Kwaliteit van het vlees was top, lekker droog, wit huiswijntje erbij en we gingen met een tevreden gevoel naar huis. Was ons tweede bezoek en onze verwachtingen waren weer bevestigd ,
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Zeer goed eten en voldoende op de schotels, beding zeer volt vriendelijk dame . toiletten schoon ,Dit restaurant is zeker voor herhaling bij mijn vatbaar als ik in de buurt ben. Ik beveel dit echt aan.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
beetje koud langs de muur zittend, beetje felle lamp boven de tafel, lekker eten , redelijk aan de prijs.
gastvrij
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten oke niet hoogstaand redelijk duur voor de kwaliteit/smaak. Ambiance beetje oudbollig en wij zaten achteraf in een rookhok. Grote gedeelte restaurant is wat gezelliger. Bediening allerlei invallers zonder verstand van zaken maar met alle goede bedoelingen. Betere joegoslaven zijn er legoi in nl
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben buiten gegeten en het ziet er heel leuk uit. De gasten zitten niet al te dicht op elkaar en het is meer dan een gewone tuin. Ze hebben hun best gedaan een leuke omgeving te creëren waardoor je niet door hebt dat je toch vlak tegen het centrum aan zit. We kregen een stukje stokbrood met tapenade als welkom, leuke geste en smaakte heerlijk. Als voorgerecht namen wij de uiensoep met Parmezaanse kaas. Deze was er verrassen snel. Wel een lekker soep maar volgens mij was er een pot peper in gevallen. Dit maakte het toch iets minder. Ik weet niet of het een ongelukje was of dat deze soep altijd zo peperrijk is. Ik denk het eerste eerlijk gezegd. Het hoofdgerecht, de koningssabel werd ook vlot geserveerd. hier blijkbaar geen lange wachttijden, een hele vlotte service zoals je niet vaak meemaakt. De koningssabel smaakte prima. De verschillende vleessoorten waren goed gebakken en prima van smaak. Wel jammer dat er weinig aandacht was voor de drankjes. Je moest wel even een seintje geven dat je nog wat wilde drinken.
melissarobben .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heel lekker gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Wij hebben buiten gegeten. Erg mooi restaurant ook buiten. Alleen erg jammer dat er buiten geen muziek aansluiting is. Hierdoor kon iedereen elkaars gesprek afluisteren. Verder hele goede service :)
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Op donderdagavond het enige tafeltje. Eten was lekker, maar niet bijzonder. Bediening was op zich prima en vriendelijk, al hing vestje in salade bij het indekken van de tafel. Decor gezellig.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Na een wandeldag besloten we de dag af te sluiten bij dit restaurant. Extra omgereden vanwege de hoge beoordeling op Iens. Het eten was prima maar viel tegen gezien de hoge beoordelingen. Het was niet bijzonder goed, maar eerder een goede voldoende. Bij een mixed grill vroeg de serveerster of we een extra portie cevapcici wilden hebben zonder te vertellen dat dit als een extra hoofdgerecht afgerekend zou worden. De rekening is aan het einde wel aangepast en dus netjes opgelost.
SanderdenHartog .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten in dit gezellige Balkan restaurant. De portie cevapcici deed me denken aan die van Zeljo in Sarajevo, dus dat is zeker een goed teken ! Erg vriendelijk personeel en er heerst een goeie sfeer.
Pedja .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Super leuk en knus restaurant en leuke mensen die er werken.. zeer gastvrij en hebben oog voor de klant zoals het hoort! Komen zelf uit westen des lands maar rij graag uurtje om goed te kunnen genieten van een lekker diner! Aanrader!
Demis V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij hebben voor het eerst hier gegeten.
Vond het personeel heel vriendelijk.
Het eten is er super.
Vlees super mals echt niks op aan te merken.
We komen zeker terug.

Mvg fam van vlaanderen
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015

Wij hebben hier afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten en komen hier zeker weer terug. Lekkere soep, heerlijk gegrild mals vlees en een smakelijk ijsje als dessert. Zeer vriendelijk personeel en goede bediening. Een aanrader!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Bij binnenkomst door de poort over het terras valt het direct op; er wordt hier overal gerookt door de gasten en zelfs het bedienend personeel. De mooiste plekken; het nieuwe terras en de lichte eetruimte zijn voor rokers en niet rokers worden verwezen naar een duistere ongeventileerde benauwde ruimte waar geen enkel raam open kan.

