Bagels Tony's NY City

6,9
7,1
Anniedeboer .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Elke zaterdag ga ik hier een bageltje eten omdat het gewoon een hele fijne plek is. De bagels zijn altijd ruim belegd, de bediening is altijd vriendelijk en de sfeer is heel relaxed. Zeker een aanrader voor een goede lunch in Amsterdam!
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
We wouden hier gaan lunchen en dat is uiteindelijk ook gelukt. Het had geregend maar was buiten lekker weer, dus wij naar binnen om een theedoek om de stoelen af te drogen te vragen. Nou, nou, ze hadden geen tafelservice dus dat kon niet (?). Ik vertelde dat ik prima zelf ene stoel kon afdrogen, na lang wikken en wegen kregen we dan die theedoek. Daarna vroeg ik om het menu, er was niemand in de zaak maar alle menu's waren in gebruik. Eindelijk had ik het menu, wij bestellen. Het duurde ene kwartier voor onze twee koffie's en sapjes kwamen. Daarna brachten ze 1 bagel. Waren ze de andere vergeten. Wij weer naar binnen, duurde het dus weer een kwartier voor de andere kwam. Toen we afrekende suggereerde de bediening nog of we extra wilden pinnen voor fooi (!?). Nee hier ga ik niet meer heen.
We zijn enorm geschrokken van deze recensie. Tony's New York City Bagels staat al 18 jaar garant voor een heerlijke en gezellige lunch in een speciaal, zeg maar Amerikaans, decor. Dat ons systeem van aan de counter bestellen, d.w.z. direct afrekenen en zelf de drankjes meenemen, niet gelijk door iedereen wordt begrepen snappen wij best maar in zo'n geval brengen wij de drankjes en bagels gewoon naar de tafel. Onze vaste gasten en velen passanten waarderen dit systeem al 18 jaar zeer hoog aangezien dit systeem er voor zorgt dat je snel wordt geholpen met het behoud van de goede kwaliteit van onze New York Style Bagels en biologische koffie.
Foutjes maken kunnen we allemaal, vooral als het zo druk is als bij ons, maar we proberen dat natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen.
Vragen om fooi is absoluut not done, dit is door ons dan ook direct opgepakt.
Wij hopen dat U het nog eens wilt proberen om, net zoals de honderden zoniet duizenden gasten die inmiddels na u zijn gekomen, met een totaal andere, vooral positieve beleving weer te zien vertrekken.
MxTx .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Tony's ligt verstopt tussen de Etos en Van Haren. Je krijgt hier lekkere bagels voor een relatief lage prijs! De bagels zijn niet heel bijzonder qua opmaak, maar zeker lekker qua smaak. Ook hebben ze verse sapjes en zoete lekkernijen. Bestellen doe je trouwens bij de kassa. Verder is de (jonge) bediening vriendelijk en heeft de zaak een gezellig inrichting. Mocht je in buurt zijn, ga dan zeker eens langs!
Marni .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Over de rest van het assortiment kan ik niks zeggen, maar de bagels die ze verkopen zijn geen bagels. Het zijn gewoon broodjes, maar met bagels heeft het niks te maken, helaas. De sundried tomato creamcheese smaakte bovendien erg chemisch. De bieslook creamcheese was iets beter. Eerlijk gezegd snap ik niet dat je jezelf een bageltent noemt als je bagels serveert die eerder op kaiserbroodjes lijken - sorry.
Jorisvo .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Bij binnenkomst kom je direct in een warme en vriendelijke sfeer terrecht, waarbij je snel geholpen wordt door een frisse bediening van allemaal jonge studenten. Je kan een keuze maken uit een super breed assoirtemment waarin de "kip-avocado bagel" en de " bagel huisgemaakte tonijnsalade" er boven uitsteken. Na het bestellen kan je kiezen uit het terras in hartje Amsterdam of een rustig plekje in de zaak.

Veel meer mensvriendelijk dan zaken als Bagels & Beans etc.

