Meer informatie over restaurant BaiYok

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima eten. Wel heel erg vol en druk. Vanaf half acht veel wisseling met theatergasten en mensen die dan op vrije tafel bij de deur staan te wachten. Steeds koude tocht omdat de deur lang open staat. Toen wij er circa 12 jaar geleden voor het eerst aten was de kaart nagenoeg hetzelfde. Voor 'vaste gasten' zou vernieuwing fijn zijn, maar gezien de drukte verdienen ze het zo ook wel. Niks op af te dingen, maar echt avondje uit wordt het daardoor 'net niet'. Smaken zijn
onno43 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ja, moesten bijzonder lang wachten.T oen de gerechten kwamen waren deze lauw. Opnieuw opgewarmd. Gerecht wat minder heet was besteld waren de pepers wel aanwezig. Taai door opwarmen. De 3e ronde was er niets veranderd. Eigenaar gaf een grote mond. Geen aanrader.
Klouk .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Toprestaurant, waar we elke keer weer verrukkelijk eten. Uitgebreide keuze, verse en verfijnde ingrediënten, ontvangst en aankleding is een genot. Enige minpuntje: als je niet dol op ijs bent, is er wat weinig keus qua dessert.
NB ook de afhaal, schuin tegenover het restaurant, is uitstekend qua kwaliteit. Altijd drukbezocht ook.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Eten bij BaiYok; een ideaal begin van een avondje theater vlakbij. Daarop wordt in menu en bediening ook adequaat ingespeeld. Zoals altijd is het eten heerlijk. Mooie ingrediënten en zuivere smaken. Maar misschien is het ook wel een beetje 'zoals altijd'. Door de jaren heen zijn het ongedeerd dezelfde gerechten en smaken. De entourage is wat oubollig en karakterloos. En het is er vol. De tafeltjes staan (te) dicht op elkaar. De bediening is vriendelijk en doet wat het moet doen. Eten en drinken brengen, zeggen wat er gegeten wordt, maar dat is het dan ook. Met uitzondering van de uitbater Paul van de Helm, wordt geen verbinding gezocht met de gasten en wordt het gastvrouw/heerschap beperkt inhoud gegeven. BaiYok is in Zwolle een mooi adres om te eten. Als stijl en bediening naar het niveau van het eten kunnen, kan het een topper zijn waar je je ook heerlijk een hele avond kunt vermaken.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Bai Yok is jaren een favoriet eetadres bij ons geweest. Ook de enige Thai in Zwolle overigens. Echter, het laatste jaar beperken wij ons tot de afhaal. Het restaurant kan ons niet meer bekoren. De kaart is en blijft hetzelfde, evenals het interieur. Er is niets mis mee, maar het is in ieder geval niet vernieuwend. We vinden het restaurant niet sfeervol genoeg, in het weekend sowieso afgeladen, een gesprek kan je niet fatsoenlijk voeren want je buurman verstaat je letterlijk en de akoestiek is niet altijd prettig als het zo druk is. Bovendien recent slechte ervaringen met het personeel. Onze conclusie: Bai Yok, lekker, maar wel als afhaaladres.
Herdy_en_Heleen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Omdat een eerder bezoek een aantal jaren geleden ons erg goed was bevallen besloten wij een dagje Giethoorn/Zwolle af te sluiten bij BaiYok. Aangezien het prachtig weer was vonden we een plekje op het terras met uitkijk op de gracht. Van de kaart kozen wij een vast driegangenmenu voor twee personen (menu 1). Als eerste gang kozen we voor respectievelijk een proeverijtje van verschillende hapjes en de beroemde tom kha kai. Allemaal erg lekker. Als tweede gang volgden een behoorlijk pittige groene curry, runderhaas in zoet/zoute oestersaus en een frisse salade met entrecote en behoorlijk wat koriander, dit allemaal uiteraard geserveerd met pandanrijst. Ook allemaal erg smakelijk, maar de hoeveelheid zou voor twee grote eters echt niet genoeg zijn. Gelukkig volgde nog een derde gang, waarbij we kozen voor respectievelijk een frisse kokos sorbetijs en een banaan in warme kokossaus. Beide desserts waren erg lekker en laatstgenoemde ook nog eens behoorlijk vullend, zodat we uiteindelijk toch nog redelijk verzadigd het restaurant verlieten. Al met al waren we het er over eens dat ons geheugen ons niet in de steek had gelaten.
