Bakkerscafe Brood op de Plank

Service8,3/10
Decor7,9/10
Laura M. Gastronoom (79 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
In deze bakkerij/eetgelegenheid werken veel mensen met een beperking. Hierdoor moet je zelf je bestelling invullen. De broodjes zijn rijkelijk belegt en goed van smaak. Er zit misschien zelfs wel iets teveel beleg/sla op maar ze zijn wel heerlijk. Wel jammer dat niet bij de samengestelde lunch/ontbijt duidelijk is wat het beleg is op de broodjes. Dit weerhoud hen die niet alles eten om dat te bestellen. Handiger als je kunt kiezen uit een paar opties beleg.
Een aanrader en zeker bij mooi weer kan je lekker buiten zitten.
Jadevanhasselt . Gastronoom (23 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Vandaag gelucht bij het bakkerscafé. Lekker eten, vriendelijke bediening en een fraai decor. Ik heb de scones met jam en room genomen. Wat je krijgt zijn warme scones met daarnaast een heerlijke jam! Mijn tafelpartner nam brood met humus. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. voor 5,50 heb je twee dikke, goed belegde boterhammen. De bestelling wordt niet opgenomen, maar deze dien je zelf aan te kruisen op een blaadje waar alle gerechten en dranken op staan. We hadden per ongeluk een broodje teveel aangekruist, maar deze werd zonder problemen weer mee teruggenomen, klasse! Verder is het restaurant warm ingericht. Wat mij betreft een aanrader!
Trotamundos . Gastronoom (57 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Er werd een belegde maïsbol besteld en een dubbele boterham met vandaag griekse zalmsalade.
Zowel de bol als de boterham waren op één van twee sneden belegd en de andere snee lag er onbelegd tegenaan. Gelukkig. Want zo was je in staat om het brood puur te proeven. Nog niet vaak zo'n lekker brood geproefd. Uitstekende bakkerij. De zalmsalade vond ik middelmatig.
De cappuccino smaakte prima en was goed van structuur. Bij de latte macchiato was de melk iets te veel gemengd met de koffie.
MeisjeNijmegen . Gastronoom (35 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Ik heb wel vaker hier geluncht. Deze keer at ik scones, die erg lekker waren: vers, warm uit de oven. Prima betaalbaar ook. Als je eenmaal binnen bent, is de locatie prima. Het is gezellig. Echter, als je onderweg bent hiernaartoe, dan is het wel apart om te merken dat dit tentje in een nieuwe, nogal ongezellige wijk zit. Dat beïnvloedt ook wel de sfeer op het terras: je zit op een plein tussen de gebouwen. Maar de kwaliteit van het eten en de ontzettend vriendelijke bediening maakt dat ruimschoots goed. Je kunt hier ook brood en gebak kopen, altijd vers. Aanrader!
Hester S. Gastronoom (13 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Gastvrije plek gelegen aan een pleintje. Allervriendelijkste service en heerlijke lunch. Aanrader: meergranenbol met forelmousse, compleet met sausje en salade geserveerd! Kom hier zeker terug.
Linda V. Gastronoom (10 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Gisteren ben ik met een vriendin gaan lunchen bij het bakkerscafe. We werden zeer hartelijk ontvangen en de service was verder ook goed. We bestelden een lunchmenu'tje en kregen een bord vol; vers gebakken brood, boter, jam, kaas, pastrami, tapenade en fruit. Echt een heerlijke lunch!
Naast een lunchcafe kun je ook brood kopen bij het bakkerscafe. Er is ook een gezellig terras bij, helaas regende het dus hebben we er geen gebruik van gemaakt. Ik vind het bakkerscafe zeker een aanrader en kom nog ns terug!
Sanne R. Gastronoom (50 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Hier lunch ik regelmatig. Het brood is vers, veerkrachtig, geurig, stevig. Mijn favoriet is de makreelsalade. De werknemers zijn allemaal mensen met een uitdaging die uiterst vriendelijk, rustig en professioneel aan het werk zijn. De inrichting is licht en ruim. Er is weinig textiel aanwezig, daardoor is er wel wat galm op rustigere momenten. Prima plek voor een (zaken-)lunch en om je verse brood in te kopen
Dewal . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heel fijn relax terras met een grappige kaart. Erg lekker broodje forelmousse op.
Bediening was aardig en beleefd.
Die loungebank wil ik ook in m'n tuin!