Bakkerij en lunchroom Uniek

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat hebben wij ons hier zitten ergeren....na 45 minuten besteld te hebben nog steeds geen eten. Na melding hiervan is ons toegezegd dat het binnen enkele minuten gebracht zal worden. Helaas duurde die enkele minuten weer 20 minuten. Als je hier gaat eten moet je hier zeker veel tijd voor uittrekken. Organisatorisch is het hier dus helaas niet voor elkaar, erg teleurstellend. Het was onze eerste maar ook onze laatste keer dat wij hier hebben gegeten!
Het spijt ons zeer dat het zaterdag niet naar tevredenheid was. Het was inderdaad niet zoals u mag verwachten en hoe wij normaal gesproken onze service verlenen. Onze excuses hiervoor. De extreme drukte was voor ons een verrassing waardoor we hier niet voldoende op ingesteld waren. We zullen ons uiterste best doen om zo goed mogelijk in te spelen op dit soort situaties.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Wij hebben tijdens onze korte vakantie in Nunspeet hier een paar keer geluncht. Lunchroom Uniek heeft heerlijke gerechten. Tijdens mijn laatste bezoek heb ik een kop soep besteld. Zowel de soep, als het erbij geserveerde brood smaakte heel goed. In de inpandige winkel hebben wij een paar kerstpakketten samengesteld met heerlijke streekproducten. Wat ons betreft een aantrekkelijke plek om af en toe te lunchen. Jammer dat het voor ons zo ver weg is.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Dit is een minieme locatie zoals de naam al aangeeft. De bediening is daarom anders dan gewend maar zeer adequaat en correct. De 30 % duurzaam in de meter van Iens moet veel hoger zijn. Naast het gebruik van vaak biologische streekproducten en werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt is ook het vlees van biologische kwaliteit. Men verteld graag hoe de producten worden bereid en waar ze vandaan komen. Het is duidelijk dat medewerkers de oorsprong echt kennen of er zijn geweest. De locatie is een oude drogisterij en hier zie je nog detilas van terug. De ruimte heeft veel sfeer en je ruikt de smakelijke geur van een bakkerij in bedrijf. Hier nu al een paar keer een koffie gedronken of geluncht. De laatste keer kozen wij voor een hard broodje belegd met biologische ham, een cheescake en Veluwse crumblekoek met cranberries. Alles werd netjes geserveerd en was heerlijk vers van smaak. Ook het kopje koffie was goed verzorgt. Zeer de moeite waard als je in de buurt bent en een lekkere eenvoudige lunch wilt eten. Tip: neem ook een zakje versgebakken pepernoten mee naar huis. Dan koop je nooit meer zo'n zakje bij de supermarkt!