kmar .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het is een mooi, Thais restaurant op een toplocatie in de stad. BaiYok heeft een mooi terras en ook binnen is het erg gezellig ingericht. Het eten is meer dan voldoende, maar we misten allemaal de echte, bijzondere smaken die je bij curry's verwacht. We hadden alle vier combinatievoorgerechten, dit was echt heerlijk en een aanrader! We hadden alle vier een ander hoofdgerecht, maar waren over de curry's dus iets minder enthousiast. De mensen in de bediening verschilden enorm! De ene dame leek een riedeltje af te draaien en de volgende was weer heel adequaat. We misten de uitleg bij de verschillende sausjes. Menukaart geeft meer dan genoeg keuze en dat is leuk, want zo blijft er voldoende over voor een volgende keer, want we komen zeker weer eens terug.
SanderN .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Wij blijven dit een zeer smaakvol restaurant vinden. Zeker niet opgedirkt maar hele goede prijs en vooral smaakvolle kwaliteit. Aanrader en omrijder voor een ieder die van lekker thais houdt.
M O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk vandaag bij mooi weer op het terras van dit restaurant aan het water gezeten en gegeten. De bediening is uiterst vriendelijk. Wat een aardige dames. Het eten is erg lekker. Pittig? Ja! Maar dat verschilt uiteraard per gerecht en staat er ook bij aangegeven. De Tom kha koeng (pittige garnalen, champignon, kokossoep) was heerlijk. Alles is vers dat proef je. De Nua phad kra prow (runderhaas met Thais basielkruid, kousenband en kleine rode pepers) was geniaal. Woooooooow rood aanlopen af en toe, welverdiende drie sterren voor pittigheid. Echt een reden om terug te keren naar Zwolle, speciaal voor dit restaurant.
Rolinde V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wanneer je regelmatig in verschillende steden bij diverse Thaise restaurants gegeten hebt, is Baiyok véél te duur voor de geboden kwaliteit. M.i. Is het restaurant succesvol in Zwolle bij gebrek aan concurrentie.
Arrogante eigenaar en eigenaresse. Personeelspreekt slecht Nederlands: als ik bij een keuzemenu vraag om een gerecht zónder kokos, knikt de mevrouw terwijl ik me afvraag of ze me begrijpt. Ik herhaal 'geen kokos' en je raadt t al: een gerecht mèt kokos wordt geserveerd.
Ik heb er nu ca. 4 keer gegeten, maar de teleurstelling blijft. Geen Baiyok meer voor mij.
René A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Absoluut mijn favoriete restaurant in Zwolle. Echt heerlijk eten van mild tot zeer pittig. De Pad Thai is geweldig, eigenlijk alles wat ik er tot nu toe heb besteld is top. Wel reserveren zonder kom je gewoon niet binnen.
joop1922 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
zaterdagavond heerlijk gegeten bij baiyok,3 keer verrassings menu gehad,alleen jammer van de zeer krappe zitplaatsen onder aan de trap.
