Bagels&Beans

Maarsmansteeg 8 2311 EE Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels&Beans

NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Lekkere bagles, lekkere koffie en lekkere sapjes. 's Ochtends vroeg is het er lekker ontspannen, bij de klassieke muziek en het daglicht dat door de hoge ramen valt. Tegen het einde van de ochtend en rond lunchtijd is het er topdruk, maar de bediening blijft ook daar buitengewoon aardig en vrolijk onder.
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Een zeer drukke zaak midden in het centrum van Leiden.
De tafels staan erg dicht op elkaar, dus je zit arm aan arm.
Bediening was vlot maar het viel ons op dat na de bestelling de dametjes niet goed wisten welk gerecht naar welke tafel moest en dat toonde erg rommelig .
Maar lekkere Bagels, goed belegd, de rucola had wel wat verser kunnen zijn.
Standaard lunchroom, goed eten maar niet apart.
HeleenenMarleen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Ik kom hier geregeld. Prima zaak, en inderdaad is de bediening erg vriendelijk. Ze hebben hier de lekkerste koffie verkeerd met sojamelk! En natuurlijk genoeg heerlijke bagels met ruime keuze voor beleg. Blijf er komen! Heleen M.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Heerlijke plek om te lunchen.
De deur wordt voor je open gedaan, je wordt hier keurig welkom geheten.
Bagels zijn prima warm.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Buiten op het terras achter het stadhuis van Leiden bij Bagels & Beans gegeten. Zeer vriendelijke bediening die goed adviseert en lekkere bagels en sappen.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
In deze drukke, tamelijk krappe zaak weten ze hoe ze een bagel kunnen omtoveren in een heerlijk lunchgerecht (het is toch iets te weinig voor avondeten), en er zijn een hoop speciale, passende theesoorten te krijgen. Ik had zelf de B.L.T.-bagel en die was erg lekker. Service vriendelijk maar ze zijn iets teveel de 'going Dutch'-gewoontes gewend aangezien onze rekening automatisch werd gesplitst bij het afbetalen.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2012
Gezellig klein eettentje verdeeld over twee etages. Wij hadden een soort tapas plaat met bagels. We hebben wat extra bagels besteld. Een goed teken dat er genoeg smeersels beschikbar zijn. Maar aan de andere kant was 1 bagel pp niet voldoende (voor ons). Smeersels wel erg lekker; tapenade. soort roomkaas , tonijnsalde,quacamole, seranoham en humus.
Sobel .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2012
Je komt binnen in een zeer druk tentje waar iedereen gezellig aan het kletsen is, je word vriendelijk begroet (bij sommige zaken komt dit gespeeld over maar hier echt oprecht) en er staat een klein bakje met tum tum snoepjes op tafel (leuke details), bediening is snel en vriendelijk. Ik had een bagel met carpaccio en deze was verukkelijk, het is wel even wennen met eten zo'n broodje met een gat erin maar dat went vanzelf. Het broodje was daarnaast ook nog eens rijkelijk belegd! Heerlijk!