Bakkerij-Lunchroom Suijkerbuijk

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Bakkerij-Lunchroom Suijkerbuijk

kim00 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Meerdere keren hier wat gedronken met iets erbij maar hoe langer deze zaak bestaat hoe klantontvriendelijker
het wordt in mijn ogen.
De man van het echtpaar maakt tactloze opmerkingen en de vrouw gaat steeds chagerijniger kijken,zij straalt niet uit dat zij plezier in haar werk heeft,
De bediening door de jonge serveerster is slecht,ze vergeet dingen en is ook niet echt een aanwinst voor de zaak.
Het gebak is prima maar de bediening gaat hard achteruit helaas.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
heerlijk gegeten in de net verbouwde lunchroom. Nu veel meer ruimte. broodje warme geitenkaas en gezond. brood zelf gebakken en uiterst vriendelijke bediening. en dat tegen een alleszins redelijke prijs. aanrader
Jitske D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
High tea gedaan, nooit meer! Verschrikkelijk, we zaten in de oliebollenwalm en de deur moest openblijven vanwege diezelfde walm. Dus ook nog op de tocht.
Bij de hapjes (eerst zoet en daarna hartig?) overheerste de oliebollen... Dieptepunt van de hartige hapjes was een mini cup-a-soupje met klontjes. Brrrrr.
Na afloop bij de buren koffie gaan drinken om op te warmen. Dat is wel een aanrader.
Viola R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Taart besteld voor 50 jarig huwelijk schoonouders twee weken geleden. Op de site van Suikerbuik adverteren zij met een enige taart met delftsblauwe huisjes uit marsepein vervaardigd met daarop bovenop een zoenend paartje ook delftsblauw. Die taart hebben wij gekozen en op naar Suikerbuik om deze te bestellen. De vrouw die ons hielp was niet al te hulpvaardig en ook niet echt vriendelijk, alsof alle moeite teveel leek. Afijn wij dachten het gaat tenslotte om de taart. Deze zou ik zoals afgesproken vandaag op de trouwdag op komen halen tussen kwart over negen en half tien. Wat schets mijn verbazing kom ik bij Suikerbuik binnen werd er nogal knorrig aan me gevraagd wat hij voor me kon doen, waarop ik zei dat ik de delfstblauwe taart voor de trouwdag van mijn schoonouders kwam ophalen. Oh was het antwoord die is nog niet klaar want ik heb het delfstblauwe paartje voor op de taart nog niet want die komt ergens anders vandaan. En vervolgens dat hij daar niets aan kon doen. Waarop ik antwoorden dat we deze taart twee weken geleden al besteld hadden en hoe we dit nu kunnen oplossen. Erg veel zin om er over na te denken had hij niet waarop ik nogmaals zei dat het wel zijn probleem was. Hij haalde de taart tevoorschijn en ik was echt heel erg teleurgesteld. Deze taart was lelijk en de delftsblauwe huisje wat ze op de site laten zien waren echter in lichtblauw/groen en vielen er al aan alle kanten af. Ik heb gezegd dat dit een huwelijkstaart was en ik zeer teleurgesteld was over hoe deze eruit zag en ook de afhandeling ervan. Zo mag je niet met klanten omgaan. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik hier nooit meer terug zal komen en me zeker niet positief uit zal laten over deze prutszaak. Hoe onprofessioneel kun je met je verkoop en je klanten omgaan!
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Net terug van een mini high tea bij de suikerbuyk. Wat een desillusie, we dachten een gezellige mini high tea te krijgen maar dat viel reuze tegen. We hadden een tegoedbon voor een mini high tea van €25.- ( zo bleek ) en hebben er 2 personen bij geboekt want deze bon was voor 2 personen. We konden plaatsnemen aan een tafel en er werd een etagère neergezet met voor ieder een jan hagel, een krakeling (beide zacht en niet knapperig) een mini chocoladebroodje, een mini appelflap, een minicupcake en 1 bonbonnetje. We kregen er 2 potten thee bij en dat was het, in het begin dachten we dat we nog wel iets van hartig zouden krijgen maar toen ik vroeg of dat we nog iets kregen werd er gemeld dat dit het was. Ik had al op de kaart zitten lijken en had gezien dat een gewone high tea 17,50 kostte en ging er van uit dat dit €7, 50 zou kosten, meer was het ook niet waard. Bij de kassa bleek dat we €25,- moesten betalen, op mijn opmerking dat ik dat wel erg duur vond was het antwoord, dat is wat uw tegoedbon ook waard was . Het enige wat mini was aan deze high tea waren de hapjes. De prijs was zeker niet mini. Voor ons geen high tea meer hier.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vandaag, vrijdag 22 juli, high tea gedaan bij Bakker Suikerbuik. Het was zeer geslaagd! Heerlijke hapjes zowel zoet als hartig. Leuk gezellig personeel die af en toe een praatje kwam maken.
