Balkan Restaurant - Fine Dining Since 1984

Grotestraat 114 6711 AP Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Balkan Restaurant - Fine Dining Since 1984

Trein en bus op 5 minuten loopafstand
  • : Vrij parkeren op 2 minuten loopafstand (navigatie: Bunschoterplein)

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Balkan Restaurant - Fine Dining Since 1984

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben met 5 personen heerlijk gegeten de bediening was ook goed. Vriendelijke bediening dus toppertje.
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening!
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Fijne avond gehad. Het was erg lekker en personeel vriendelijk. In het restaurant was het niet druk. De meesten zaten buiten. Gezellig terras!
Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening was goed en bijzonder vriendelijk!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, ik vond het een goede prijs- kwaliteit verhouding
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker en gezellig gegeten!
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was rustig in het restaurant. Waarschijnlijk kwam dit door de startavond van de heideweek. We hebben heerlijk gegeten. Bediening was prettig en 1 keer tussentijds werd er gevraagd of alles naar wens was. Is ook voldoende. Ik vind dit restaurant een aanrader. Het is gezellig ingericht, rustige muziek en prettige bediening.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben een fijne avond gehad. Het eten was goed en de bediening toppie!
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ondanks dat het druk was, alle tafels bezet, vriendelijke bediening, in twee uur drie gangen, prima dus. Kwaliteit van het vlees was top, lekker droog, wit huiswijntje erbij en we gingen met een tevreden gevoel naar huis. Was ons tweede bezoek en onze verwachtingen waren weer bevestigd ,
Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Zeer goed eten en voldoende op de schotels, beding zeer volt vriendelijk dame . toiletten schoon ,Dit restaurant is zeker voor herhaling bij mijn vatbaar als ik in de buurt ben. Ik beveel dit echt aan.
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
beetje koud langs de muur zittend, beetje felle lamp boven de tafel, lekker eten , redelijk aan de prijs.
gastvrij
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Eten oke niet hoogstaand redelijk duur voor de kwaliteit/smaak. Ambiance beetje oudbollig en wij zaten achteraf in een rookhok. Grote gedeelte restaurant is wat gezelliger. Bediening allerlei invallers zonder verstand van zaken maar met alle goede bedoelingen. Betere joegoslaven zijn er legoi in nl
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben buiten gegeten en het ziet er heel leuk uit. De gasten zitten niet al te dicht op elkaar en het is meer dan een gewone tuin. Ze hebben hun best gedaan een leuke omgeving te creëren waardoor je niet door hebt dat je toch vlak tegen het centrum aan zit. We kregen een stukje stokbrood met tapenade als welkom, leuke geste en smaakte heerlijk. Als voorgerecht namen wij de uiensoep met Parmezaanse kaas. Deze was er verrassen snel. Wel een lekker soep maar volgens mij was er een pot peper in gevallen. Dit maakte het toch iets minder. Ik weet niet of het een ongelukje was of dat deze soep altijd zo peperrijk is. Ik denk het eerste eerlijk gezegd. Het hoofdgerecht, de koningssabel werd ook vlot geserveerd. hier blijkbaar geen lange wachttijden, een hele vlotte service zoals je niet vaak meemaakt. De koningssabel smaakte prima. De verschillende vleessoorten waren goed gebakken en prima van smaak. Wel jammer dat er weinig aandacht was voor de drankjes. Je moest wel even een seintje geven dat je nog wat wilde drinken.
melissarobben .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heel lekker gegeten. Goede en vriendelijke bediening. Wij hebben buiten gegeten. Erg mooi restaurant ook buiten. Alleen erg jammer dat er buiten geen muziek aansluiting is. Hierdoor kon iedereen elkaars gesprek afluisteren. Verder hele goede service :)
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Op donderdagavond het enige tafeltje. Eten was lekker, maar niet bijzonder. Bediening was op zich prima en vriendelijk, al hing vestje in salade bij het indekken van de tafel. Decor gezellig.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Na een wandeldag besloten we de dag af te sluiten bij dit restaurant. Extra omgereden vanwege de hoge beoordeling op Iens. Het eten was prima maar viel tegen gezien de hoge beoordelingen. Het was niet bijzonder goed, maar eerder een goede voldoende. Bij een mixed grill vroeg de serveerster of we een extra portie cevapcici wilden hebben zonder te vertellen dat dit als een extra hoofdgerecht afgerekend zou worden. De rekening is aan het einde wel aangepast en dus netjes opgelost.
SanderdenHartog .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten in dit gezellige Balkan restaurant. De portie cevapcici deed me denken aan die van Zeljo in Sarajevo, dus dat is zeker een goed teken ! Erg vriendelijk personeel en er heerst een goeie sfeer.
Pedja .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Super leuk en knus restaurant en leuke mensen die er werken.. zeer gastvrij en hebben oog voor de klant zoals het hoort! Komen zelf uit westen des lands maar rij graag uurtje om goed te kunnen genieten van een lekker diner! Aanrader!
Demis V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij hebben voor het eerst hier gegeten.
Vond het personeel heel vriendelijk.
Het eten is er super.
Vlees super mals echt niks op aan te merken.
We komen zeker terug.

Mvg fam van vlaanderen
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015

Wij hebben hier afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten en komen hier zeker weer terug. Lekkere soep, heerlijk gegrild mals vlees en een smakelijk ijsje als dessert. Zeer vriendelijk personeel en goede bediening. Een aanrader!