Bakers & Roasters Centrum

31-200000000

Meer informatie over restaurant Bakers & Roasters Centrum

Jbangma .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vanochtend met z'n 4en genoten van een laat ontbijt. Huevos Rancheros, pancakes en eggs benedict, het stond allemaal op tafel naast een paar kopjes koffie, verse sapjes en thee. Bediening was vriendelijk, eten was smaakvol en origineel (Kiwi brekkie) en gratis water was fijn, maar de eitjes een beetje klein.
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Bakers & Roasters is een leuke tent, maar de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Ik vond het persoonlijk veel te duur voor wat ik kreeg. Daarnaast was de pulled pork erg zout en de buttered toast vooral veel boter en weinig toast. Ook de bediening was niet erg attent en een beetje onvriendelijk. Goed voor een brakke brunch als je de vorige avond gratis hebt gedronken.
Tsiona H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Super lekker wezen lunchen hier. Mijn complimenten gaan vooral uit naar het personeel. Wow wat een vriendelijkheid! Erg on-Amsterdams, wellicht iets Australisch ;) Een echte aanrader!!