Een aanrader en we komen zeker nog eens terug. Bedankt Bakker Suikerbuik
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Op 18 mei met mijn moeder ontzettend genoten van de royal hightea en de ontzettend hartelijke service op een perfecte locatie in het centrum van het pitoreske Delft! Alles was super vers en heerlijk! Vlak voordat wij vertrokken was er een kinderfeestje waarbij ze zelf cupcakes en pizza's maken, heel leuk!
Een echte aanrader en wij komen zeker terug!
Margje .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Donderdag 7 maart met vriendin genoten van een overheerlijke high tea. We waren aan de vroege kant maar dat was geen enkel punt, al was er net wel een grote groep dames in het bovenste gedeelte van de lunchroom neergestreken. Zij gingen voor en dat vonden we dan ook heel logisch.
In de lunchroom heb je zicht op de open keuken/bakkerij in een lager gedeelte; erg leuk om het personeel bezig te zien met deeg bereiden en koekjes/broodjes bakken.
We kregen vrijwel direct een pot warm water zodat we al snel onze thee konden drinken. Daarna volgde een overheerlijk plateau met allerlei lekkere hapjes w.o. verse bakkerskoekjes, bonbons, echt lekkere cupcakes (bij anderen meestal te droog en regelrecht van de groothandel) verse appelflapjes, carré taartjes. De twee gang met voor mij heerlijke verse muntthee en vriendin warme chocolademelk tezamen met een leuk opgediende hartige ronde waarbij heerlijk kerriesoepje, zalig zelf gemaakt én heerlijk gekruid saucijzenbroodje (bij de meeste andere restaurants met high tea zijn die bijna nooit vers en al helemaal niet lekker) en een knapperig kaasbroodje. De laatste ronde: koffie of thee met een stuk tropische vlaai, ook heerlijk al had ik eigenlijk wel graag zelf willen kiezen, maar ik begrijp dat best want je kunt niet het onderste uit de kan willen hebben voor het grouponbedrag dat we hadden betaald.
Het toilet was schoon en zo hoort het ook. Geen minpuntjes? toch wel, 2 mini minpuntjes. Graag de volgende keer een iets groter lepeltje bij de kerriesoep dat is een stuk handiger. Rechtstreeks uit het kommetje kan natuurlijk ook nog. En de krik van de deur naar het wc gedeelte lag er bijna uit. Gauw repareren!
Zeurpieten in een van de andere recensies vonden dat de wc in het keukengedeelte lag; dat is dus absoluut niet waar. De eerste deur leidt naar een ruimte waar een stukje naar links de deur van de wc is en rechts een soort van bergruimte/opslag met keukenelement, wsl om wel eens iets af te spoelen. Heeft niets te maken met de bakkerij-keuken, want die is heel groot zichtbaar in een lager gedeelte van de lunchroom.
We stapten na een paar uur helemaal voldaan op de fiets. De avondmaaltijd hebben we maar overgeslagen.
miek0473 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik heb samen met mijn moeder een high-tea geboekt via Groupon. De high-tea viel ietwat tegen. De eerste gang (het zoete gedeelte) was niet heel bijzonder wat koekjes, chocolaatjes en bladerdeeg appelflapje, de tweede gang (hartig) was wel o.k., als laatste gang kregen we nog een stuk taart (geen vrije keuze). Deze taart was wel erg lekker.
De bediening laat te wensen over, zeker de vrouw die ons hielp was onvriendelijk. De man kwam wat aardiger over. Je vraagt je af of ze er wel zin in hebben.
Kortom: niet voor herhaling vatbaar en ik zou ze helaas niet aanraden bij anderen!
n-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gisteren uitgebreid koffie met gebak in Bakkerij-Lunchroom Suijkerbuijk. Het was erg vol, waardoor enkele leden van de bediening erg gehaast en onvriendelijk waren. De meer ervaren bediening was echter wel erg vriendelijk. Het brengen van de bestelling duurde erg lang. Het gebak en de koffie waren prima, de thee had warmer gemogen. Het decor is zoet, met een leuke open keuken. De speelhoek voor kinderen is erg vervelend geplaatst, zo midden tussen de tafels.
Joris12345 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vandaag de high tea gedaan. Het ziet er gezellig uit met een etalage van vers gemaakte zoete lekkernij. Helaas zagen wij helemaal niets van dit op onze high tea. Het zoete vooraf viel heel erg tegen. Het leek wel alsof alles uit de supermarkt kwam, taaie koeken en bonbons van slechte kwaliteit.
De tweede gang was warm en hartig. Helemaal top. Vooral warme brie/rucola. De kerriesoep was helaas niet vers.
Het toilet was niet schoon. Er waren ook geen schone papieren handdoekjes, maar een handdoek (!) bah. De ingang van het toilet was dan ook via de keuken, is dit volgens de richtlijnen? Hygiëne?

