Bakhuys

31-203704861

Meer informatie over restaurant Bakhuys

Misslies .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op een donderdag geweest voor lunch 2 pers.
Was hier voor de 1e keer, ik had een soep/pizza en brood en quiche besteld voor 2 pers. Wat een enorm vriendelijk en vrolijk personeel!
En het eten ook vers bereid, dat kon je er zeker vanaf proeven.
Was echt bijzonder verrast van de kwaliteit van het eten.
Ook om af te halen, en wat zo ideaal is dat het is opgedeeld in 3 stukken, afhaal eten, afhaal drinken en de lunchroom zelf. Waardoor je in de lunchroom geen last hebt van de mensen die snel wat komen halen.
Vind het niet heel goedkoop, maar omdat alles voor mij naar wens was en de ambiance ook fijn was heb ik het er zeker voor over.
Jammer dat ze geen High tea doen. Ik kom hier zeker terug!
Diana1965 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Op 14 april ben ik 's avonds hier geweest om een café crème te drinken. Leuk tentje, aardige bediening. Voor herhaling vatbaar, dus ging ik op 16 april 's middags lunchen met een kopje koffie. Deze keer niet voor herhaling vatbaar. Erg druk bij de kassa. Er stond een medewerker bestellingen op te nemen en te verzorgen. Het was niet duidelijk welke rij er voor wat stond. Na 10 minuten te hebben gestaan heb ik zelf maar gevraagd wat de bedoeling was. Broodje gezond besteld en een broodje tonijn, het zag eruit alsof het bestemd was voor de lunchbox. Zonder enige appetijtelijkheid geserveerd. Alleen een kaal servetje erbij. Kleine broodjes (wel goed van smaak), koffie niet vers gezet (smaakte alsof het uit de thermoskan kwam), kwam uit een koffietap en leek niet op de koffie die ik donderdagavond had gehad. Kortom: de positieve indruk die ik donderdagavond had heeft helaas plaats moeten maken voor een teleurstelling.
Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Lekkere pizza en een stukje cheesecake gegeten. Niets op aan te merken. Je kunt er ook lekkere koekjes en broodjes kopen, wat ik zeker nog eens ga doen.
Esma B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijke cappuccino en net zo lekkere pizza's en tosti (de rest hebben we niet geprobeerd) Op steenworp afstand van Weesperplein een gezellige plek om lekker te eten. Topper!
Daniella G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Wat een heerlijke plek. Ruim van opzet en met supergoede koffie. Daarnaast zijn de broodjes en pizza's ook onovertroffen. Mijn favoriet is de spicy pumpkin, zowel op brood als op de pizza.
Fijne plek om te werken ook, zo te zien, want er staan veel Macbooks op de tafels. En de leestafel is enorm!!!! Heerlijk om op een druilerige dag een paar uur stuk te slaan.
Het is heel moeilijk om na de genoten lunch naar buiten te lopen zonder nog even wat van dat heerlijke brood of een minstens zo heerlijke taart aan te schaffen.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Super service, persoonlijke aandacht en fantastisch goede gerechten. We kwamen hier voor de lunch (we hebben genoten van de vega-pizza en de spicy pumpkin pizza, allebei goed samengesteld qua ingrediënten) en kwamen vervolgens terug voor de thee met gebak. Het zag er allemaal mooi uit, eerlijke ingrediënten en alles vers. Niks uit blik maar echt zoals het hoort. Aanrader en we komen zeker terug!
Colette L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Ontbijt bij Bakhuys. We kozen wat broodjes uit en het personeel was zo lief om er wat boter en jam in kuipjes bij te serveren. Erg leuk dat je, al smullend van je versgebakken brood, letterlijk een kijkje in de bakkerij kunt nemen. De bakkers maakten ook erg leuk contact en boden ons zelf aan even achter de schermen te kijken. Kortom, geweldig concept.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Wat een voortreffelijk concept: een warme bakker waar je terecht kunt voor diverse broodjes, tosti's, soepen, pizza's, salades en natuurlijk ook gewoon brood en gebak en koffie, thee en sapjes. Ik had het broodje met tonijnsalade en de groentecurry. Het broodje was lekker maar de curry was voortreffelijk. Je bestelt en rekent af aan de toonbank en daarna kun je plaatsnemen in de ruimte ernaast die mij nog het meest doet denken aan een eetgelegenheid hoog in de bergen tijdens het skiën: eenvoudig, informeel en aanschuiven maar. Bakhuys is zeker een zaak om veel vaker te bezoeken.
