Baker&moore

Westblaak 147 3012 KJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Baker&moore

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:30 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Baker&moore

Hu Y.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het getooste broodje zalm en advocade was te hard getoost!! Je kan er niet in snijden moeilijk kauwen. Dat vond ik jammer. Service kon echt veel beter als gasten er iets om vragen moeten ze wel doen i.p.v. vergeten. Wij moesten telkens naar beneden om te halen. Kan net zo goed zelf werken
Demi H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vandaag voor het eerst lunch gehad in dit gezellige en hippe cafe. De sfeer was echt aangenaam en de inrichting zorgde ervoor dat ik hier graag nog een paar uur was gebleven, deze plek is ideaal om op je laptop te werken of een boek te lezen. Relaxede omgeving. De bediening was aardig en stond me graag te hulp toen ik vragen had. Ik heb hier een lekkere cappucino met amandelmelk gedronken en een (vegan) broodje met pompoen spread, komkommer, zongedroogde tomaatjes en tahini lime dressing op. Het brood was erg vers en rijkelijk belegd. Enige minpuntje was dat er naar mijn idee zout miste. Verder erg veel keuze aangezien je je broodje zelf kan samenstellen, net als de salades. Ik kom hier graag zo snel mogelijk terug.
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heb hier afgelopen woensdag geluncht met een vriendin. Wat meteen opviel was de warmte, op een zeer regenachtige dag was het toch erg warm hier. Uiteindelijk gekozen voor een plaats in de buurt vd deur. Lunch (de een een salade, de ander een sandwich) was prima: snel bereid (alsof het al klaar stond) en goed van smaak. Voor de prijs had de hoeveelheid wel iets ruimer mogen zijn. We hebben dus nog koffie met een 'taartje' na genomen: worteltaart (verrukkelijk) en red velvet cheesecake (mwah...). Al met al prima lunch!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vandaag bij baker & moore geweest voor high tea.
Deze viel helaas tegen... heel weinig hartig en juist heel veel zwaar zoete taartpuntjes en bonbons. Niets luchtigs zoals scones, cake of brownie.
Het theewater werd in een grote glazen kan op tafel gezet zonder warmhoudplaatje, waardoor het na 2 theeglazen helemaal koud was, terwijl er zeker voor nog eens 2 theeglazen aan water in zat. Na vraag om nieuw theewater, kregen we dezelfde kan, bijgevuld terug, dus lauw... beetje knullig. Uiteraard direct om een nieuwe kan gevraagd en deze ook gekregen. Personeel gaf de indruk zwaar vermoeid te zijn....
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vandaag bij Baker &More een broodje gegeten , hetgeen goed smaakte. Het pijnpunt zat 'm in de wijn. We hadden 2 witte wijn besteld â 4,75. Toen de ober met de glazen kwam dacht ik werkelijk dat hij ermee was gestruikeld. De kleine glaasjes zaten nog niet met 2 cm gevuld. Toen we halverwege ons broodje waren en we 2 slokjes wijn genomen hadden, kwam één van de serveersters vragen of we nog iets wilden drinken. Ja, de glazen waren alweer bijna leeg en daar hoefden we niet veel voor te doen. Beleefd sloegen wij dit af en hebben afgerekend nadat we het broodje op hadden. Geheel tegen mijn gewoonte in heb ik in dit geval een fooi achterwege gelaten. Ik merk in veel meer horecazaken dat de prijs van de wijn zo langzamerhand de pan uitrijst, maar ik heb nog nergens zo weinig in mijn glas aangetroffen als bij Baker &More. En 4,75 per glas kan ik nou ook niet goedkoop noemen. We zijn een eind verderop op een terras gaan zitten en hebben daar nog een paar wijntjes gedronken à 3,50 . En de glazen waren daar tenminste behoorlijk gevuld.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Op een luie maandagmiddag lekker in dit restaurant geluncht. Er was op ons na op dit tijdstip verder bijna niemand. Inrichting is stoer en toch gezellig en de bediening vrolijk en attent. Als lunch kozen we een salade (de 'Marco Polo') en een broodje (zelf beleg en toppings samengesteld). Een leuk principe dat je dus alle mogelijke varianten zelf kunt kiezen! Het eten kwam vervolgens vrij snel. De kippendij in mijn salade was wat te roze naar mijn smaak - ik had toch enige twijfels over de gaarheid. Bediening nam het broodje mee terug maar kwam tot de conclusie dat de hele voorraad kip er zo uitzag en dat hij hier net veel aan kon doen - maar dat hij wel een andere salade kon maken. Prima, klantgericht voorstel . ik heb toch de gok genomen. Smaakte prima en nergens last van gehad dus dat zat vast goed!
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuke winkel. Hier dit weekend geweest. Heel de zaak zat afgeladen vol en moet zeggen dat ik wel snapte waarom. De producten waren heerlijk en de bediening was super. Hippe tent die het volledige plaatje aanbiedt.
peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ontzettend leuke zaak, heerlijke producten en fantastische sfeer. Eerdaags de Healthy High Tea maar eens proberen tijdens mijn vriendin haar babyshower! Ik ben fan :)
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alle reacties die recent gepubliceerd zijn zijn afkomstig van een paar kinderen
Dat kunt u makkelijk herkennen door de spel fouten grammaticale fouten en dingen die niet eens aanwezig zijn bij de zaak .
Neem ze niet serieus want ze zijn ook niet zo bedoeld m.v.g van Willem Van Dijk
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik vind het een super tof restaurant, super heerlijk gegeten decor super tof hele aardige mensen en super lekker eten!!
Sophia B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een jammere ervaring, door de hoge recensies had ik meer verwacht maar het eten was niet lekker voor mijn gezin en een slechte service
Natasja01 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Kom hier vaak!
Lekker gevarieerd en gezond eten! Bediening is vriendelijk. Tijdens de koude dagen is het een beetje frisjes als je aan de lange tafel bij de deur zit.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Aan de wat saaie Westblaak wordt tegenwoordig wat gedaan. Grauwe kantoorpanden worden gemoderniseerd en opgeknapt. In de plint van een van die panden aan de Westblaak zit Baker & Moore en daar hebben we genoten van de alternatieve High Tea, suikervrij en die ook nagenoeg veganistisch is. We vonden het heel leuk en lekker. We zaten beneden, dicht bij de bar en aan een gezellige lange tafel. Alsof je bij je tante aan tafel zit. De inrichting is aangenaam met veel hout en allerlei verschillende soorten meubilair. De thee was lekker, de hapjes ook en erg fijn dat het suikervrij is, geen hoofdpijn of schuldgevoelens naderhand. Aardige bediening. Leuke plek voor een snelle koffie en sandwich of uitgebreide high tea, lunch of ontbijt.
maarten11 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier neergestreken voor een uitgebreid ontbijt (zeg maar brunch). Helaas was het terras op deze mooie zondagmorgen al helemaal vol, maar een plaatsje op het balkon binne was ook leuk. Kan je het personeel het eten zien klaarmaken van boven en dat is best grappig. Baker&Moore is een redelijk hippe tent waar je ook wat laptops open zag, maar tegelijk was er ook een kinderspeelhoek boven (moet je wel die trap op met je kind)

