Balk

De Gast 39 9801 AB Zuidhorn Nederland Kaart

Over het restaurant Balk

Een ruim opgezet restaurant waar je lekker en gezellig uit eten kunt gaan. Een eerlijke keuken met streekproducten waar je nog echte smaken kunt onderscheiden. Het restaurant is bijzonder sfeervol ingericht en de open haard is een plezierige, centrale plek in het interieur. Voor lunch of diner kun je hier à la carte eten maar probeer ook eens het maandmenu: een selectie van het beste wat de keuken je hier kan presenteren!

Meer informatie over restaurant Balk

Maandag t/m zaterdag vanaf 10:00
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Balk

Karin O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het was lekker eten, goede service, gewoon prima restaurant.
We komen hier zeker nog een keer
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima restaurant met heerlijk eten. Alleen erg jammer dat we de enigste gasten waren, maar daar kan het restaurant niets aan doen!
DeReizendeLimburger .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Entree is war gedateerd, maar verder is het prachtig verzorgd met een geweldige tuin. We hebben heerlijk gegeten, binnenkort huwelijksdiner van onze dochter. Wij verheugen ons er al op om aan te schuiven voor een heerlijk diner
Jane-Eyre .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gedineerd bij restaurant Balk. We werden vriendelijk welkom geheten en namen plaats aan een mooie tafel aan het raam. Als voorgerecht de rundercarpaccio met pijnboompitten en balsamico. Op de carpaccio lag vers fruit. Niet direct een toevoeging waar ik aan denk bij een carpaccio maar wel heerlijk fris. Het andere voorgerecht was een heerlijke frisse salade. De hoofdgerechten een malse entrecote met peperroomsaus en schol. Prima garing bij alletwee. Als nagerecht een citroenijs. Het bord mooi opgemaakt en het ijs smaakte verrukkelijk. De hoeveelheid van alles was ruim voldoende en zou eventueel nog aangevuld worden indien gewenst. Het is zeker de moeite waard om hier te dineren, ik kan het restaurant bij het zalencentrum dan ook van harte aanbevelen.
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Eten bij balk was super!!!!
Vlotte en vriendelijke bediening.
Mooi opgediende gerechten. En heerlijke smaak! Ik ga zeker nog een keer bij balk eten. ????
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Hartelijk ontvangst door gastheer Bas. Met spaaractiekaart van AH mochten wij uit a la carte menu kiezen. Voorgerecht ossehaaspuntjes is uitstekend, hoofdgerecht varkenshaas goed, garnituur werd ook nog aangevuld en ijs met geringe hoeveelheid chocoladesaus als nagerecht. Chileense Huiswijn is uitstekend. Kortom prima prijs/kwalitetsverhouding. Niets is hartelijk gastheer te veel. Wij komen zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Vers bereid eten. Goede kwaliteit prijs verhouding. Porties voorgerecht voor ons wel wat veel.
Rustige sfeer, mooi ingericht.
Daffiedaf .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
We hebben heerlijk gegeten, personeel was goed en vriendelijk. Ze deden niet moeilijk over de samenstelling van de menu's. Voor ieder wat wils! Zeker een aanrader!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Vriendelijke ontvangst. Het eten smaakte heerlijk. Met persoonlijke wensen werd rekening gehouden. Iets te veel aandacht tijdens de maaltijd of alles naar wens was.
Rianna V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Iedereen was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Wij kregen twee aardappel gerechten bij ons vlees en een groente schotel en sla. Heerlijk! Het voorafje was subliem. Het restaurant zelf is sfeervol en in het pittoresk dorpje Zuidhorn kan je ook een gezellige wandeling maken.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Na een heerlijke amuse volgde een zeer smakelijk driegangendiner waarbij we vooral de kwaliteit van de hoofdgerechten zeer konden waarderen.
De ontvangst en de bediening zijn zeer hartelijk.
Een aanrader voor mensen die van lekker eten houden.
Laurens En Rita W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gewapend met een Grouponbon stapten we bij Balk naar binnen, waar we allerhartelijkst werden ontvangen.
Op het fraaie terras kregen we bij ons aperitiefje een smakelijke amuse aangeboden.
Van de soepen kozen wij respectievelijk mosterdsoep met zalm en tomatensoep met gehakt en lieten het ons voortreffelijk smaken.
Vervolgens kwam er een prima entrecote met pepersaus op tafel, vergezeld van diverse bijgerechten.
Ook over het nagerecht niets dan lof!
Complimenten aan de kok!
Balk staat bekend om zijn feesten en partijen, maar ook als restaurant kunnen wij het zeker aanbevelen.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
gezellig restaurant heerlijk, met het gezin, en gegeten van alle uitstekende gerechten was de eendenborst met sinasappel saus toch wel (volgens de zoons) het klapstuk.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Hier gisteravond met 25 personen (zonder vooraf te bespreken) heerlijk gegeten. Bij uitstekend weer op een heerlijk terras. Het eten was prima en de bediening zeer goed. Een pluim voor De Gast, dat wij zo werden bediend, zonder reservering.