Eten was simpel en eenvoudig, het draait hier vooral om vlees maar boven verwachting goed en de bediening vriendelijk maar toch best wel veel met elkaar bezig.

Vanwege het roken van de gasten en bedienend personeel zal ik hier niet zo snel weer terug komen. Ik vermoed namelijk dat er in de keuken ook gerookt wordt boven het eten.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ofschoon we al een aantal malen heerlijk in restaurant Joegoslavië in Ede hebben gegeten hadden we tot nu toe geen recensie gemaakt. Op een warme zomeravond bezochten we het restaurant, we hadden voor 4 personen op het gezellige buitenterras gereserveerd. Mede omdat één van ons gebruik maakt van een elektrische rolstoel. Kortgeleden is het terras op de binnenplaats uitgebreid waardoor je zelfs overdekt in de buitenlucht kunt dineren. We bestelden alle vier iets anders, zo krijg je een goed beeld van de keuken. De vegetarische schotel smaakte uitstekend, onder andere heerlijke gegrilde champignons! De schnitzel was goed gevuld en niet “droog”. De originele naam is wat moeilijk uit te spreken maar ook de kipfilet gevuld met parmaham en gerookte kaas met groenten smaakten prima. De Zigeunerspit, bestaande uit rumpsteak, schnitzel, mager spek en kipfilet op een barbecue pen werd net als de andere gerechten op een goed warm bord opgediend en smaakte zeer “Balkan”. We dronken een goed koude geserveerde witte huiswijn uit de karaf bij ons diner. Bediening en timing van de bestelde gerechten, niets op aan te merken. We hebben heerlijk gegeten, graag komen we weer eens terug.
WillemGr .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zaterdagavond op het terras gegeten met 4 personen. Probleem met de reservering van de terras tafel werd met een drankje opgelost. Lekkere voorgerechten en het vlees van de hoofdschotel perfect gegaard en mals.
Berthz .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
wij komen net terug van een heerlijke avond weg geweest. Heerlijk eten, geweldige service en voor een prima prijs. Het maandmenu is vooral erg netjes in prijs/kwaliteit. Aan het eind nog een likeurtje van de zaak gekregen op het netjes verbouwde terras. Wij gaan zeker terug komen!
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
In een donker gedeelte van de Grotestraat vind je dit geweldige restaurant.
Als je het pad oploopt : denk je waar kom ik terecht.......Nou in een heel sfeervol etablissement met een vriendelijke bediening. Nadat onze mantels waren aangenomen konden wij ons nestelen bij de open haard. Wij waren met z'n tienen. Het was heel behaaglijk en zo bestelden wij een aperatief. Wij gingen voor het maandmenu, wat per maand wisselt. Een keuze uit 2 soepen,
een keuze uit 3 hoofdgerechten en dan een dessert surprise van het huis.
En dat alles voor nog geen 25 Euro. De soep was heerlijk en de hoofdschotel werd fraai geserveerd met een warme groente. Op de tafel prijkte rauwkost en de surprise was echt geweldig. Het werd echt een smulavond en de andere bestuursleden waren vol lof over dit restaurant, waar we 4 jaar geleden ook als eens voor ons jaarlijks etentje waren geweest.
AJD .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Als je op streetview van Google kijkt denk je dat is niets. Als je echter het pad oploopt zie je dat het er erg gezellig uitziet. Je zit er erg knus en de bediening is heel vriendelijk. Ze hebben een zeer uitgebreide kaart met veel grill gerechten. Wil je dat grill gerecht echter gewoon gebakken in de dan hebben? Geen probleem dan doen ze dat. Gisteren een prima gegrilde steak gegeten mijn partner een prima gebakken mixed grill (varken/ossenhaas/kip). Ook de voorgerechten zijn prima en et veel keus. Zelf de carpaccio classico genomen en een van mijn gasten de gerild champions. Erg lekker en weer eens iets anders. Wij gaan zeker terug.
Marvin F.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Zeer goed restaurant. Goede kwaliteit eten, nette service en een ongelofelijk vriendelijke eigenaressen die al 25 jaar het restaurant met passie runt wat terug te proeven is in het eten! Zeker een aanrader!!