Baldadig

Hoogstraat 19A 4285 AE Woudrichem Nederland Kaart
31-183851955

Over restaurant Baldadig

Restaurant met ballen!

Gevestigd in Woudrichem op een prachtige locatie staat het restaurant Bal-dadig. Bal-dadig staat bekend als een restaurant met ballen, gehaktballen om precies te zijn. Voor een lunch of diner kan je hier altijd terecht voor gehakt-, vis-, kippen- of ballen van de dag. Zin in iets anders? Bistrogerechten, broodjes en maaltijdsalades worden ook geserveerd in dit restaurant. De ballen zijn gemaakt van biologische producten uit de omgeving!

Meer informatie over restaurant Baldadig

7,1
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heden hier geweest met zijn achten. Een aardig conceptje, wat ik nog nooit gezien heb. Toch geen gebruik van gemaakt, maar de blauwe burger genomen. Een matige burger, broodje beetje zompig, saus net te dun (waarom een saus en niet wat blauwaderkaas erover heengeschaafd bij het opbouwen van het broodje?). redelijke patatjes, matige salade. De biefstukjes werden gewaardeerd, jammer dat niet werd gevraagd hoe die gebraden moesten worden. Wel aardig maar niet opmerkelijk terras, vriendelijke onopvallende bediening.
Debbie T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heel gezellig restaurant.
Goede sfeer en heerlijk buiten terras in de zon.
Carpaccio voorgerecht terug gestuurd was pezig, opgedroogd, oranje en stonk al alsof hij aan het rotten was.
Toen nieuwe gekregen, was nog steeds pezig en oranje maar zonder de stank Zeker geen €9,50 waard.
Salade en friet waren goed. Krieltjes waren niet krokant maar zacht. Champignone roomsaus smaakte alsof het uit een zakje kwam en de ballen waren machtig compact geperste ballen. Tafel naast ons ging frikandel van kind terug het vet in omdat deze binnenin nog koud was...

Al met al redelijk gegeten maar niet voor herhaling vatbaar.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Concept is originele afwisseling op pannenkoekrestaurant. Brood met kruidenboter is wat simpel. Bij "alle ballen verzamelen" zijn niet alle ballen even goed van elkaar te onderscheiden. 15 euro voor salade carpaccio is niet helemaal in verhouding.
Boomy .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Dagje uit met vrijwilligers afgesloten met eten bij Bal-dadig. Heerlijk buiten aan fijne grote tafels. Ontvangst was hartelijk, service prima en het eten erg lekker. Vooral de chocolade-bal viel erg goed in de smaak. Hebben ervan genoten.
Mmalapierre .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Nav de recensie van LvBb, laat ik bij deze nu ook een keer mijn stem horen. Ook wij hebben op 25-05-2015 gegeten bij Bal-dadig. Bij binnenkomst was meteen duidelijk dat het volle bak was. Alle tafels waren bezet, gelukkig hadden wij gereserveerd! Het personeel was vriendelijk en gastvrij, desondanks de drukte. Het eten was lekker en goed betaalbaar ook. Gezien het leuke kinderhoekje konden we nog even lekker na-tafelen, de Apfelstrudel was een goede afsluiten, heerlijk! Wij komen graag een keer weer terug.
LvBb .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Etentje bij bal-dadig gehad voor mijn verjaardag, maar het viel erg tegen. Bij binnenkomst werden we eerst een paar minuten genegeerd, zo leek het. Het restaurant was op zich leuk ingericht, maar het was erg lawaaierig zodat we elkaar nauwelijks konden verstaan. De ene bediende was erg aardig en gastvrij, de ander was onaardig en haastig. Er werden veel fouten gemaakt maar zonder excuus. Ook het eten viel tegen. Champignons met toast smakeloos, en alle ballen verzamelen smaakten bijna allemaal hetzelfde. Salade gewoontjes. Het is het allemaal net niet.
Flowboy .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Eten viel erg tegen. Dit restaurant is gespecialiseerd in gehaktballen, en het concept is best aardig. Je kunt er allerlei gerechtjes bij kiezen, zoals frietjes, sla, sauzen, of gebakken champignons & uien. Alleen het is het allemaal gewoon net niet. De bal wordt opgediend als 5 kleine gehaktballetjes, de runderballetjes waren matig, de lamsballen waren lekker. De friet was slap en de salade gewoontjes. Tsja gewoon net niet allemaal.

