Bali

• : Parkeerplaats

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Met gemengde gevoelens verlieten we dit restaurant. Dat is jammer en onnodig. De keuken verstaat zijn vak. Het eten is heerlijk. Goede smaken en fijn pittig zo hier en daar. Daar mankeert dus niets aan. Ook het bedienend personeel verstaat het vak al spreken ze niet allemaal Nederlands en is hun Engels soms ook niet heel verstaanbaar. Maar dan ... de gastvrijheid. Op dat vlak gaat het mis. Het begint al bij de bestelling. We waren met 5 volwassenen en 2 kinderen en bestelden 4 grote rijsttafels. Dat leek ons wel genoeg. Maar daar ging men niet mee akkoord. Er moesten 5 hoofdgerechten besteld worden. Vaag! Uiteraard was er aan het eind nu erg veel over. Een deel wilden we graag meenemen. Dat kon maar daar moesten we wel extra voor betalen. Nog vager. Zo waren de regels nu eenmaal legde iemand uit. Prima eten en dan toch met een nare smaak een restaurant verlaten. Dat is toch apart.
J. G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteren in ons lievelingsrestaurant Bali geweest en met pijn in ons hart moeten besluiten dat dit de laatste keer was. Toen we aankwamen, stond er een serveerster bij de ontvangst borden af te drogen en toen we vertelden dat we gereserveerd hadden maakte ze een wijzende armbeweging naar het restaurant waar we konden gaan zitten terwijl ze doorging met het afdrogen van de borden. Wat een warm welkom! We bestelden een grote rijsttafel en nadat we, toen alles geserveerd was, bij de ober aangaven dat er twee gerechten ontbraken liep hij weg en kwam niet meer terug. Naast het feit dat er twee gerechten ontbraken, viel het ons ook op dat porties veel kleiner waren geworden. Als de rujak manis en atjar nu voor twee personen was, zijn wij erg benieuwd hoeveel één persoon krijgt. Na twintig minuten de ober nog maar eens gewenkt met de mededeling dat er twee gerechten ontbraken en toen ging hij er iemand bij halen. Deze mevrouw (die ons al zo gastvrij had ontvangen) kwam op zeer kattige toon met een wazig verhaal. Het kwam er op neer dat we niet moesten zeuren dat er geen babi ketjap bij zat, want we hadden al drie rendangs gehad. Hetzelfde gold voor de sambal goreng tahu. Er zaten volgens haar genoeg andere groentegerechten bij. Dat wij haar vertelden dat deze gerechten inclusief de babi ketjap en de sambal goreng tahu gewoon op de kaart stonden en onderdeel uitmaakten van de grote rijsttafel, maakte op haar geen enkele indruk. Ze vroeg ons of wij de manager wilden spreken en wij hebben daarop bevestigend geantwoord. De manager vond dit kennelijk niet belangrijk genoeg, want die hebben we niet meer gezien. Na een kwartier met (inmiddels) vuile borden en lege schaaltjes, hebben we onze jassen gepakt, betaald en opgestapt. Als het de doelstelling is van dit restaurant om in 2017 zo veel mogelijk klanten weg te jagen, zijn ze goed op weg. Wij kwamen er al 30 jaar, maar ons en onze familie zien ze er niet meer terug. Erg jammer om te zien dat na Singaradja nu ook een ander gerenommeerd Indonesisch restaurant door de volgende generatie kapot wordt gemaakt.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij zijn gisteren in het restaurant geweest. De bediening was niet denderend en de rijsttafel matig. De prijs van de rijsttafel is te hoog met hetgeen je geserveerd krijgt.
D C.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We zijn afgelopen donderdag met zijn vieren weer gaan eten bij ons favouriete restaurant Bali in Breda. Hier komen we al 25 jaar heel graag. Gelukkig hadden we een reservering gemaakt, want het was helemaal vol. De bediening was weer top, de sfeer zoals altijd lekker druk maar erg gezellig, en het eten was weer fantastisch. We kennen het restaurant al van lang voordat het restaurant werd overgenomen door de zoon. En sinds deze aan het roer staat, is het eten nog beter geworden dan het was. Naast de vertrouwde rijsttafel is de kaart ook uitgebreid met nieuwe visgerechten en kreeft. De bediening is ook altijd vriendelijk en attent. Het is jammer dat we niet meer in Breda wonen, want anders zouden we hier wel vaker komen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Wij komen al 40 jaar meerdere keren per maand met ons gezin,vrienden en ons bedrijf met heel veel plezier bij Bali in Breda. Het eten altijd prima van kwaliteit. De service en bediening