Bakker Lunchroom Out

- Ontbijt 08:30 - 12:00
Zondag Gesloten

Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Hele fijne plaats om lekker even een kopje koffie te drinken en een broodje of iets anders te eten. Alles van prima kwaliteit en een schappelijke prijs. Als je een fietstocht maakt is het leuk om hier te stoppen en een gebakje te eten. Als je kinderen op woensdag van school gehaald worden, is het een perfecte tent om even samen een broodje te eten. Ook zie je de ouderen samenscholen en een lekker appelgebakje eten. Mooi familiebedrijf dat de moeite waard is om te bezoeken.

En voor wie in de buurt woont en weleens een taart nodig heeft: de fototaart van chocolade is op de schaal van 1 op 10 een dikke 20! Onovertreffelijk.
Frederieke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hebben hier vandaag geluncht. Het was te nat om buiten te zitten. Als je langs de verkoopbalie loopt, zijn er achterin ongeveer 8 tafels waar je kan zitten. Op de site stond niet dat je kan reserveren, maar blijkbaar kan het wel want er was een tafel gereserveerd. Gelukkig was er verder nog één tafel vrij. Bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was lekker. We hadden allebei een broodje genomen, het brood was goed en vers, het beleg idem, alles goed in balans, we hebben een prima lunch gehad. Erbij thee en een sapje.
Wat ik een plus vond, was dat de theedoos al op tafel stond. Meer kans dat je theewater nog enigszins op temperatuur is als je het zakje erin plonst. De thee zelf is niet bijzonder maar dat hoeft voor mij ook niet zolang het maar 2 euro is. Nu ik erover nadenk, weet ik niet of die doos wel op onze tafel hoorde, we zaten tegen de balie aan en de doos hoorde misschien wel bij de balie. Dus dan is het geen plus. Maar evengoed een prima plek voor een lunch, niet sjiek maar wel gezellig en gewoon lekker eten. En goede prijs-kwaliteitverhouding.
Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
We hebben hier al meerdere keren geluncht, erg lekker! Heerlijk boerenbruin met pesto, mozzarella en parmaham. Voor de kinderen was er lekker brood met hagelslag en brood met jam. En natuurlijk een saucijzenbroodje om te smullen. De koffie was goed en het koekje heerlijk. De kinderen hadden nog een cupcake lollypop en ook door hebben zij van genoten. Echt een aanrader deze lunchroom.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Het is nog steeds een plezier om hier even neer te strijken. Broodjes zijn prima belegd, goede streekproducten en biologische drankjes. Het brood heeft hier de smaak van weleer en de gebakjes zijn superlekker. Het is er wel druk dus een reservering is gewenst. Nog steeds een aanrader om tijdens een fiets, of wandeltocht neer te strijken.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Wie de Rondehoep vanuit Amsterdam fietst komt vrijwel altijd door Ouderkerk aan de Amstel. Vroeger fietste je dan voorbij een gesloten bakker Out, maar sinds kort niet meer. De vijfde generatie heeft er een lunchroom van gemaakt met aantal kleine zitplaatsen aan het water.
Fairtrade en biologisch assortiment.
Vriendelijke bediening in opvallend bakkersoutfit.
De warme foccacia en boerenvreugd (bruin broodje) zijn uitstekend van structuur en heerlijk ouderwets van smaak. Goed belegd met zalm en kipfilet.
Ook de drankjes en de taart zien er goed uit. Bakker heeft qua toonbank echt de Franse stijl.
Niet veel zitplaatsen, maar meenemen kan ook.
Echt een aanrader om in de zomermaanden te gaan lunchen of te genieten van koffie met een goed stuk gebak.