Bagels & Beans

Maandag t/m Zaterdag 08:30 - 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Kraakverse bagel met beleg beenham, mosterd/honingdressing, wat salade en verse kaas met bieslook. Partner bagel geitenkaas, ook ruimhartig voorzien van allerlei vers groen. Prima koffie. Enige maar ? hou van melk bij mijn lunch, deze is houdbaar & gesteriliseerd, niet lekker. LEUK warme chocolademelk keuze uit melk & bitter. Super vriendelijke bediening, hond mag mee, da's makkelijk, want waren op hondenshow in de IJselhallen.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijke koffie, vriendelijke bediening. Combi met bagel is heerlijk als tussendoortje. Altijd wat te zien op straat. Toilet kan wat vaker schoongemaakt.
Amylverkerk .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Altijd lekker, altijd vriendelijk en altijd waard!!
Ze zorgen voor biologische producten en dat merk je in de smaak. Heerlijk! De sfeer is ook vriendelijk en lekker relaxed. Heerlijke koffie ook!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Lijkt wel of er iets veranderd is tov een half jaar geleden. Service is vriendelijk en je wordt snel geholpen. De bagel mijn partner had de biologische champignon bagel en ik de BLT bagel waren heerlijk. De koffie en cappuccino zijn heerlijk zacht en hebben de juiste balans. Er was 1 minpuntje, het was een koude dag en het leek alsof de CV dat niet helemaal aan kon.