Wel een leuke atmosfeer, vriendelijke bediening en een hele mooie Bierkaart, dus uiteindelijk was het gewoon heel gezellig, maar zeker geen culinair hoogstandje.
Keesvaandel .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We zijn hier beland voor de lunch heerlijk gegeten lekker balletje met salade en friet tot slot nog een ijsje na. Heerlijk bier en gezellig interieur. Geen moeilijk concept prima voor de snelle hap met vrienden of kinderen. Wij hadden onze hondjes bij ons daar deden ze niet moeilijk over voor ons een mooie middag
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Bij rondtocht door Woudrigem was dit het enig leuk uitziende terrasje in het stadje dus daar neergestreken voor een kopje koffie met uitzicht op een rustig straatje met enige prachtige monumentale huizen aan de overkant. Terwijl wij er zaten stroomde het terrasje vol; kennelijk hadden veel anderen ook uiteindelijk dit gekozen. De enige persoon, die bediende, had er de handen duidelijk vol aan. Menukaart zag er aantrekkelijk uit, maar voor ons nog geen lunchtijd. Binnen zag het er verzorgd uit en bleek het ruimer dan je van buiten zou verwachten; sanitair ook prima verzorgd. Terrasje om te onthouden.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Gewoon een leuk restaurant met een erg leuk concept. Veel humor rond het product de gehaktbal. Snelle en vlotte bediening en een goed adres voor en grote eter. Wil je net iets leuker eten maar geen zin in uitgebreid tafelen dan is dit een perfecte optie. Jammer dat het herentoilet niet helemaal op orde is.
Kippetje123 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Mijn broer en schoonzus wilden altijd al een keer naar Baldadig. Vanavond daar gegeten en het heeft een erg goede indruk achter gelaten bij ons allemaal.
Vriendelijk begroet bij binnenkomst en al snel hadden wij ons eerste drankje en menu kaart waarop je zelf je ballen diner kan samenstellen. Erg leuk!
Eten was vrij snel op tafel, wat heerlijk is als er kinderen bij zijn, en was ook nog eens heerlijk! De runderballen en varkensballen zijn echt een aanrader. Nagerecht was ook heerlijk, en de 2 jarige zoon van mijn broer mocht zelf zijn slagroom op zijn ijsje spuiten. Een klein ding, maar voor kinderen zo leuk. Ook erg leuke speelhoek voor kinderen, dus kind en buggy vriendelijk. Hangt een erg ontspannen en huiselijke sfeer, en de service was perfect! Bij thuiskomst nog een paar keer tegen elkaar gezegd: wat was het leuk! Dus wij komen hier zeker weer terug.
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
de zaak zag er vanaf de buitenzijde dicht uit. eenmaal binnen waren wij de eerste gasten voor de lunch. Een menukaart die aangaf dat ze in 1 ding uitblonken namelijk ballen ( gehaktballen) op diverse manieren bereid. de rest van de kaart was simpel en niet uitnodigend. we gingen voor alle ballen verzamelen honing mosterd saus tzazki . en champignons met toast en een zalmsalade en verse frieten. de porties waren ruim en de friet mooi knapperig ! de ballen waren nagenoeg allemaal t zelfde van smaak , al stond er op de kaart diverse soorten. ook werd er bij de campignons zwarte toast geserveerd. al met al geen lekkere lunch maar wel een rekening van ruim 52,85. toen we aangaven dat er geen dressing op de salade zat was t antwoord t is nooit goed als er teveel op zit is t ook niet goed. jammer zo,n antwoord een gemiste kans wij komen nooit meer terug !
-sanne- .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2012
Leuk concept waarbij gehaktballen centraal staan. Daarbij kun je allerlei sausjes en garnituren bestellen. Er warm en gezellig ingericht, ik kom hier zeker terug.