Baker&moore

Levendig
Kan beter
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alle reacties die recent gepubliceerd zijn zijn afkomstig van een paar kinderen
Dat kunt u makkelijk herkennen door de spel fouten grammaticale fouten en dingen die niet eens aanwezig zijn bij de zaak .
Neem ze niet serieus want ze zijn ook niet zo bedoeld m.v.g van Willem Van Dijk
Petra V.
Petra V.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik vind het een super tof restaurant, super heerlijk gegeten decor super tof hele aardige mensen en super lekker eten!!
Sophia B.
Patricia V.
Sophia B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Natasja01 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Kom hier vaak!
Lekker gevarieerd en gezond eten! Bediening is vriendelijk. Tijdens de koude dagen is het een beetje frisjes als je aan de lange tafel bij de deur zit.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Aan de wat saaie Westblaak wordt tegenwoordig wat gedaan. Grauwe kantoorpanden worden gemoderniseerd en opgeknapt. In de plint van een van die panden aan de Westblaak zit Baker & Moore en daar hebben we genoten van de alternatieve High Tea, suikervrij en die ook nagenoeg veganistisch is. We vonden het heel leuk en lekker. We zaten beneden, dicht bij de bar en aan een gezellige lange tafel. Alsof je bij je tante aan tafel zit. De inrichting is aangenaam met veel hout en allerlei verschillende soorten meubilair. De thee was lekker, de hapjes ook en erg fijn dat het suikervrij is, geen hoofdpijn of schuldgevoelens naderhand. Aardige bediening. Leuke plek voor een snelle koffie en sandwich of uitgebreide high tea, lunch of ontbijt.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
maarten11 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier neergestreken voor een uitgebreid ontbijt (zeg maar brunch). Helaas was het terras op deze mooie zondagmorgen al helemaal vol, maar een plaatsje op het balkon binne was ook leuk. Kan je het personeel het eten zien klaarmaken van boven en dat is best grappig. Baker&Moore is een redelijk hippe tent waar je ook wat laptops open zag, maar tegelijk was er ook een kinderspeelhoek boven (moet je wel die trap op met je kind)

Na een korte blik op de kaart de ontbijtplank voor 2 gekozen. Dat was een prima keuze. Lekkere echt verse jus, een forse kop thee, heerlijk vers brood (daar viel het croissantje een beetje bij tegen, want die was slap), genoeg beleg. Niet te veel zoet, lekker veel hartig, daar hou ik wel van.

De plank was leeg (op een deel van de humus na) en dat was niet omdat er niet genoeg op lag, maar omdat het gewoon erg lekker was. Afgesloten met een heerlijk kop koffie. Zou hier zo terug komen.
quartzq .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Misschien handig om een keer eerst de bestelling goed op te nemen in plaats van zo veel mogelijk klanten tegelijk te behandelen. Nu al voor 2e keer dat wij wat hebben proberen af te halen en weer voor de 2e keer na thuis komst klopt de bestelling niet.
Wij begrijpen dat het niet leuk is dat de bestelling niet juist is uitgevoerd. Laten we het volgende afspreken. Kom voor een derde keer een sandwich halen (''gratis van het huis'') en dan zullen we deze goed controleren. Nogmaals erg vervelend dat dit nou net twee keer bij jou mocht gebeuren. . .