was altijd goed en de vorige eigenaar een echte gentlemen. Zijn zoon heeft het bedrijf sinds enige jaren overgenomen en zijn echtgenote is nu het baasje. Helaas heeft deze mevrouw niet de kwaliteiten van haar schoonvader, wij verzochten zoals altijd om een karaf water maar dit was niet meer mogelijk, wel tegen betaling van € 6,50 hetzelfde water maar dan uit een fles. Uit principe drongen wij aan maar mevrouw wist van geen wijken, zeer teleurgesteld in de starre en uiteindelijk onbeleefde houding van de schoondochter hebben we na 40 jaar definitief afscheid genomen van rest Bali. Heel jammer voor de mensen die er werken dat deze dame de scepter zwaait, want ze snapt er helemaal niets van. Machmut heel erg bedankt voor alle goede zorgen, je was perfect.
Inez D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Een vriendin vond dit restaurant heel goed en daarom hoer gegeten. De service is ok, zeker niet heel goed. Ze schenken geen kraanwater, wat ik een enorme domper vindt. Zeker als je alcohol besteld waar over het algemeen goed winst op gemaakt wordt. Voor mij reden om niet meer te gaan, want restaurants zijn dan niet bezig met de gast zo een goed mogelijke service leveren, maar met winst. Je moet daar bovenop ook nog een minimum bedrag pp besteden, belachelijk! Het eten was lekker. We hadden een kleine rijsttafel en kregen niet alles op. Dat vind ik zonde. Het voelt niet goed als ze eten gaan weggooien.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij komen net weer terug thuis van een poging om bij Bali te gaan eten. Wij zijn daar al meer dan 30 jaar klant maar we hebben vanavond besloten er niet meer heen te gaan. Bij binnenkomst in de zaak word je compleet genegeerd, niemand vraagt of je reservering hebt of anderszins of je een tafel wilt. Eenmaal aan tafel direct besteld, eerste aperitief kwam redelijk snel, daarna kwam er niets meer.
Sinds de vorige eigenaar de zaak heeft overgedragen aan de huidige eigenaar is het hard berg afwaarts gegaan met Bali ! Het eten is nog steeds goed maar de service is beneden alle peil. Zo enthousiast als ik vroeger het restaurant aanbeval, zo enthousiast zal ik het nu iedereen afraden. Jammer.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
We hebben hier met 4 personen gegeten en kregen een ronde tafel wat erg prettig is. We hadden 4 grote rijsttafels besteld en die waren ook echt groot. We kregen niet alles op. Kwaliteit van het eten is goed en traditioneel bereid. Bediening was ook erg vriendelijk.
c.huisman .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Voor de eerste keer bij Bali gegeten, waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Eten van goede kwaliteit en gevarieerd. Bediening is prettig, geeft je een welkom gevoel.
bloppie .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Zonder overleg met mij bestelde mijn gastheer de grote rijsttafel voor twee personen. Ik ben zeker geen liefhebber van een rijsttafel, heel veel schaaltjes maar vaak met zo goed als niets gevuld, voor veel geld. De schaaltjes kwamen inderdaad in grote getale, onder andere witte rijst en nasi koening, maar mijn gastheer wilde ook wat bami goreng. Prompt werd de witte rijst mee terug genomen en na enge tijd kwam er een klein schaaltje bami. Ondertussen moesten wij samen het doen met een pietluttig klein schaaltje nasi koening. Onbegrijpelijk dat Bali zo moeilijk doet over zulke goedkope bijgerechten. De twee dagings waren lekker, evenals de garnalen, voor de rest nogal wat groentegerechtjes met pindasaus. Ik blijf erbij dat de gerechtjes te klein van portie zijn, want je gaat je maag vullen met gerechtjes die niet zo bijzonder zijn.
Mijn gastvrouw dacht een bordje nasi rames te bestellen, maar dit bleek een piepkleine rijsttafel te zijn, dus weer meer van hetzelfde. De ober had natuurlijk hierop moeten wijzen en een betere suggestie moeten geven.
Mijn advies, bestel in plaats van een rijsttafel, 4 hoofdgerechten, voor hetzelfde geld als de rijsttafel en vaag aan het eind van de maaltijd een doggybag, heb je de andere dag weer een prima Indische hap.
Rosalinda70 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wat een geweldige zaak. Karen geleden er eens geweest en ik was in de buurt ben er weer eens geweest. Eten (grote rijsttafel) was super veel en met veel variatie. Mooi muur met echte planten is gaaf trouwens :)

