Meer informatie over restaurant BaiYok

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant BaiYok

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Leuk terras aan het water, uitgebreide menukaart en prettige bediening. Smaakvol eten, pas wel op met de pepers als je niet van (heel) scherp houdt. Dat staat duidelijk aangegeven op de kaart. Wij komen terug!
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijk gegeten (theater menu), aangename sfeer buiten op het terras. Vlees, vis en groenten, het heeft allemaal gesmaakt.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten. Wel heel bijzonder dat je achteraf ziet op de rekening dat de karafs kraanwater in rekening zijn gebracht!
Peter Paul D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Beste Thai van NL. Authentiek eten. Drie pepertjes is ook echt pittig. Tom yam is zoals het hoort. Leuke bediening. Mix van Hollands en Thais. Al vele jaren goede klant. Kom graag terug.
bert H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
We kregen een plekje naast de een trap vlak naast de bar, niet erg romantisch en nogal erbij gepropt. Ik heb 2 keer een biertje besteld die ik niet kreeg. We hadden het vismenu besteld, maar garnalenmenu was een betere naam geweest. De soep was te zout. Maar het eten is niet slecht, en ik houd van Thais eten, en in Zwolle is er dan geen alternatief.
MnM V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. (aandacht door) bediening precies goed. Tips bij combinaties van gerechten pakte goed uit. We komen zeker terug.
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
dit kleine restaurant laat je genieten van het eten. Het is alsof je in Thailand eet. werkelijk voortreffelijk. Bestel eens van alles wat als je met een paar man bent. werkelijk alles is heerlijk. Mijn vrouw is vegatarisch en houdt normaal gesproken niet van oosters eten, maar hier wil ze elke dag wel (van) eten. personeel is ook aardig.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Met een groep gereserveerd voor de zaterdagavond en dat kon beslist niet om zeven uur. Men wil eerst de tafels eerst nog voor vroegere eters bestemmen...
De voorgerechten waren goed van kwaliteit en de pittigheid was zoals het hoort in de Thaise keuken. Eén van onze groepsleden maakte kenbaar niet van al te veel pepers te houden. Het resultaat was dat we nu allemaal hoofdgerechten kregen waarin geen enkele pittigheid zat en dat was erg jammer.
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Op 25 mei heerlijk op het terras gegeten natuurlijk met een thais biertje. Voorgerecht echt een aanrader nr 10 Viskoekje Garnalenkoekje Garnalenloempia kipsateh sateh van entrocote en 4 heerlijke sausjes. Hoofd Garnalen met thaise paddestoelen lenteui ui met rijst en heerlijke saus**scherpte en die valt 100% mee.
Anneloe B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Het eten was op zich wel lekker maar voor vol allergenen waarvan we hadden aangegeven die niet te kunnen eten(tomaten voor mij en citrus voor mijn man) Wij hebben van de bediening wel excuses gehad maar als je van 2 dames (bediening ) blikken krijgt alsof je loopt te zeuren en vervolgens niet luistert naar vragen of het andere gerecht wel vrij is van allergenen. Voel je je al niet meer fijn en welkom.Vervolgens aan het einde 3x moeten vragen om een glaasje wijn en die kwam niet meer. Kortom wij kregen het gevoel dat we maar gauw weer weg moesten. De eigenaar was vervolgens pissig op mij toen ik aangaf dit jammer te vinden en dus in het vervolg niet weer kom. Erg onbeleefde man. De bediening waren ook maar mensen,zei hij? En wij dan?Wij waren toch te gast? En toch ook mensen? Dus na 100 euro afrekenen (door mijn man, ik had namelijk niet zo'n zin in de lading van die meneer) en een grote mond van de eigenaar zijn wij vertrokken. Een spijtige 100 euro.... en mijn man 2 dagen migraine
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima eten. Wel heel erg vol en druk. Vanaf half acht veel wisseling met theatergasten en mensen die dan op vrije tafel bij de deur staan te wachten. Steeds koude tocht omdat de deur lang open staat. Toen wij er circa 12 jaar geleden voor het eerst aten was de kaart nagenoeg hetzelfde. Voor 'vaste gasten' zou vernieuwing fijn zijn, maar gezien de drukte verdienen ze het zo ook wel. Niks op af te dingen, maar echt avondje uit wordt het daardoor 'net niet'. Smaken zijn
Onno E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ja, moesten bijzonder lang wachten.T oen de gerechten kwamen waren deze lauw. Opnieuw opgewarmd. Gerecht wat minder heet was besteld waren de pepers wel aanwezig. Taai door opwarmen. De 3e ronde was er niets veranderd. Eigenaar gaf een grote mond. Geen aanrader.
Darth Eter ..
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Niet de allergoedkoopste Thai, maar zeker wel één van de allerbeste, we gaan er speciaal voor naar Zwolle! Verscheidene malen gegeten en altijd weer heerlijk, echt topkwaliteit. Naar onze indruk alles vers en zonder onnodige smaakmakers. Met name de curries zijn erg lekker en de eend is één van de beste.
Ook prettig zitten en heel behoorlijke bediening. De tafels staan wel wat dicht op elkaar. Vanwege de populariteit beter wel reserveren.