Groetjes Team Baker&Moore
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
De zaak ziet er erg mooi/verzorgd uit.
De ontbijtplank was qua hoeveelheid precies goed. Het beleg smaakte allemaal heerlijk! De hoeveelheid boter was wel wat weinig, we hebben er maar 1 boterham mee kunnen smeren. De prijs/kwaliteit voor de ontbijtplank is oké.
miele .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We ontbeten hier vanochtend vroeg en kozen voor het grote ontbijt voor 2 personen.
Locatie: Eerste klas met uitzicht op de skatebaan en doorkijk naar Witte de With. Ruim terras voor.
Eten: Net zoals eerder aangegeven...mooie sortering van verschillende bakwaren (boterhammen nog warm en knapperige korst). Helaas steenkoud eitje wat toch echt warm geserveerd mag worden voor deze prijs. En ook boter uit een plastic kuipje. Nee, kan echt niet.
Eigenaren beweren gereisd te hebben en veel ideeën meegenomen te hebben. Prima. Maar nergens kregen wij op onze reizen een koud hardgekookt ei voor het ontbijt.
Service: personeel erg druk met zichzelf, geen aandacht voor de klanten. Groot ontbijt met maar 1 warme drank is wat zuinig.
Ik zoek een andere ontbijtplek
Hoi Miele,
Bedankt voor uw review. Uit uw bericht kunnen we een conclusie trekken dat u gedeeltelijk tevreden bent geweest, maar niet helemaal zoals het in uw ogen zou moeten. We nemen uw feedback dan ook graag ter harte en hebben ook besloten de boter voortaan toch in een apart bakje te serveren (geen plastic).

Ik begreep ook van mijn collega dat hij de ''vers gekookte ei'' na t koken in de koeling heeft gelegd, dat is niet handig geweest van ons, excuses hiervoor. Normaal houden we die tijdens het ontbijt in een lauw badje zodat deze lauwwarm geserveerd kan worden.

Wat betreft de overige feedback: wij weten namelijk nog wel dat we u in de zaak hadden vandaag en u geeft aan dat we geen tijd voor u hadden en wij zagen dit anders en juist een stuk gastvrijer dan u omschrijft. Wij gaan altijd om 07:30 open, u was er al om 07:15/07:20 en ipv u buiten te laten staan hebben we u alvast lekker binnen laten zitten tot het moment dat we echt open gingen en wij de voorbereidingen af hadden. We hebben u aangegeven dat we nog niet helemaal klaar stonden en dat vond u goed. We zijn daarna gelijk op het officiële openingsmoment naar u toegekomen zoals beloofd.

De eigenaren (ik Paul) hebben inderdaad veel gereisd en hebben gelukkig gezien het warme weer in Azië weinig koude eieren meegemaakt, vervelend dat u dat net bij ons mocht ervaren..

U betaald € 12,50 voor een geheel verzorgt ontbijt waarin alles vers gemaakt wordt & afgebakken en waar voor dit bedrag ook een verse jus 'd orange en een warme drank naar keuze bij zit. Ik hoop dat u begrijpt dat als u nog een warme drank wilt, dit buiten het arrangement valt. Wij als ondernemers moeten toch ergens de inkomsten vandaan halen om de zaak draaiende te houden.

U geeft gelukkig wel aan dat alles vers en warm was (los van het ei) en daar staan wij met B&M ook voor. Kwaliteit in alles wat we doen is ons streven, en we vinden het nogmaals erg vervelend dat u niet helemaal de perfecte ervaring bij ons heeft gehad.

Hopelijk zien we u snel nog een keer, groetjes Paul (1 van de 2 eigenaren)

Reactie van proever:

Wij vinden het erg fijn dat u op onze recensie reageert. We komen graag nog eens op herhaling voor het warme eitje! Dank u.
Omar K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Hier wezen luchen. Alles lekker en vers. Ruim opgezette zaak met bekwaam personeel. Redelijk geprijsd (dure locatie ;-)
Al met al niks mis mee om te eten en boven kun je rustig doorwerken als het moet met je laptop of iets dergelijks.
melliesa .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Geregeld hier geluncht. T zou n vaste stek gaan worden, de broodjes zijn overheerlijk, hele lekkere smaakcombinaties. Toch kom ik niet terug, na 4 keer, want de broodjes zijn echt te klein zijn en in verhouding te duur.
Liep elke keer nog met veel trek de zaak weer uit, en ik hoor dit ook van vrienden. En nee, we zijn geen overdreven grote eters. Daarom een 7 voor het eten, de smaak verdient een dikke 10.

