Bake My Day

Amstelstraat 45 1017 DA Amsterdam Nederland Kaart
31-203313288

Over het restaurant Bake My Day

Bijtanken met koffie en baksels

Franse brasserie, koffiebar en biologische bakkerij in één. Dit knusse zaakje combineert industrieel met antiek, zo zijn lege meelzakken gebruikt als behang. Even uitrusten en bijtanken hier bij het hectische Rembrandtplein. Bake my day begint al met ontbijt en de rest van de dag kun je terecht voor verse smoothies, soep, desempizza’s, quiches en ga maar door!

Meer informatie over restaurant Bake My Day

Jouw recensie over het restaurant Bake My Day

Mark B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zelf bestellen aan de bar. Vriendelijke bediening. Lekkere capucino met broodje pastrami gegeten. Leuk tentje tussen de drukte van de stad en de Stopera.
Robbert C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wat een vrolijke boel daar. Komt door de manager/eigenaar van die zaak. Service en eten zijn goed. Een heerlijke rustpunt in het door toeristen overlopen centrum. Aanrader!
Marrit R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Ik at een zalig broodje pumpkin. Hier kom ik voor terug! En heerlijke brownies!
Eveliene V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuke lunch en koffie tent. Heerlijke broodjes! leuke mix aan bezoekers niet alleen toeristen.
veel keuze ook in drankjes