Baker&moore

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Ontbijt 07:30 - 11:00

6,9
7,1

Jouw recensie over het restaurant Baker&moore

Yves R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heel onhygienisch, de MUIZEN lopen er rond!!! Jammer dat hier niks aan wordt gedaan. Ik zal hier zeker niet meer terug komen, te ranzig voor woorden.
Maaike J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Afgelopen week ben ik samen met mijn man bij Baker & Moore wezen lunchen. Erg teleurstellend. Zou het iedereen afraden zijn geld hier te verspillen.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Met pasen voor een high tea geweest. Deze viel zeer tegen en had weinig met een originele high tea te maken: Healthy kan ook met jam en scones etc. Ik heb toch wel veel betere vegetarische gerechten gegeten, zelfs in niet "healthy" establishmenten.
Je denkt datgene te krijgen welke op de website staat, het oog wil ook wat, maar het was een grote illusie.
Daarnaast amper hartig, broodjes waren of te hard of te slap en er was heel veel met kokos gewerkt welke dus snel vult. Variatie was daardoor minimaal. Wel positief dat je een doggy bag mee kan krijgen.
Het theewater werd in een grote glazen kannen gepresenteerd en koelt uiteraard snel af gezien er geen warmhoudplaatje was.
Toiletten waren niet schoon en je diende je een weg te banen tussen "verloren" peuter stoeltjes. Personeel is weinig attent en oplettend.
berrie W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Als flexwerker zat ik hier de gehele dag te werken. Uiteraard kreeg ik ook honger en heb ik genoten van de heerlijke koffie die zij serveren. Nog even aan de praat geraakt met de eigenaar van de zaak. Hij heeft nog een zaak genaamd Baker's Dough. Echt leuk om te merken dat het altijd zo druk is zij de eigenaar tegen mij. De salade en de dranken die ik op had samen met mijn totaal gevoel maakt dat ik in ieder geval terug kom. De volgende keer kom ik lekker lunchen met mijn vriendin.
henk P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Echt een fijne plek, ik was hier van de week met heel de familie. Een sterk en doordacht concept. Het eten en de service was waanzinnig en we hadden al met al een top middag.
donna C.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wat een zalige winkel, alles bleek van binnenkomst tot weggaan te kloppen. We werden door een gastvrije jongeman aan tafel gezet en de gehele zaak zat lekker vol. Sterker nog we hadden het laatste tafeltje. Create it Yourself is het concept dus je kan helemaal los met jouw creatie. En dat hebben we gedaan: ik een C.I.Y. salade en mijn vriend een sandwich. Aan alle reviews te zien via google en Facebook bleek niets minder waar. Wat een gave zaak ik ga er volgende week ook weer heen.
Hu Y.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Het getooste broodje zalm en advocade was te hard getoost!! Je kan er niet in snijden moeilijk kauwen. Dat vond ik jammer. Service kon echt veel beter als gasten er iets om vragen moeten ze wel doen i.p.v. vergeten. Wij moesten telkens naar beneden om te halen. Kan net zo goed zelf werken
Demi H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vandaag voor het eerst lunch gehad in dit gezellige en hippe cafe. De sfeer was echt aangenaam en de inrichting zorgde ervoor dat ik hier graag nog een paar uur was gebleven, deze plek is ideaal om op je laptop te werken of een boek te lezen. Relaxede omgeving. De bediening was aardig en stond me graag te hulp toen ik vragen had. Ik heb hier een lekkere cappucino met amandelmelk gedronken en een (vegan) broodje met pompoen spread, komkommer, zongedroogde tomaatjes en tahini lime dressing op. Het brood was erg vers en rijkelijk belegd. Enige minpuntje was dat er naar mijn idee zout miste. Verder erg veel keuze aangezien je je broodje zelf kan samenstellen, net als de salades. Ik kom hier graag zo snel mogelijk terug.
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heb hier afgelopen woensdag geluncht met een vriendin. Wat meteen opviel was de warmte, op een zeer regenachtige dag was het toch erg warm hier. Uiteindelijk gekozen voor een plaats in de buurt vd deur. Lunch (de een een salade, de ander een sandwich) was prima: snel bereid (alsof het al klaar stond) en goed van smaak. Voor de prijs had de hoeveelheid wel iets ruimer mogen zijn. We hebben dus nog koffie met een 'taartje' na genomen: worteltaart (verrukkelijk) en red velvet cheesecake (mwah...). Al met al prima lunch!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vandaag bij baker & moore geweest voor high tea.
Deze viel helaas tegen... heel weinig hartig en juist heel veel zwaar zoete taartpuntjes en bonbons. Niets luchtigs zoals scones, cake of brownie.
Het theewater werd in een grote glazen kan op tafel gezet zonder warmhoudplaatje, waardoor het na 2 theeglazen helemaal koud was, terwijl er zeker voor nog eens 2 theeglazen aan water in zat. Na vraag om nieuw theewater, kregen we dezelfde kan, bijgevuld terug, dus lauw... beetje knullig. Uiteraard direct om een nieuwe kan gevraagd en deze ook gekregen. Personeel gaf de indruk zwaar vermoeid te zijn....