Eveline A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Eten niet standaard en top. Koffie super ik drink er bijna elke ochtend 1 ( capuccino ) concept erg goed en creatief bedacht. Fijne plek in de zomer en winter.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wij zijn afgelopen woensdag bij het Bakhuys geweest en kan alleen maar zeggen dat het geweldig was.
Nu ben ik een vegetariër en zeer kritisch.
Eerst eens rondgekeken wat er allemaal was , besloten om een vegetarische pizza te proberen.
Daar zat o.a. ook geitenkaas op, nu houden wij daar niet van, maar dat was geen probleem, de kok heeft gezegd dan doe ik er gewoon wat extra mozzarella en oude kaas op.
We wilden hem delen en dat was ook geen probleem, werd gebracht in stukken gesneden en op twee plankjes.
Een IJ-biertje en een muntthee erbij, later nog een koek met noten en een schelpje met verse aardbeien en slagroom.
Het was allemaal heerlijk, en zeer vriendelijk personeel.
Toen ik het zoet ging halen vroeg de dame nog hoe de pizza was geweest, en de kok kwam later ook nog langs om te vragen of de pizza naar de zin was geweest.
Kortom als we weer naar Amsterdam gaan , gaan we zeker hier weer heen.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Alleen als je al langs het Bakhuys loopt word je letterlijk naar binnen getrokken door de heerlijke geuren van brood, taart en koffie. Er is zoveel keuze dat ik ruim 10 minuten voor de vitrines met broodjes heb staan staren en geen keuze kon maken. Uiteindelijk gekozen voor een broodje met pompoen en blauwe kaas en een stuk carrotcake, omdat dat achter de kassa werd aangeraden. Beiden waren echt heerlijk! In combinatie met een lekkere cappucino en een vers sapje heb ik lekker lopen smullen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Susannah H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Ik heb hier twee dagen achter elkaar geluncht. De eerste dag had ik een linzensalade met tonijn, de tweede dag groentecurry, met een half bakje kikkererwtensalade (omdat ik er trek in had, maar een heel bakje leek me wat veel). De mensen die hier werken zijn heel aardig, en je kan de koks gewoon lekker bezig zien met allerlei verse spullen. Ik heb ook ananas met pesto en roze peper geproefd - stond op de balie en was zalig. Goeie koffie ook, en de wc heet Kakhuys!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Lekker lunchen kan heel goed bij het Bakhuys, voor zowel koude gerechten alsook een warm soepje of een eenvoudige pizza. Eigenlijk zit je om de bakkerij heen, en wordt er volop met vers meel, deeg, gist en andere ingredienten gewerkt. Er wordt uitstekende koffie geserveerd die brood en koek nog meer smaak geven. Er zitten opvallend veel jonge mensen die al dan niet met laptop of tablet zitten te werken, samen of alleen. Heerlijk dat je zo'n ongedwongen lokatie kan vinden schuin tegenover het prestigieuze Amstel Hotel. De koffie en het verse brood zal daar niet lekker smaken, ongetwijfeld wel duurder.
BigKahuna .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Na een korte presentatie van de eigenaar tijdens VEDIS award voor New Retail champion 2014, besloten om zelf maar eens langs te gaan. Bakhuys is een moie plek in de stad waar men op eigen wijze brood bakt in een houtgestookte stenen oven. De oven en werkstations staan in het midden van het pand en voor iedereen zichtbaar en ruikbaar. Echt een aanrader om even koffie en gebakje te nemen en de omgeving in je op te nemen. Vervolgens heb ik voor croisants, bolletjes en tarwebrood voor thuis gekocht. Personeel is erg vriendelijk/behulpzaam en geeft uitleg en tips over hun producten.

Neem een koffie en croisantje