Balkan restaurant Alexander

Theone K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Rien D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerrlijk eten, goede ontvangst en uitstekende bediening
Hilly V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
warm welkom bij binnenkomst. Erg vriendelijk personeel. Eten was heerlijk. Je moet wel reserveren op zaterdagavond. Een aanrader.
Ferdi T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het eten was uitstekend. Goede en aardige bediening.
lenie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Hartelijk ontvangst en heerlijk eten .Komen graag weer.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening zonder overdreven te zijn.eten was heerlijk.
Henk-Arie J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het was een doordeweekse dag en het restaurant was voor een derde gevuld. Heerlijk gegeten en zeer aardige mensen met een persoonlijke bediening!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Prima restaurant, prettige gastheer en heerlijk eten voor een nette prijs.
Een aanrader voor even lekker wat buiten de deur eten
Bri G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Al jaren komen wij hier met de familie eten. Schotel Alexander blijft een topper. Gezellig klein persoonlijk restaurant.
Gezina D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Het restaurant is stijlvol ingericht. We waren verrast door de kwaliteit van de gerechten in verhouding tot de prijs van het 3-gangen keuzemenu. De tomatensoep en de mixed grill die we hadden gekozen, smaakten prima. Ook de desserts - van ijscoupé tot een gevuld flensje met ijs en fruit - waren uitstekend. De bediening was vriendelijk en gastvrij: een likeurtje bij de koffie en ik werd als dame in mijn jas geholpen - waar zie je dat nog? Wij komen zeker terug!
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten en de bediening was weer top.In al de jaren dat wij daar komen blijft het top.
Paul en Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker eten! Bijzonder vriendelijke en gastvrije bediening. Bediening voelt goed aan wanneer een volgende gang gewenst is.
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, altijd weer!!!
ivanka W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
nogmaals een bezoekje waard
montagne101 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Goede ontvangst, prettige sfeer, deskundig personeel. best uitgebreide kaart. Goed bezet qua bezoekers.
lekkere wijn, heerlijk gegeten. Top tent hoor, we komen wel terug.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Al meerdere keren er gegeten en de kwaliteit blijft goed. Vriendelijke bediening.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Bij restaurant Alexander komen we al jaren en dat is niet voor niets. Het eten is altijd erg lekker, de ontvangst is steeds weer uitermate vriendelijk, de bediening is vlot en er gaat zelden iets fout. Het is een gezellig restaurant waar je je echt thuis kunt voelen. Vandaag waren we samen maar ook als we met een grote groep komen loopt alles perfect. Restaurant Alexander is bovendien lekker eten voor een prettig prijsje, dat is ook meegenomen. We kijken alweer uit naar de volgende keer.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik ben voor het eerst bij Alexander geweest, het is echt een familie gelegenheid met veel vaste klanten, je wordt als gast bediend en niet als klant, ze laten je met rust en komen niet elke keer vragen of het naar je zin is, ik kom daar zeker weer terug, bediening zeer prettig, voor mij en mijn partner zijn we zeer tevreden, echt een TOP Restaurant en zeker aan te bevelen. Met vriendelijke groet, Henk ter Wal uit Doorn.
wim P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
De ontvangst was fijn voelden ons meteen welkom.
Het voorafje was goed en het eten meer dan voortreffelijk .
Fijn de tussen pauze zodat we rustig konden babbelen .
Wij waren al verschillende keren geweest en komen zeker nog terug.
Johnny E B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren met bevriend stel met dochtertje en ons kleindochter hier neergestreken in een Balkansfeer met rustige achtergrond muziek.
We werden warm verwelkomt mede omdat onze vrienden daar regelmatig van hun diner kunst gebruik maken,nou het was zeker lekker......
We startte met een drankje vooraf en zoals gebruikelijk liet ik mij ingaan met een witte port lekker om de eetlust te vergroten,om vervolgens een voorgerecht ,hoofdgerecht en nagerecht te bespreken.We waren allen eensgelijks en bestelde na later bleek gepaneerde kaas met een soort van tartaar saus (heerlijk gevuld en smaakvol)de kinderen gingen gezellig in een hoekje spelen en dat deed ons goed .Er kwamen warmteplaten op tafel met even later een prachtig opgemaakte schaal met diversen soorten vlees (ik denk schotel Alexander) aangevuld met gele rijst en salade ook die hebben we aardig weg gegeten met wat spoelinkjes van de nodige biertjes e.d.De gezelligheid zat er goed in mede ook door het vriendelijke personeel en de eigenaar ze waren steeds content en vriendelijk .Even later kwam het dessert voor de kids en die namen een ijsje met een mooi sterretje die een extra effect gaf aan de meiden en wij namen natuurlijk een soort Balkan Vodka van het huis nou die werd hot opgediend in een smal flesje en die was best goed van smaak ,wat zeg ik ...heerlijk ,kortom het was een geslaagd Balkan happening en zeker een aanrader . Wat ook belangrijk is dat de stoelen ook lekker zaten en het toilet brandschoon was top