Bali Indonesia

Terbaansweg 36 6044 VX Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bali Indonesia

Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten is er heerlijk echt een aanrader mensen .
Klant vriendelijkheid dat zijn ze zeker de eigenaars .
Kwa eten daar prima een mooie schoone zaak alles mooi verzorgt .

Maurice en ingeborg de kids
Renate M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Heerlijke gerechten allemaal gemaakt door de gezellige eigenaresse. Na ons eerste etentje daar tijdens onze vakantie 2 dagen later terug om af te halen voor in ons huisje. Een echte aanrader
Smaakmakerproever .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Wederom heerlijk vers Indonesisch ter plekke gegeten, al haal ik ook geregeld eten af! Ook de inrichting is sinds een paar maanden geleden vernieuwd en ziet er keurig netjes uit. Wens jullie ook veel succes en plezier met de catering nu het festivalseizoen 2015 is begonnen met "Sajaam Thai": o.a. Bevrijdingsfestival Roermond op de Markt & Festival Mundial te Tilburg.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Je komt binnen in een eenvoudig zaakje en wordt vriendelijk ontvangen door het personeel. In de vitrine staat een veelheid aan gerechten , haast te veel om te kiezen. Ze smaken allemaal zeer goed en ook zeer verschillend. Je kan kiezen voor de zeer pittige en zoals het hoort droog gebakken rendang, maar ook voor de zacht gekruide bijna zoete sajoer lodeh. Zo'n 20 gerechten allemaal met eigen charme, nu zelfs als extra 1 of 2 thaise gerechtjes als variatie. Zeker een keer proberen!!
robbg .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Bali Indonesia is een klein restaurantje, verstopt in de wijk "Donderberg", in Roermond. De gerechten worden allemaal zelf gemaakt. De vitrine ligt vol met gerechten en je kunt zelf uitzoeken wat je lekker vindt. Bij Bali kun je afhalen of aan tafel gaan zitten. De prijzen zij heel vriendelijk.
Ik kom er wekelijks en het is altijd lekker!
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
In een buitenwijk van Roermond vonden wij dit charmante restaurantje. Buitenkant oogt een beetje als een cafetaria echter binnen ontzettend sfeervol en de eigenaresse is een sympathieke dame die met veel enthousiasme haar zaakje beheert en bovendien ontzettend goed kan koken. Ze maakt elke dag een grote verscheidenheid aan verse produkten die je ter plaatse kunt opeten maar je kunt ook afhalen. De meeste gerechten zijn Indonesisch maar werden aangevuld door enkele Thaise gerechten. Wij proefden van alles een beetje en zijn enthousiast ! Onder andere de heerlijke pikante rendang en malse kipschotel in kokosvocht konden ons zeer bekoren. De moeite van een omweg waard !