Bagels & Beans

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans

• Huisdieren welkom , Terras
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Eten: Mooie kwaliteit, lekkere broodjes, goede koffie.
Service: Alhoewel het bedienend personeel eng jong is, en je je daarom erg afvraagt of het allemaal wel goed gaat, gaat het wel erg goed. Men is jong, maar heeft toch al wat ervaring. Zeker zo vlak voor de drukte (zorgen dat je er 12:00 zit...
Decor: Dit is bij alle bagels and beans een issue. Het is een mooi decor, maar erg krap. Eigenlijk zijn de tafeltjes iets te laag, de stoelen iets te laag en smal. Ziet er goed en gezellig uit, maar toch bots je snel ergens tegen aan.
Prijs: de prijs is wat hoger, ook omdat er allemaal 'eerlijke' producten worden gebruikt. Wat wel mooi is, zijn de 'lunch-menutjes' voor tegen de 9.95 euro. Dan krijg je een bagel+beleg, koffie/thee en een vruchtensap.
S0njaa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Ik heb moeite met dit concept. Tenminste, met de uitwerking ervan. De zaakjes zijn te krap, te bediening te jong en het eten leek niet vers. Mijn club-bagel had ver-over-de-serveer-mogelijkheid-gebruinde avocado, pap die afschuwelijk smaakte. En de keuken was een rommeltje, wat niet kan met een open keuken concept!!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Fijn op het terras gezeten, met voor mij vaste prik: ijskoffie en een verse muntthee en een rozijnenbagel met banaan en ahornsiroop. Daar kan ik erg van genieten. Het personeel is altijd erg vriendelijk en deed zelfs een extra bakje siroop voor mij erbij. Persoonlijke aandacht.