Wij boeken hier geen high tea meer.
Cerise32 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hadden een arrangement bestaande uit ontvangst koffie met gebak, stadswandeling en lunch.
Omdat ik een dieet moet houden en veel dingen niet mag eten, heb ik vooraf geprobeerd per email om hierover te overleggen. Dit verliep al zeer moeizaam, ze reageerden laat of niet (op het laatst), alternatieven konden niet of tegen bijbetaling. Het enige wat ze wel aanboden was rekening te houden met het gebak, maar voor de lunch bleef het onduidelijk of ik er wel iets zou kunnen krijgen. We hadden gereserveerd voor 10.00 maar vanwege de trein hebben we dat niet kunnen halen. We kregen dan ook op een zeer vervelende manier te horen dat we te laat waren en pas na 14 uur kon lunchen. Ik kreeg wel het aangepaste gebakje, maar de 2e persoon kreeg een cakeje ipv gebak. Heel raar als je hebt betaald voor gebak. Qua lunch bleek dat ik alleen dat kon krijgen waarvan ik had aangegeven het niet graag te eten, nl. glutenvrij brood (dit is echt niet lekker namelijk en ik mag wel speltbrood). Omdat we daar ook een paar uur op zouden moeten wachten, hebben we daar maar voor bedankt. Het meest onaangenaam vonden we hoe we bejegend werden, totaal klantonvriendelijk.
C.H. R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Afgelopen donderdag met een vriendin van de Royal High Tea genoten. Wat was dat lekker en apart! We kregen 3 gangen; Alexander was warm, zoet en beetje stoer. Maxima was apart, pittig en ook warm. Amalia was vooral heel lekker. Kortom leuke koninklijke gerechtjes!
Grappig klein winkeltje met open bakkerij en een restaurant met geinige schilderijen.
De vrouw die ons bediende was heel aardig en gezellig, de man nogal nors.
Al met al een echte aanrader en we komen misschien nog wel eens terug.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
afgelopen zaterdag hadden we een high tea met workshop taart (op)maken. De hapjes smaakten goed, maar waren niet erg bijzonder. Met name van de hartige hapjes hadden we meer verwacht.
De grootste teleurstelling was het taart maken. Het was meer taart versieren voor kinderen.
En wat ons opviel was dat de bakkerij een goede schoonmaakbeurt nodig had. Dat was naar ons idee niet recent gebeurd. Voor ons geen aanrader dus.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Met een groupon op stap naar Delft. In een rustig gedeelte van deze Oranjestad
vind je deze lunchroom. De gastheer staat in de keuken en de gastvrouw verwelkomt de mensen en weet alles over lekkere taartjes. Met onze waardebon
kregen we koffie naar keuze met een taartje ( in mijn geval glutenvrij; daar was aan gedacht!). Vervolgens ontvingen wij een handig boekje voor een rondleiding langs de belangrijkste bezienswaardigheden en na afloop stond er een grote kom soep met een broodje ( ook weer glutenvrij voor mij) voor ons klaar. We konden op ons gemak zo lunchen en je proefde het : de soep was nog maar net gemaakt van verse ingrediënten! De ruimte om het een en ander te nuttigen was doelmatig en redelijk gezellig ingericht. Het toilet was schoon en netjes, wat wil je nog meer bij zo'n fijn adres!! We werden als koninklijke gasten bediend!!
Kim_de_Lepper .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Gister met 12 meiden een Royal High Tea gehad ter ere van mijn 30e verjaardag. Het was in één woord fantastisch! Heerlijk gegeten en wat over was mee naar huis gekregen. Locatie is klein maar gezellig ingericht met leuke schilderijen. High tea was zeer uitgebreid en zeker voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Reuze gezellig kinderfeestje gehad. Waarbij de kinderen zelf gebak en pizza maken. Ook de gebakjes en taart die we hier regelmatig halen zijn top.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
De taarten die wij bestelde met een Groupon voucher zagen er prima uit!
Werd netjes op tijd geleverd en leek ons feest compleet te maken, maar...

