Bakken met Passie

7,1
6,9
Test T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Er was eens een Bakken met Passie waar je buitengewoon goed brood kon kopen.
Dat is verleden tijd na de paar branden die de zaak helaas troffen. Nieuwe machines.
Als je nu een aantal types brood roostert wordt het vrijwel direct beschuit. Wij gaan niet mopperen op de bediening. Die staan om 19.00 nog de boel te reinigen. De eigenaresse
als zij aanwezig is is ook zo'n harde werker. De bakkers brouwen er niet meer zoveel van.
Brood, gebak e.d. (overigens van middelmatige kwaliteit met uitzondering van het citroengebak) bevinden zich veel te dicht bij die klanten. Dat is onfris. Voor appelgebak met stukjes klokhuis
ga ik wel naar de supermarkt. De leuk uitziende meringue brokken waren keihard.
Prijzen te hoog voor wat er geboden wordt. Ook in het lunchroom gedeelte. Ik rijd wel
even een straatje om.

Rowald .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Tijdens de Amsterdam Citywalk hier even koffie met gebak gedaan. Het was erg vol, maar net een plekje kunnen vinden. De worteltaart was heerlijk en ook de koffie van goed kwaliteit. De prijzen zijn echter buitensporig hoog. Zal wel een beetje bij Amsterdam horen ben ik bang.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Als je binnenkomt denk je WOW. Echt een mooie beleving, alles mooi uitgestald, bakkerij achter het glas. Het doet Frans aan, en ik denk dat ze het ook zo bedoeld hebben.
Achter waar je kan zitten is het wat minder. Tafels en stoeltjes zijn van een hele andere beleving en ik vind het behoorlijk krap hoe je tussen andere gasten door moet lopen. De bediening is aardig. We bestellen een citroentaart en een worteltaart. De citroentaart mag geen naam hebben. Je hebt er werkelijk een vergrootglas voor nodig, de vulling is denk ik afgemaakt met maizena, het lijkt op een soort half doorzichtige curd, valt tegen. De worteltaart is sappig en de topping fris. De framboos en de blauwe bes ter decoratie zijn vastgezet met een dot smakeloze gelei, zonde, het voegt niets toe. Ik zie een simpele chocoladetaart, zou hem zelf als bodem gebruiken als basis voor een taart a 24 euro. Hoe haal je het in je hoofd. Het brood wat we gekocht hebben was redelijk verbrand en kneiterhard aan de buitenkant. 3,95 euro. Als je dit soort buitensporige prijzen hanteert dan verwacht je topkwaliteit en originaliteit van de allerhoogste kwaliteit produkten. Met alleen beleving als je binnenkomt rechtvaardig je dat niet
Gabrielle1993 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Van de week bij Bakken met Passie gegeten. Wat een prachtige zaak! Je kan heerlijk bij het raam zitten met een kop goede koffie (ik had een cappuccino). Je kan ook leuk de bakkerij inkijken, dan zie je waar de bakkers mee bezig zijn. Alles is vers en dat proef je. Wij hadden een gebakje met frambozen, bijna een kunstwerkje, met een al net zo mooie naam: gepassioneerde droom. Ook de worteltaart viel goed. Een aanrader dus voor fijnproevers. Ook leuk te combineren met een bezoekje aan de Albert Cuypmarkt. Wij komen er zeker terug!
George D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
We wilden eens ergens anders lunchen in eigen stad (Pijp). Het cijfer voor het eten lijkt nu uit te drukken dat het eten, de lunch in dit geval, niet goed zou zijn geweest. Dat is niet het geval. Dit cijfer is het gevolg van de bizarre prijzen. Want als je donkerbruin brood met kaas besteld, dan verwacht je iets grandioos voor EUR 7,95. Helaas, 2 kleine boterhammetjes, wat oude kaas, wat stukjes vleestomaat en wat blaadjes sla. En een likje truffelmayonaise. Dit is niet duur, dit is schandalig. Prima kwaliteit, maar ook niet uitzonderlijk lekker brood.

Parther had een croque monseur. Erg klein, niets bijzonders, tuurlijk zit daar (als het goed is) wat duurdere kaas op: een aanfluiting voor EUR 5,50.

We komen hier niet alleen nooit meer, we lopen er lachend voorbij: prachtig hoe we in deze toeristrap zijn gestonken.
Delicieux .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Voor het eerst vandaag daar iets gegeten (appeltaart met thee), en dat was ook al meteen de laatste keer!
Thee was wel lekker en normaal geprijsd (2,75 voor een groot glas) maar het werd gebracht met een 'de melk komt eraan'. Alleen kwam het niet, na 5 minuten wachten ben ik maar zelf opgestaan om de bediening aan herinneren dat ik melk bij had gevraagd , waarbij de schuld meteen bij de collega werd gelegd.
Het stukje appeltaart was minuscuul, taai en overpriced!
Mijn vriend had soep genomen en die vond hij 'best lekker', maar dat mag wel voor een kommetje à 8 euro met een sneetje brood!