Bagels & Beans (Van Baerlestraat)

Van Baerlestraat 40 1071 Amsterdam Nederland Kaart
31-206757050

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans (Van Baerlestraat)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 08:30 - 17:00

Jalon S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Wow wat een top tent. Zalig geluncht en genoten van een heerlijke Macchiato. Ik had de tonijnsalade en mijn partner de zalm, waren beiden helemaal af. Zeker aan te raden voor een bezoekje aan een van de prachtige musea.
Jvdbrink .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Vandaag genoten van een heerlijke tuna melt beagel. Lekker bereid, en snel opgediend. Smaak was goed en de bagel lekker vers. Personeel werkt hard dat zie je, ook al is de zaak druk je krijgt snel je bestelling. verder leuk decor, zoals je mag verwachten van bagels en beans. Aanrader dus.
BonnieV .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Altijd ruim aanbod aan lekkere bagels & gezonde sapjes!
Personeel is erg vriendelijk en kan goed tegen de drukte.
Al vaker geweest en ik blijf maar terug komen omdat het gewoon erg lekker is!
RDB8 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Ruime keuze aan overheerlijke bagels en gezonde juices! Altijd zin om terug te komen! Personeel blijft vriendelijk omdanks de aanzienlijke werkdruk, bravo!
Veerle W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Bagels & Beans Ruijschsstraat,

Nog nooit ben ik zo warm ontvangen of heb ik me zo welkom gevoeld.
Ik heb super lekker gegeten en het personeel is top! De bediening is goed aanwezig maar niet te veel. Het restaurant is schoon en de bagels, als ik er aan terug denk loopt het water me in mijn mond.

De beste bagels van Amsterdam, vooral als die mooie blonde ze maakt!
Zeker het proberen waard!
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Heerlijk gelunched bij Bagels & Beans! Nou is goed gezelschap en uitgebreid bijpraten ook fijn, maar de sfeer bij B&B zorgde ervoor dat we er twee uur ruim bleven zitten. Zelf had ik een lekkere geitenkaassalade en mijn lunchgenoot had een lekkere en lekker uitziende bagel met beenham. Ik heb ook genoten van twee sapjes: eerst wortel-appel-komkommer en daarna een pure wortelsap; echt heel lekker. Ik ga er zeker vaker heen, want het is een gezellige plek voor een goed gesprek!
Crepesuz .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Wees gewaarschuwd als je de "zininzoet" de Sweet Special (7,25 pp) besteld, het is voor 2 personen, dus de prijs is x 2, ook de Bagels Tapas, kost 5,95 PER PERSOON!
Dus in feite kost één bord "Zininzoet" 14,50 !! en een bord Bagel Tapas 11,90 (exclusief drinken)
De medewerkers waren allemaal erg aardig, snel, vriendelijk (ik was er tussen 14-16:30, dus denk ik twee shifts meemaakten (dagdienst en middagdienst?), maar waren allemaal erg vriendelijk, zorgzaam, snel en attent.
Eten en drinken is wel goed als altijd in een Bagels & Beans (en biologisch&duurzaam)
overigens wel lawaaierig in het drukke tentje
Jacobkolle .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Prima broodjeszaak in een gezellige buurt. Als ik voor werk in Amsterdam Zuid ben is dit een van de locaties waar ik met mijn collega's ga lunchen. Een mooi gezellig decor en goed personeel. De bagel met mozzarella, pesto en tomaatjes is mijn favoriet. Prijs / kwaliteit verhouding is redelijk. Gewoon leuk om regelmatig te bezoeken. Bedankt!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
De grote koffie is ook echt groot! Heerlijk

Personeel loopt elkaar wat in de weg en heeft geen structuur. Zo kwamen er binnen 5 min 3 verschillende serveersters vragen of we wilden bestellen. Ze zijn wel vriendelijk
FoodieinAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Dit tentje zit bij mijn werk om de hoek, ideaal! In mijn pauze haal ik vaak een bagel en het verveeld nog steeds niet. Een echte aanrader is de bagel met mozzarella, pesto en pijnboompitten op een bruine bagel. Ik heb er meerdere geprobeerd maar dit blijft mijn favoriet. Alles smaakt vers en als je moet wachten op je bagel krijg je vaak iets kleins en fruitigs te drinken. De bagels zijn een tikje aan de dure kant, maar wel elke stuiver waard!
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Wow, wat goed! en super geprijsd voor de buurt waar het zit. heerlijke verse sappen en goed belegde bagels. Ook top dat ze gratis internet hebben zo lang als je er zit. Zeker een toppertje en ook nog op trip advisor het beste restaurant van het museumplein, geen woord gelogen.