Bij het aansnijden van de taarten, bleek de opdruk, waar het ons vooral om te doen was, geleverd met PLASTIC en al!
De taart moesten wij eigenhandig uit elkaar halen en helaas aan een volle zaal visite kaal en teleurgesteld uitserveren.

Een laf excuus en een grote mond kon ik krijgen!
Thuis in...Zeer slechte dienstverlening!

Ik raad het een ieder af een taart te bestellen bij deze winkel, zeker nadat ik van de eigenaar vernam dat er die dag 17!! taarten geleverd zijn met plastic daarin.
Wij vinden het jammer dat het zo is gelopen. En hebben deze mvr. haar geld terug geven en nogmaals onze verontschuldigingen gemaakt. (zwem inst. Kerkpolder)

Reactie van proever:

Geld terug gekregen?
De helft van het geld terug gekregen via Groupon, dankzij goede service van hun kant.
"Thuis in" was niet thuis voor een correcte afhandeling!
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Wij hebben via Groupon een High tea geboekt, was ons erg goed bevallen! Eerste gang bonbons en koekjes, tweede gang hartig en als laatste een gebakje naar keuze. Voornamelijk het stoofperencakeje viel erg in de smaak! Wat ons wel erg opviel was dat het personeel niet heel vriendelijk naar elkaar toe was. Personeel was wel een vriendelijk tegen de klanten, maar misschien iets om op te letten.
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wat zijn die gebakjes en koekjes van Thuis in... lekker! Mijn favoriet was de Muffin met verse aardbeien en slagroom! Maar ook de bonbon met zachte vulling was niet te versmaden!

De bediening is bijzonder vriendelijk en gastvrij. De inrichting deed wat rommelig aan, maar misschien kwam dat ook omdat er net een grote groep met een paar kleine kinderen wegging. Het is ook niet heel erg groot, maar met het lekkere weer kun je ook buiten zitten, met uitzicht op de gracht.

We waren dik tevreden!