Tip: maak de sandwiches groter! Dan is t perfect! Als dat niet lukt, kijk dan kritisch naar de prijs, je krijgt elders echt meer waar voor je geld.
Hoi Melliesa,

Bedankt voor je reactie. We nemen je advies en persoonlijke mening dan ook graag ter harte. Goed om te horen dat jullie de smaak en combinaties erg lekker vinden. Over de grootte van de sandwiches zijn de meningen verdeeld, maar we nemen jouw advies hierin absoluut serieus.
We streven er naar een juiste verhouding te hebben met de prijs/kwaliteit.
Hopelijk zien we je snel weer :)
tengo .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wisselende ervaring met deze ontbijt/lunchroom. We kozen voor het grote ontbijt voor 2 personen. Lekkere scones, croissants, goed brood en veel beleg (kaas en worst). Eitje was helaas steenkoud. Zout en peper moest ik beneden pakken, zit in papieren zakjes. Boter mag je ook uit een bakje plastic smeren. De muziek stond ietsje te hard en was ronduit slecht. Vervolgens kwamen er ook mensen met een hond naast ons zitten. Het eten is goed, maar sommige dingen kunnen beter.
Hoi Tengo, bedankt voor je reactie. We gaan met de feedback aan de slag en vervangen de peper&zout zakjes (was een tijdelijke oplossing). Vervelend dat net op het moment dat jullie in de zaak waren de muziek te hard stond en niet naar persoonlijke wens was... excuus daarvoor.
De hond die naast u kwam zitten maakt het dan niet beter natuurlijk. Ook heel sporadisch krijgen wij een trouwe viervoeter over de vloer, ook deze zijn (mits redelijk formaat) meer dan welkom al gebeurd dat niet vaak. Hopelijk zien we jullie snel weer bij ons in de zaak, wij zorgen voor lekker muziek!
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Met een zakelijke relatie gingen we even een broodje eten. Het leek ons leuk om baker & Moore eens uit te proberen aangezien we daar nog nooit waren geweest. Tot onze verbazing was de zaak bijna tjokvol, en was er een dj binnen. We bleken op de eerste verjaardag binnen te zijn gevallen :-)

Ondanks dat het de bedoeling is dat je beneden besteld, zijn er bv drankjes en de afsluitende koffie aan tafel opgenomen door de bediening. Maar als je met een zakelijk gezelschap bent, en er moet een persoon naar beneden om wat te bestellen dat is niet ideaal.

het eten was uitstekend, en voor herhaling vatbaar.
Hoi Yoroen,

Wat leuk dat je een recensie schrijft :). Dit is inmiddels al 4 maanden geleden, toen hadden we inderdaad ons ''eenjarig'' jubileum. Het was een drukke gezellige dag waarin we weer een hoop mensen blij hebben gemaakt met onze producten.

Wij hebben sinds januari 2016 al actieve tafelbediening, ''bij de bar bestellen'' is niet van toepassing hoor dus neem vooral je zakenrelaties mee. Hopelijk zien we jullie snel weer! En goed om te horen dat ook jullie hebben genoten van onze heerlijke producten.

Tot snel, groetjes team Baker&Moore
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Baker&moore is een leuk concept waarbij je zelf je broodje kan samenstellen of voor een van de specials kan gaan. Ik ben hier nu twee keer geweest en de ingrediënten zijn allemaal vers en smaakvol, maar het eten is redelijk aan de prijs. De porties zijn van normale omvang en de bediening is vriendelijk. Ik vind het persoonlijk jammer, dat wanneer je plaats neemt in de lunchroom de bediening geen bestellingen opneemt. De zaak ziet er overigens modern, industrieel en toch gezellig uit.

Baker&moore is niet mijn nieuwe favoriete lunchroom, maar is een prima plek om af en toe eens neer te strijken.
Bedankt voor je review, we hebben sinds een aantal weken aan tafel bediening. Dus ook qua service kan je weer 100% bij ons terecht :)
J V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Echt waanzinnig lekkere broodjes met verse en vooral ook echt rijpe producten en dat proef je! Geen harde tomaten of avocado maar heerlijk rijpe. Ook sapjes prima! Personeel doet t met passie en liefde en dat merk je! Echt omlopen waard voor n lunch!