Kuin L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Wij vonden de prijs-kwaliteit absoluut niet in verhouding. Voor twee voorgerechten, twee hoofdgerechten, 4 glazen wijn en een luxe koffie bijna 100 euro kwijt. Zeker de voorgerechten vonden we ondermaats; veel gefrituurd eten waar je vervolgens rond de 12 euro voor betaald. De wijn is aan de prijs en niet heel bijzonder en voor een karafje kraanwater wordt ook nog 2 euro in rekening gebracht. Het hoofdgerecht was lekker, maar niet heel uitgebreid; een pannetje rijst met je vlees/groentegerecht. Dat is wat je verwacht bij een Thai misschien, maar dan niet voor die prijzen. Ook de service en het decor is niet van zo'n uitzonderlijk niveau dat dit de prijzen rechtvaardigt. Naar ons idee een boel gebakken lucht waar je voor betaald.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gisterenavond weer genoten van het theatermenu van BaiYok.
De bediening was vriendelijk en snel.
Een minpunt is dat de tafels erg dicht bij elkaar staan, zodat je mee kunt genieten van de conversatie van de buren.
Wel een aanrader voor een avondje theater.
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wat een gastvrijheid en heerlijk eten. Ondanks dat het restaurant vol zit, neemt het personeel, inclusief de eigenaresse, de tijd om het ons naar de zin te maken. Iedere vraag levert een vriendelijk en uitvoerig antwoord op.
De keuze voor een surprise-menu blijkt een juiste. Heerlijke afwisselende smaken. Zowel de verschillende soepen als álle hoofdgerechten zijn ontzettend lekker. De witte wijn valt ons alleen wat tegen, maar dat is een kwestie van smaak. De porties zijn ruim genoeg.
Hoogtepunt zijn de groene curry en de salade met entrecote.
Volgende keer in Zwolle komen we graag weer langs.
Vera D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Echt heerlijk gegeten met vrienden hier. We hebben buiten gezeten en dat was leuk, binnen ziet het er een beetje gedateerd uit. Maar de smaak van het eten maakt alles goed. Wel jammer dat je voor een beetje extra rijst meteen moet betalen. Als je met z'n vieren of tweeën bent, je krijgt beide keren even veel rijst op tafel. Het is prijzig genoeg, zou goede service zijn om dit gratis erbij te doen. Halen vaak van baiyok om thuis te eten. Smaakt altijd heerlijk en vers!
Jelmer85 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Decor is niet onze smaak, maar het eten is geweldig en daar draait het uiteindelijk om. De curry's zijn fantastisch van smaak, hebben andere smaken en worden gediend op de juiste temperatuur. De bediening is erg goed,ongelofelijk gastvrij en vriendelijk. Een top thai.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wederom heerlijk getafeld met z'n drieën! Gekozen voor het theatermenu, bestaande uit een gecombineerd voorgerecht, vervolgens meervalfilet, roergebakken gemengde groenten, runderhaas en op ons verzoek aangevuld met een garnalengerecht en de heerlijke salade met kokos en munt erbij (tegen meerprijs). Ditmaal weer gekozen voor de fijne rode huiswijn en afgesloten met een kopje koffie en thee. Sfeervolle omgeving en prettig personeel, dat regelmatig langs komt of alles naar wens is; we komen graag weer terug!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Dit is een heerlijke Thai! Wow! Ik heb reeds in meerdere restaurants de Thaise keuken mogen proeven maar deze gaat een kroon steken! De thom ka khai, een klassieker, was erg goed van smaak. Niet teveel kokosmelk, niet teveel brokken gember en uitstekend pittig! Je proefde een
goede soep onder de smaken door. De grote garnalen met rode curry, uitstekend! Af en toe proef je wat aardesmaak aan de garnalen of wellicht wat muffig. Nee, deze grote garnalen waren ook heerlijk. Super gerecht. Mijn buurvrouw had een eendgerecht. Heerlijk van smaak ook, ook pittig maar niet te dat je borstkas op ontploffen komt te staan. Ja, ik ben onder de indruk van deze thai! Erg goed.
leo D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Fantastisch gegeten. Authentieke thaise gerechten en omdat we niet echt een keus konden maken heeft de bediening ons hier uitstekend in geadviseerd.