Bahn Khoen Ying

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Catering
Sunita S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
aangezien ik elke dag roti eet vindt ik thais eten ook lekker ,ik ben niet binnen geweest mijn zoon is voor me halen ,dus kan ik niet zeggen hoe ik het vond, maar had lekker gegeten top.gr sunita
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Af en toe halen we hier weleens Thais. Het is er klein maar netjes. De kwaliteit is goed, verse producten en voortreffelijk eten. Omdat ook de prijs nog reuze meevalt verbaas ik me er elke keer weer over dat het niet drukker is.
Karen M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
We halen regelmatig heerlijke Thaise gerechten bij Bahn Khoen Ying. Altijd heerlijk vers en heel smaakvol. Als je van pittig houdt en van vis, dan is de Plaa Raad Prik (nr 107) een aanrader. Wij bestellen m altijd extra pittig. En dan als tegenhanger een zoetige curry met kokos er bij. Heerlijk!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Afgelopen zaterdag Thais gehaald bij dit restaurant. We kwamen vrij laat, 2 medewerksters hadden hun keukenshort al uit gedaan, maar trokken deze direct weer aan toen wij binnen kwamen. Ons eten werd direct vers bereid. Het was erg lekker, goed op smaak en juiste porties. Het vlees had iets malser mogen zijn. Een goed adres voor een smakelijke afhaalmaaltijd!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Wij bestellen hier met het werk regelmatig. Bij bellen van tevoren wordt de telefoon altijd opgenomen, ook al is het druk. Het eten is vervolgens altijd op de afgesproken tijd klaar. Niet onbelangrijk is dat het dan ook nog vers bereid is en dat proef je! Uitstekende website met informatie over de gerechten en zeer vriendelijke mensen. Alleen jammer dat we nooit is een zakje kroepoek cadeau krijgen ;-)
Rachelle-t .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Het leuke van dit Thai restaurant is dat het op verzoek een \"echte \"Thai is, als je aangeeft of laat doorschemeren dat je iets weet van de thai keuken is de kaart ineens verdwenen en maken ze alles zoals je verwacht als je je brommertje ergens neerzet langs een landweggetje in thailand. probeer de seafood salad en vraag bij de fried rice gewoon een heel kort gebakken ei. Ze weten wat je wil :) Dit is een ECHT thai restaurant...
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Heerlijk vers gemaakt thaise gerechten. Vriendelijke mensen, goede service. Alleen afhaal, maar zeker een aanrader. Handig om vooraf even je bestelling door te bellen.