Bakkertje Bol

6,8
7,1
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
een dagje Eindhoven , bakkertje bol oogt goed, een worste broodje besteld en twee cappuccino voor mij en mijn vrouw . tijdens het wachtten op de bestelling valt ons op dat iemand van het personeel tomaten voor staat te snijden, deze vervolgens met de blote handen oppakt en deze in een overvol bakje in de vitrine zet (je snijd toch niet op voorraad ? )
het worste broodje kwam te warm uit de oven, de cappuccino, bevatte veel opgeklopte melk met daar onder heet water. lekker als je van heet water houd,
Dus bakkertje Bol nooit meer
Colinbogaert .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Een leuke, sfeervolle broodjeszaak met enthousiast personeel. De broodjes smaken ook zeer goed en worden ter plekke gemaakt. Enig minpunt is wel dat het menu niet uitgebreid is. Maar dit stoorde niet, de kwaliteit was zeer goed.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen weekend 2x heerlijk ontbeten bij Bakkertje BOL in Eindhoven. Ook de koffie zalig, alles vers en ter plekke bereid. Dikke pluim !!
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
er zat een haar tussen mijn broodje en de medewerker dacht dat ik deze zelf had geplaatst Het was een zwarte haar en ik heb blond haar. Het gekookte eitje leek al dagen oud.
De zaak ziet er redelijk leuk uit, maar dan moet je niet te ver over de vitrine gaan kijken. Niet echt hygiënisch.
Makebeliefde .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Tussen het winkelen door met een vriendin een broodje brie met heerlijke dressing gegeten. Daarna samen nog een brownie gedeeld (was een flink stuk) die ook erg lekker was. Welkom pauze momentje, hele vriendelijke bediening en niet duur.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
ik was de dag aan het winkelen dacht pak een worstenbroodje bij bakkertje bol de worstenbroodjes zagen er goed uit doe mij er maar 1 zij ik toen ging de oven open en wat ik toen zeg bah bah dat kan niet vol vet zwarte aangebakken etens resten enz enz ik zij doe maar niet dat worstenbroodje kom er nooit meer
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
ontbijt was heerlijk.zeer veel keuze in boterkoeken,worstenbroodjes,stokbroden en croissants.Charcuterie was beperkt maar alles vers.mogelijkheid om vers fruitsap mits meerprijs .prijs 9€
Rovine .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Even snel een broodje naar binnen werken tussen het winkelen door. Heerlijk broodje, maar wat ons vooral verraste was de service. We deelden een colaatje en kregen er twee glazen apart bij. Keuze uit verschillende broodjes en een aantal soorten beleg. Voor die prijs hadden we dit niet verwacht. Uiteindelijk even blijven zitten, zo op de hoek was het lekker mensen kijken.
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Lekker geluncht bij bakkertje Bol. Heerlijke verse broodjes beleg met met name de truffeldressing maken mijn pauzemomenten helemaal goed in hartje stad. Kom hier met regelmaat ook vanwege de goede koffie. Hebben inmiddels een 2e plek geopend op de hoek t.o. de Piazza center. Aanrader voor iedereen.
AKH .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Heb hier met vriendinnen heerlijk geluncht! Italiaanse bol tomaat mozarrella, huisgemaakte pesto, heerlijk! Tweede kop cappuccino en thee was van het huis. Goede service, vrolijke medewerkers en superschoon! Aanrader!Bakkerij ziet er leuk uit, alle producten kan je zien liggen. Volgens anderen waren de muffins hier ook lekker.