Top tent.
Nicoline H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Heerlijke bagels, ik heb er meerdere gegeten de afgelopen periode , erg smaakvol en ruim belegd! Je zit er gezellig , binnen of buiten op het leuke terras! De bediening is top, ze houden alles goed in de gaten en zijn vriendelijk en gezellig. Kortom een aanrader! De koffie is overigens ook heeeerlijk!
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Lekkere bagels, goede koffie en heerlijke carrotcake toe. Vooral de bagel zelf, het broodje dus, is echt lekker. Ik had de BLT en de bacon was vers gebakken, niet van die voorgebakken lapjes die je nog wel eens in hotelbuffetten ziet. Je moet even bestellen aan de counter maar dan worden de broodjes wel aan je tafel gebracht. Als het druk is zit je soms iets te dicht op je buurman/vrouw, maar dat mag de pret niet drukken. Prima plek als je in de buurt woont of op bezoek bent bij het waterloo plein!
FD13 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
TOP zaak!

Ik heb hier heerlijk gegeten, groot assortiment bagels van creamcheese tot specials, voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
De koffie is erg lekker! Ook hebben zij verse sappen die heel goed smaken. Personeel is heel vriendelijk en houdt alles goed bij. Terras ziet er gezellig uit.
Ik ga hier snel nog een keer zo'n heerlijke bagel eten!
Moreno M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
"Tony's angels"
Tony doet het goed en heeft hele knappe meiden werken

eten: De bagels zijn altijd (di)vers en van goede kwaliteit net als het zoet assortiment
service: De meiden zijn allemaal erg leuk en ethousiast, maar ze moeten wel op barista cursus allemaal
decor: terras op de stoep is fijn. Binnen is het ook prima toefen. Jammer van de in en uitloop van toilet passanten
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
De zoveelste Bageltent, sl maakt deze geen deel uit van de bekende franchise-keten.

Het decor is wel ongeveer hetzelfde, en is gezellig koffiehuisachtig, precies goed voor een leuke bageltent. Enige nadeel is het karige lelijke buitenmeubilair, dat ook nog eens dicht opeengepakt staat!

De bediening is self service (buiten) en dus niet echt top. Het is zelfs vooraf afrekenen met je dienblaadje en geen rekeningen, a la kantine dus. De meiden die achter de balie staan zijn studentikoos en prima.
Buiten waren geen menukaarten te vinden en geen tafelgarnering, jammer.

Dan het belangrijkst; de bagel! Een lekkere verse bagel, rijk belegd (met Pastrami en Moza). Jammer genoeg op een lelijk bordje, en niet goedkoop. De sapjes en koffies ook niet, al zijn die wel lekker, en kan men ook goedkopere filterkoffie krijgen. Overigens een prima menukaart.

Kortom, een drukke tent, waar je een prijzige bagel kunt halen (letterlijk), maar dan heb je wel een lekkere bagel en zit je in t zonnetje!
De bekende franchise is mijns inziens toch beter/lekkerder!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Top bagels! Ik ben tig keer bij de bagels & beans geweest maar Tony's bagels zijn overduidelijk beter. Verse ingrediënten en wat is de guacamole lekker. Ik heb vele bagels geproefd en allemaal zijn ze top. Rijkelijk belegd en er wordt veel gebruik gemaakt van biologische ingredienten. Prijs - kwaliteit verhouding is prima. Jammer dat ik nu niet meer in de buurt woon want ik kwam hier regelmatig even voor de lunch of zelfs ontbijt!
Het ziet er niet heel gezellig uit. Wel een pluspunt is dat het lang zon heeft op het terras, alleen is het terras wel aan een drukke straat dat is dan wel weer jammer.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Best bagels in town! Buiten de vele variaties waar je uit kan kiezen is de koffie ook nog een heerlijk en biologisch. Prijs kwaliteit is uitstekend! Erg blij met dit tentje in mijn buurt!

Van binnen ziet het niet heel bijzonder eruit maar met lekker weer kan je mooi in de zon zitten. De dames in de bediening doen goed hun best!