Klouk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Toprestaurant, waar we elke keer weer verrukkelijk eten. Uitgebreide keuze, verse en verfijnde ingrediënten, ontvangst en aankleding is een genot. Enige minpuntje: als je niet dol op ijs bent, is er wat weinig keus qua dessert.
NB ook de afhaal, schuin tegenover het restaurant, is uitstekend qua kwaliteit. Altijd drukbezocht ook.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Eten bij BaiYok; een ideaal begin van een avondje theater vlakbij. Daarop wordt in menu en bediening ook adequaat ingespeeld. Zoals altijd is het eten heerlijk. Mooie ingrediënten en zuivere smaken. Maar misschien is het ook wel een beetje 'zoals altijd'. Door de jaren heen zijn het ongedeerd dezelfde gerechten en smaken. De entourage is wat oubollig en karakterloos. En het is er vol. De tafeltjes staan (te) dicht op elkaar. De bediening is vriendelijk en doet wat het moet doen. Eten en drinken brengen, zeggen wat er gegeten wordt, maar dat is het dan ook. Met uitzondering van de uitbater Paul van de Helm, wordt geen verbinding gezocht met de gasten en wordt het gastvrouw/heerschap beperkt inhoud gegeven. BaiYok is in Zwolle een mooi adres om te eten. Als stijl en bediening naar het niveau van het eten kunnen, kan het een topper zijn waar je je ook heerlijk een hele avond kunt vermaken.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Bai Yok is jaren een favoriet eetadres bij ons geweest. Ook de enige Thai in Zwolle overigens. Echter, het laatste jaar beperken wij ons tot de afhaal. Het restaurant kan ons niet meer bekoren. De kaart is en blijft hetzelfde, evenals het interieur. Er is niets mis mee, maar het is in ieder geval niet vernieuwend. We vinden het restaurant niet sfeervol genoeg, in het weekend sowieso afgeladen, een gesprek kan je niet fatsoenlijk voeren want je buurman verstaat je letterlijk en de akoestiek is niet altijd prettig als het zo druk is. Bovendien recent slechte ervaringen met het personeel. Onze conclusie: Bai Yok, lekker, maar wel als afhaaladres.
H Z.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Omdat een eerder bezoek een aantal jaren geleden ons erg goed was bevallen besloten wij een dagje Giethoorn/Zwolle af te sluiten bij BaiYok. Aangezien het prachtig weer was vonden we een plekje op het terras met uitkijk op de gracht. Van de kaart kozen wij een vast driegangenmenu voor twee personen (menu 1). Als eerste gang kozen we voor respectievelijk een proeverijtje van verschillende hapjes en de beroemde tom kha kai. Allemaal erg lekker. Als tweede gang volgden een behoorlijk pittige groene curry, runderhaas in zoet/zoute oestersaus en een frisse salade met entrecote en behoorlijk wat koriander, dit allemaal uiteraard geserveerd met pandanrijst. Ook allemaal erg smakelijk, maar de hoeveelheid zou voor twee grote eters echt niet genoeg zijn. Gelukkig volgde nog een derde gang, waarbij we kozen voor respectievelijk een frisse kokos sorbetijs en een banaan in warme kokossaus. Beide desserts waren erg lekker en laatstgenoemde ook nog eens behoorlijk vullend, zodat we uiteindelijk toch nog redelijk verzadigd het restaurant verlieten. Al met al waren we het er over eens dat ons geheugen ons niet in de steek had gelaten.
kmar .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het is een mooi, Thais restaurant op een toplocatie in de stad. BaiYok heeft een mooi terras en ook binnen is het erg gezellig ingericht. Het eten is meer dan voldoende, maar we misten allemaal de echte, bijzondere smaken die je bij curry's verwacht. We hadden alle vier combinatievoorgerechten, dit was echt heerlijk en een aanrader! We hadden alle vier een ander hoofdgerecht, maar waren over de curry's dus iets minder enthousiast. De mensen in de bediening verschilden enorm! De ene dame leek een riedeltje af te draaien en de volgende was weer heel adequaat. We misten de uitleg bij de verschillende sausjes. Menukaart geeft meer dan genoeg keuze en dat is leuk, want zo blijft er voldoende over voor een volgende keer, want we komen zeker weer eens terug.
SanderN .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wij blijven dit een zeer smaakvol restaurant vinden. Zeker niet opgedirkt maar hele goede prijs en vooral smaakvolle kwaliteit. Aanrader en omrijder voor een ieder die van lekker thais houdt.
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk vandaag bij mooi weer op het terras van dit restaurant aan het water gezeten en gegeten. De bediening is uiterst vriendelijk. Wat een aardige dames. Het eten is erg lekker. Pittig? Ja! Maar dat verschilt uiteraard per gerecht en staat er ook bij aangegeven. De Tom kha koeng (pittige garnalen, champignon, kokossoep) was heerlijk. Alles is vers dat proef je. De Nua phad kra prow (runderhaas met Thais basielkruid, kousenband en kleine rode pepers) was geniaal. Woooooooow rood aanlopen af en toe, welverdiende drie sterren voor pittigheid. Echt een reden om terug te keren naar Zwolle, speciaal voor dit restaurant.