Ik ga er zeker nog eens heen.
Mohr80 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met een groep van 10 personen hier gereserveerd. Nou dat ging prima hoor! We wilden eerst voor voor iedereen wat wils dus de keuze aan de ober ober gelaten. Die heeft ervoor gezorgd dat iedereen lekker kon smullen van allerlei Indonesische gerechten waar ik de namen niet allemaal meer van weet. Heb wel gevraagd wat het allemaal was en het werd ons allemaal uitgelegd. Maar ja het was zoveel :)

Super avond gehad. De kipsate was overigens super lekker. Wat een verschil met die smakeloze hompen kip saté uit de Chinees-Indische restaurants.

Hier kom ik zeker weer!
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Altijd weer een top avond bij Bali. Ik ben al vaak naar Indonesië geweest en dit restaurant komt dichtbij het eten zoals ik daar heb geproefd en ik hoef er niet een eind voor te vliegen. De rijsttafel is een aanrader, want je kan gelijk alles proberen. Wel reserveren in het weekend, want het kan druk zijn.
KatelijnK .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ik kom al vele jaren in deze zaak en eet er elke keer met plezier. Voor 2 personen de kleine rijsttafel besteld en dat is echt ruim voldoende. Ik ben best een grote eter maar we kregen het niet eens op. Heb je over dan krijg je het gewoon in een bakje mee naar huis! Voor de mensen die klaagden dat ze te weinig hadden, je moet natuurlijk wel voor iedereen bestellen. Neem je een minder rijsttafels dan je aan personen hebt dan krijg je natuurlijk te weinig.

Smaak is zeer goed. We wilden alleen rundvlees ipv varken en dat is geen enkele probleem.
Clarknijssen80 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Tjonge jonge wat heb ik lekker gegeten. We hadden een grote rijsttafel genomen en kregen allerlei indonesische lekkernijen op tafel. Weet niet meer wat het allemaal was maar het was echt goed. Ik kom vaker bij Indonesische restaurants en dit is toch echt een van de betere.
RochusRashid .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk babi guling gehad. Dat is niet makkelijk te maken en deze was echt goed. Ik ga zeker nog eens daarheen!

Vriendelijke ontvangst. Parkeren makkelijk met enkele parkeer plekken ervoor en een garage erachter. Zit vlakbij het centrum dus kan wel wat druk zijn.
piethendriksen .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Wederom erg lekker gegeten bij dit restaurant. De chef benadert de smaak van authentieke Indonesische gerechten en het is gewoon genieten. Sate Ayam was prima, met niet teveel pindasaus (in tegenstelling tot chinees/indische restaurants).

In tegenstelling tot wat sommige hier beweren, deze zaak is zeker niet overgenomen door een keten. De chef is al vele jaren dezelfde!
Anky B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gisteravond, Valentijnsdag 14 februari, waren wij te gast bij Indonesisch restaurant Bali. Wij waren daar samen met goede kennissen van ons, die wij trakteerden op een etentje bij dit restaurant.
Wat een desillusie is dat geworden. We hebben zelden zo slecht gegeten. Het eten was onvoldoende, koud en niet gaar.
Bij het bestellen werd er geen toelichting gegeven op het bestellen van losse gerechten. Het voorgerecht voor een van onze gasten werd tegelijkertijd met het hoofdgerecht opgediend. Onduidelijk was wat door wie besteld was. De lamskoteletjes waren rauw, het eten was lauw van temperatuur en bij de rijsttafel ontbrak een gerecht. Daar hebben we 3 x om moeten vragen.
Bij de Dame Blanche werd pas na aandringen een apart kannetje met warme chocoladesaus geserveerd.
We hebben ons plaatsvervangend zitten schamen, dat wij onze gasten mee naar Bali genomen hadden.
Al met al zijn wij met een zeer ontevreden gevoel van tafel gegaan. Wij zijn enorm teleurgesteld. De kwaliteit van uw restaurant is zeer achteruit gegaan t.o.v. een aantal jaren geleden. Toen was bij Bali eten echt een feestje.
Voor die € 142,00 hadden we veel beter verwacht. De roos kon het niet meer goed maken.
Wij dienen hierbij een officiële klacht in.
Hendrikus85 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Eten was zeer goed en ondanks wat ik in andere recensies teruglas, was alles aanwezig. Daarnaast was het ook meer dan genoeg eten van goede kwaliteit. We werden snel en zeer vriendelijk geholpen.
De sfeer in het restaurant is prettig, en het ziet er mooi uit. Strak interieur, maar wel met Indonesische invloeden.
Zeker een aanrader!!
QUINTIJN .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Wederom een heerlijke grote rijsttafel gesteeld en tot ons genomen.
De zesde keer ditmaal, en tor nog toe ontbraken der steeds een paar gerechten vd beloofde 25. Soms 1, maar okmwel meerdere. Helaasmoesten mijn tafelheer en ik dan altijd vrij veel moeite doen om het huste Natal gerechtjes op tafel re krijgen.
Ditmaal spande men de kroon door met 5 minder gerechtjes te komen, Nadat ik dat vriendelijk had gemeld werd er slechts stoïcijns gezegd; Dit is het.
Verder lekker gegeten, wel teveelnsauasjes bij de gerechtjes, men zwom erin.. Mijn tafrwlheer durfde niets te zegen over 20% minder gerechtjes.

Volgende keet meld ik het wederom. Als men dan weer nalatig is, haal ik he percentuele bedrak eraf eb krijgt men zeker geen fooi.
Men mag ons dan een dessett of koffie van het huis geven.