Balkan Internationaal

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Bajorn37 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Echt een leuk restaurant om een keer te eten.
Er valt van alles om op aan te merken, maar als je aan het eind van de avond met een glimlach en goed gevoel het restaurant verlaat is dat wat telt.
Als Iens een mogelijkheid had om 'Sfeer' aan te geven zou cijfer hoger zijn. Uniek en beperkt houdbaar.
PieterSteek .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
De kok was op topvorm vanavond, nogmaals bezorgde hij ons een heerlijke avond. Echt genieten van vers eten met lekkere huis gemaakte saus. Dit alles was versterkt door de glimlach en hartelijke aandacht van de gastvrouw. Ze herkende ons nog van de vorige keer. Zo attent maak je ze tegenwoordig niet vaak meer mee! Entourage is iets verouderd, maar gewoon prima te doen. Echt een verborgen parel in Apeldoorn (met volgens mij de beste biefstuk uit de regio)!
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
een leuk restaurant, super bediening, ongelooflijk aardig, keuken prima. was er vaker geweest, nooit echt bomvol, vreemd want het eten is er gewoon goed... prijs kwaliteit -goed te noemen, de inrichting doet wat ouder aan, bereikbaarheid ook prima....
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Het docor is super gedateerd. De bediening altijd even vriendelijk en behulpzaam. Dit was de eerste keer dat er meerdere tafeltjes bezet waren. Er heerst een gezellige sfeer.
Het eten is lekker, maar niet typisch kroatisch. Leuk is dat er aan tafel ook een deel wordt bereid op brandertjes.
Muziekpraktijk .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Aardige mevrouw, goed eten, tijdsduur zoals verwacht, wel "hangt"ze soms over het bord heen om te bedienen, achterlangs lukt niet door de stoelopstelling, niet duur. Wel waren we bijna altijd de enige eters, ook snelle bediening bij volle zaal? Beste tijd is dan rond 17.30u voor rustige eters.
Rianne .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Enorm slechte ervaring met dit muffe en gedateerde restaurant, 1e keer in mijn leven dat ik eten teruggestuurd heb. Het duurde 1,5u voor het voorgerecht kwam en nogmaals een uur voor het koude en kale hoofdgerecht kwam. Gastvrouw kwam pas na het opnemen van de bestelling met de mededeling dat ze slechts 3 camembert in huis had, ondanks dat we met een grote groep gereserveerd hadden. Er was ook veel te weinig ruimte voor iedereen aan tafel. De bediening hing letterlijk over je heen (gastvrouw viel zelfs twee keer tegen de gasten aan) en reageerden zeer gepikeerd op de terechte klachten. Er werd geen oplossing gezocht of excuses aangeboden. Mijn kleine beetje varkenshaas werd uiteindelijk meegenomen, maar kreeg een gloeiend heet bord terug waarop de aangesneden varkenshaas nog steeds niet warm was (nog afgezien van het feit dat je varkensvlees niet opnieuw moet opwarmen). Bovendien bestond de 'verse groenten' uit 1 plakje gegrilde courgette en twee plakjes wortel. Bij anderen zaten er haren in het gerecht en de aardappels werden na 4x vragen geserveerd toen al het eten al op was. Onacceptabel! Ondertussen werd er door de gastvrouw brand gesticht op de vloerbedekking, waar wij haar op moesten wijzen. De rekening werd niet opgemaakt zoals we het vantevoren hadden afgesproken en ongevraagd 4 mandjes brood serveren en daar 15 (!) euro voor rekenen, daar word ik niet blij van en dingen als 0,90 voor een bakje mayo die we niet hadden gekregen. Al met al een aanfluiting, erg zonde van ons leuke familie-uitje! Een echte afrader!
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Dit Balkan restaurant heeft vriendelijk personeel. Het team lijkt uit 2 personen te bestaan: de gastvrouw en de kok. De gastvrouw komt wat zweeverig over en qua bedieningstijd moet je geen haast hebben. Het bestaat uit wat tafels met stoelen en gezellige zitjes met banken. Op aanvraag is een kinderstoel beschikbaar.

We hadden twee schotels besteld met z'n vieren. Deze werden door de gastvrouw aan tafel voorbereid op van die gasbrandertjes. Daarna kwam de kok met 2 grote schotels uit de keuken om het leuk op te dienen. Het waren kleine stukjes vlees maar wel veel vlees.
Wat ik miste was wat gebakken aardappeltjes of patatjes op tafel. Wellicht waren deze nog bij te bestellen.