Bakhuus De Bikker

Hoofdstraat 150 3781 AK Voorthuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bakhuus De Bikker

Alie50 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
De Bikker is nu meer een pannekoeken restaurant, dat is goed te merken. Ze hebben daarnaast nog een plate service voor wie een stukje vlees of vis wil eten. Vroeger kreeg je verse seizoens groenten en gebakken aardappelen. Nu alleen frites en een beetje rauwkost. De kaart is behoorlijk simpel geworden. Wij gaan niet meer terug. Vorig jaar regelmatig geweest wij zijn er klaar mee.
Alie50 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wij eten regelmatig bij de Bikker, het eten is top. De bediening is zeer gastvrij, de gastheer heeft gevoel voor humor. Zeker een aanrader, goed eten voor een mooi prijsje. De inrichting, daar moet je van houden. Wij komen voor de gastvrijheid en het heerlijke eten met altijd verse producten.
Eemschipper S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hebben net weer bij de bikker gegeten en net als altijd was de schnitzel "de bikker" voortreffelijk. Ook de kipreepjes waren heerlijk. Het restaurant is een absolute aanrader voor een gezellig diner, lunch of een kopje koffie met de niet te overtreffen honinggebak Medovnik.
Sander .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Heerlijk gegeten. Tournedos met portsaus was om te smullen.
De eigenaren zorgen goed voor je en maken er een gezellige sfeer van. Kom zeker nog eens terug!
Eemschipper S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Deze zomer hebben een paar keer bij de bikker gegeten. De schnitzel van de Bikker is zeer aan te bevelen alsook het heerlijke gebak met onuitspreekbare naam, Tsjechische naam. Bediening is zeer goed en kundig, maar een grap en een grol tussendoor is ook leuk. Restaurant heeft een huiskamerstijl, doet zeer knus aan.
Tip: kaart uitbreiden met gerechten van kip.
Tot volgend jaar!