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Vandaag bij Baker &More een broodje gegeten , hetgeen goed smaakte. Het pijnpunt zat 'm in de wijn. We hadden 2 witte wijn besteld â 4,75. Toen de ober met de glazen kwam dacht ik werkelijk dat hij ermee was gestruikeld. De kleine glaasjes zaten nog niet met 2 cm gevuld. Toen we halverwege ons broodje waren en we 2 slokjes wijn genomen hadden, kwam één van de serveersters vragen of we nog iets wilden drinken. Ja, de glazen waren alweer bijna leeg en daar hoefden we niet veel voor te doen. Beleefd sloegen wij dit af en hebben afgerekend nadat we het broodje op hadden. Geheel tegen mijn gewoonte in heb ik in dit geval een fooi achterwege gelaten. Ik merk in veel meer horecazaken dat de prijs van de wijn zo langzamerhand de pan uitrijst, maar ik heb nog nergens zo weinig in mijn glas aangetroffen als bij Baker &More. En 4,75 per glas kan ik nou ook niet goedkoop noemen. We zijn een eind verderop op een terras gaan zitten en hebben daar nog een paar wijntjes gedronken à 3,50 . En de glazen waren daar tenminste behoorlijk gevuld.
Floor C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Op een luie maandagmiddag lekker in dit restaurant geluncht. Er was op ons na op dit tijdstip verder bijna niemand. Inrichting is stoer en toch gezellig en de bediening vrolijk en attent. Als lunch kozen we een salade (de 'Marco Polo') en een broodje (zelf beleg en toppings samengesteld). Een leuk principe dat je dus alle mogelijke varianten zelf kunt kiezen! Het eten kwam vervolgens vrij snel. De kippendij in mijn salade was wat te roze naar mijn smaak - ik had toch enige twijfels over de gaarheid. Bediening nam het broodje mee terug maar kwam tot de conclusie dat de hele voorraad kip er zo uitzag en dat hij hier net veel aan kon doen - maar dat hij wel een andere salade kon maken. Prima, klantgericht voorstel . ik heb toch de gok genomen. Smaakte prima en nergens last van gehad dus dat zat vast goed!
ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuke winkel. Hier dit weekend geweest. Heel de zaak zat afgeladen vol en moet zeggen dat ik wel snapte waarom. De producten waren heerlijk en de bediening was super. Hippe tent die het volledige plaatje aanbiedt.
peter B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Ontzettend leuke zaak, heerlijke producten en fantastische sfeer. Eerdaags de Healthy High Tea maar eens proberen tijdens mijn vriendin haar babyshower! Ik ben fan :)
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Alle reacties die recent gepubliceerd zijn zijn afkomstig van een paar kinderen
Dat kunt u makkelijk herkennen door de spel fouten grammaticale fouten en dingen die niet eens aanwezig zijn bij de zaak .
Neem ze niet serieus want ze zijn ook niet zo bedoeld m.v.g van Willem Van Dijk
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ik vind het een super tof restaurant, super heerlijk gegeten decor super tof hele aardige mensen en super lekker eten!!
Sophia B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Een jammere ervaring, door de hoge recensies had ik meer verwacht maar het eten was niet lekker voor mijn gezin en een slechte service
Natasja01 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Kom hier vaak!
Lekker gevarieerd en gezond eten! Bediening is vriendelijk. Tijdens de koude dagen is het een beetje frisjes als je aan de lange tafel bij de deur zit.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Aan de wat saaie Westblaak wordt tegenwoordig wat gedaan. Grauwe kantoorpanden worden gemoderniseerd en opgeknapt. In de plint van een van die panden aan de Westblaak zit Baker & Moore en daar hebben we genoten van de alternatieve High Tea, suikervrij en die ook nagenoeg veganistisch is. We vonden het heel leuk en lekker. We zaten beneden, dicht bij de bar en aan een gezellige lange tafel. Alsof je bij je tante aan tafel zit. De inrichting is aangenaam met veel hout en allerlei verschillende soorten meubilair. De thee was lekker, de hapjes ook en erg fijn dat het suikervrij is, geen hoofdpijn of schuldgevoelens naderhand. Aardige bediening. Leuke plek voor een snelle koffie en sandwich of uitgebreide high tea, lunch of ontbijt.
maarten11 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier neergestreken voor een uitgebreid ontbijt (zeg maar brunch). Helaas was het terras op deze mooie zondagmorgen al helemaal vol, maar een plaatsje op het balkon binne was ook leuk. Kan je het personeel het eten zien klaarmaken van boven en dat is best grappig. Baker&Moore is een redelijk hippe tent waar je ook wat laptops open zag, maar tegelijk was er ook een kinderspeelhoek boven (moet je wel die trap op met je kind)

Na een korte blik op de kaart de ontbijtplank voor 2 gekozen. Dat was een prima keuze. Lekkere echt verse jus, een forse kop thee, heerlijk vers brood (daar viel het croissantje een beetje bij tegen, want die was slap), genoeg beleg. Niet te veel zoet, lekker veel hartig, daar hou ik wel van.

De plank was leeg (op een deel van de humus na) en dat was niet omdat er niet genoeg op lag, maar omdat het gewoon erg lekker was. Afgesloten met een heerlijk kop koffie. Zou hier zo terug komen.