Bagels & Beans

Dinsdag t/m Vrijdag 08:30 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 17:30

Charlotte1994 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Het standaard bagels & beans concept zoals in elke stad. De muren zijn nu geschilderd en niet meer de gele kleur van voorheen, het ziet er nu super leuk uit!! De enige plek (voor zo ver ik weet) waar je mijn favoriete drankje kan bestellen in Apeldoorn, matcha latte! Personeel is vriendelijk, mag wel wat persoonlijker.
Santoku .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Leuk plekje voor een vlotte en lekkere lunch. Vooral de tapas en de chai latte zijn heerlijk!!
Vriendelijke en vlotte bediening.
Dennis1242 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Locatie heel erg goed van deze bagels en beans.
Het bekende concept met de overheerlijke bagels. Gekozen voor de bagel met een hamburger en truffelsaus.
Allemaal prima op smaak en netjes verzorgd zoals je verwacht van bagels en beans.
De service is een ander punt.. personeel veelste veel oog voor elkaar dan voor de gasten. Helaas..

Gaan zeker weer terug naar Bagels en Beans, maar dan een andere locatie.
Gique .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
gewoon lekker zoals altijd en het broodje met mozzarella blijft toch echt mijn favoriet echt een aanrader de zaak is leuk ingericht en er hangt gewoon een goed sfeertje echt een keer gaan eten!
MieKop .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Bekend concept, met bagels die nooit tegenvallen maar inmiddels ook niet echt meer verrassen. Het zou de keten sieren om de kaart eens een keer om te gooien, want de meeste broodjes zijn in 10 jaar tijd nagenoeg niet veranderd voor mijn gevoel.

Verder altijd wel lekker en vers allemaal trouwens, en de cappuchino is ook goed te versmaden. Goed om even lekker te lunchen