Na een korte blik op de kaart de ontbijtplank voor 2 gekozen. Dat was een prima keuze. Lekkere echt verse jus, een forse kop thee, heerlijk vers brood (daar viel het croissantje een beetje bij tegen, want die was slap), genoeg beleg. Niet te veel zoet, lekker veel hartig, daar hou ik wel van.

De plank was leeg (op een deel van de humus na) en dat was niet omdat er niet genoeg op lag, maar omdat het gewoon erg lekker was. Afgesloten met een heerlijk kop koffie. Zou hier zo terug komen.
quartzq .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Misschien handig om een keer eerst de bestelling goed op te nemen in plaats van zo veel mogelijk klanten tegelijk te behandelen. Nu al voor 2e keer dat wij wat hebben proberen af te halen en weer voor de 2e keer na thuis komst klopt de bestelling niet.
Wij begrijpen dat het niet leuk is dat de bestelling niet juist is uitgevoerd. Laten we het volgende afspreken. Kom voor een derde keer een sandwich halen (''gratis van het huis'') en dan zullen we deze goed controleren. Nogmaals erg vervelend dat dit nou net twee keer bij jou mocht gebeuren. . .

Groetjes Team Baker&Moore
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
De zaak ziet er erg mooi/verzorgd uit.
De ontbijtplank was qua hoeveelheid precies goed. Het beleg smaakte allemaal heerlijk! De hoeveelheid boter was wel wat weinig, we hebben er maar 1 boterham mee kunnen smeren. De prijs/kwaliteit voor de ontbijtplank is oké.
miele .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We ontbeten hier vanochtend vroeg en kozen voor het grote ontbijt voor 2 personen.
Locatie: Eerste klas met uitzicht op de skatebaan en doorkijk naar Witte de With. Ruim terras voor.
Eten: Net zoals eerder aangegeven...mooie sortering van verschillende bakwaren (boterhammen nog warm en knapperige korst). Helaas steenkoud eitje wat toch echt warm geserveerd mag worden voor deze prijs. En ook boter uit een plastic kuipje. Nee, kan echt niet.
Eigenaren beweren gereisd te hebben en veel ideeën meegenomen te hebben. Prima. Maar nergens kregen wij op onze reizen een koud hardgekookt ei voor het ontbijt.
Service: personeel erg druk met zichzelf, geen aandacht voor de klanten. Groot ontbijt met maar 1 warme drank is wat zuinig.
Ik zoek een andere ontbijtplek
Hoi Miele,
Bedankt voor uw review. Uit uw bericht kunnen we een conclusie trekken dat u gedeeltelijk tevreden bent geweest, maar niet helemaal zoals het in uw ogen zou moeten. We nemen uw feedback dan ook graag ter harte en hebben ook besloten de boter voortaan toch in een apart bakje te serveren (geen plastic).

