Baladi Manouche

Donderdag 09:00 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag 09:00 - 18:00

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Maar de gok gewaagd om eens libanees te gaan eten, altijd wat nieuws proberen denk ik dan. Binnenkomst was prettig behalve dat er geen nederlanda gesproken werd. Inrichting leuk met niet teveel zitplaatsen. Voor het eerst hummus geprobeerd en dat was best lekker met dun brood uit de oven. Pittig gehakt met gesmolten kaas, wat flauw van smaak maar verder niet vies. Niet mijn keuken maar kan snappen dat hier vraag naar is.
Martinvantoll .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Dat was weer eens wat anders: Libanees !
Kleine zaak waar we een soort pizza hebben gegeten.
Bijzonder, maar niet helemaal mijn smaak.
Ga volgende keer opnieuw proberen, daarom nu nog gemiddelde cijfers.
Adriennevries .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag speciaal naar deze zaak gereden, naar aanleiding van de goede recensies. Mijn vriend komt uit Libanon en hij mist het Libanese eten ontzettend. Ik heb vooraf gevraagd om een paar speciale Libanese maaltijden te bereiden en dat was geen probleem. Eenmaal aangekomen, stond het eten al helemaal klaar (het was voor 2 personen, maar we hadden er makkelijk met 3 of 4 van kunnen eten). We hadden geen honger (want al uitgebreid gegeten), maar de gerechten zagen er te lekker uit om het niet te proberen. Echt een aanrader, want alles wordt vers klaar gemaakt en smaakte ontzettend goed. Mijn vriend is erg kritisch wanneer het op Libanees eten aankomt, maar hij was zo enthousiast, dat hij inmiddels een hele lijst met maaltijden heeft doorgegeven.
Maha en Ali (de eigenaren) zijn echt een ontzettend leuk stel en erg gastvrij. Weinig zitplekken zoals sommigen al aangaven, maar dit is zoals je het Libanese streetfood hoort te eten! En als je een beetje buiten de lunch tijden om komt, heb je genoeg plek!
Desiree86 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Baladi is een gezellig tentje waar je de authentieke Libanese manouche (plat brood uit de oven met bijvoorbeeld tijm of kaas) kunt eten, die in Libanon als ontbijt wordt gegeten maar ook in de middag of als avondeten. Ook zijn er desserts en huisgemaakte limonades. De hummus is heerlijk. Daarnaast kun je van tevoren vragen om een ander Libanees gerecht. Op woensdag is er altijd kafta en taboule. Alles is vers en zorgvuldig bereid en de manouche is beter dan ik in Libanon heb gegeten. Ali en Maha zijn twee jonge hardwerkende mensen die vorig jaar vanuit Libanon naar Den Haag zijn verhuisd, waarbij zij hun authentieke oven hebben meegenomen. Zij zijn altijd hartelijk en gastvrij, waardoor het steeds gezellig is om even binnen te lopen voor een praatje en wat lekkers!
Ninaaa .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Dit is letterlijk Beirut in Den Haag. Heerlijke manoushes met zaatar en kaas. Goede prijzen en goede kwaliteit. ik kom zeker terug.