Ik begreep ook van mijn collega dat hij de ''vers gekookte ei'' na t koken in de koeling heeft gelegd, dat is niet handig geweest van ons, excuses hiervoor. Normaal houden we die tijdens het ontbijt in een lauw badje zodat deze lauwwarm geserveerd kan worden.

Wat betreft de overige feedback: wij weten namelijk nog wel dat we u in de zaak hadden vandaag en u geeft aan dat we geen tijd voor u hadden en wij zagen dit anders en juist een stuk gastvrijer dan u omschrijft. Wij gaan altijd om 07:30 open, u was er al om 07:15/07:20 en ipv u buiten te laten staan hebben we u alvast lekker binnen laten zitten tot het moment dat we echt open gingen en wij de voorbereidingen af hadden. We hebben u aangegeven dat we nog niet helemaal klaar stonden en dat vond u goed. We zijn daarna gelijk op het officiële openingsmoment naar u toegekomen zoals beloofd.

De eigenaren (ik Paul) hebben inderdaad veel gereisd en hebben gelukkig gezien het warme weer in Azië weinig koude eieren meegemaakt, vervelend dat u dat net bij ons mocht ervaren..

U betaald € 12,50 voor een geheel verzorgt ontbijt waarin alles vers gemaakt wordt & afgebakken en waar voor dit bedrag ook een verse jus 'd orange en een warme drank naar keuze bij zit. Ik hoop dat u begrijpt dat als u nog een warme drank wilt, dit buiten het arrangement valt. Wij als ondernemers moeten toch ergens de inkomsten vandaan halen om de zaak draaiende te houden.

U geeft gelukkig wel aan dat alles vers en warm was (los van het ei) en daar staan wij met B&M ook voor. Kwaliteit in alles wat we doen is ons streven, en we vinden het nogmaals erg vervelend dat u niet helemaal de perfecte ervaring bij ons heeft gehad.

Hopelijk zien we u snel nog een keer, groetjes Paul (1 van de 2 eigenaren)

Reactie van proever:

Wij vinden het erg fijn dat u op onze recensie reageert. We komen graag nog eens op herhaling voor het warme eitje! Dank u.
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Hier wezen luchen. Alles lekker en vers. Ruim opgezette zaak met bekwaam personeel. Redelijk geprijsd (dure locatie ;-)
Al met al niks mis mee om te eten en boven kun je rustig doorwerken als het moet met je laptop of iets dergelijks.
melliesa .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Geregeld hier geluncht. T zou n vaste stek gaan worden, de broodjes zijn overheerlijk, hele lekkere smaakcombinaties. Toch kom ik niet terug, na 4 keer, want de broodjes zijn echt te klein zijn en in verhouding te duur.
Liep elke keer nog met veel trek de zaak weer uit, en ik hoor dit ook van vrienden. En nee, we zijn geen overdreven grote eters. Daarom een 7 voor het eten, de smaak verdient een dikke 10.

Tip: maak de sandwiches groter! Dan is t perfect! Als dat niet lukt, kijk dan kritisch naar de prijs, je krijgt elders echt meer waar voor je geld.
Hoi Melliesa,

Bedankt voor je reactie. We nemen je advies en persoonlijke mening dan ook graag ter harte. Goed om te horen dat jullie de smaak en combinaties erg lekker vinden. Over de grootte van de sandwiches zijn de meningen verdeeld, maar we nemen jouw advies hierin absoluut serieus.
We streven er naar een juiste verhouding te hebben met de prijs/kwaliteit.
Hopelijk zien we je snel weer :)
tengo .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wisselende ervaring met deze ontbijt/lunchroom. We kozen voor het grote ontbijt voor 2 personen. Lekkere scones, croissants, goed brood en veel beleg (kaas en worst). Eitje was helaas steenkoud. Zout en peper moest ik beneden pakken, zit in papieren zakjes. Boter mag je ook uit een bakje plastic smeren. De muziek stond ietsje te hard en was ronduit slecht. Vervolgens kwamen er ook mensen met een hond naast ons zitten. Het eten is goed, maar sommige dingen kunnen beter.
Hoi Tengo, bedankt voor je reactie. We gaan met de feedback aan de slag en vervangen de peper&zout zakjes (was een tijdelijke oplossing). Vervelend dat net op het moment dat jullie in de zaak waren de muziek te hard stond en niet naar persoonlijke wens was... excuus daarvoor.
De hond die naast u kwam zitten maakt het dan niet beter natuurlijk. Ook heel sporadisch krijgen wij een trouwe viervoeter over de vloer, ook deze zijn (mits redelijk formaat) meer dan welkom al gebeurd dat niet vaak. Hopelijk zien we jullie snel weer bij ons in de zaak, wij zorgen voor lekker muziek!