Bagels & Beans Schouwburgplein

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Schouwburgplein

9,2
bxr .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Dit is een mooie, levendige zaak met veel zonlicht waar een gemoedelijke sfeer hangt. De locatie op een bekende hoek is fantastisch: een steenworp van CS, de Doelen, de schouwburg en de bioscoop. Het is er meestal gezellig druk maar ook deze keer konden we gewoon zitten. Er zijn twee ruimtes met hoge wanden en een trendy inrichting.

Wie van eerlijke kleine gerechten houdt, is hier aan het juiste adres. Er is een ruime keuze uit bagels en de verschillende gezonde sapjes zijn zeer aan te bevelen. Wij hielden het deze keer bij een bijzondere kop warme chocolademelk met slagroom (je krijgt de chocoladedruppels apart in een glaasje) en een bagel met cream cheese. Het is mij niet helemaal duidelijk of je er een extra bagel bij kan bestellen. De tapenades zijn aardig aan de maat (=goed nieuws) dus een extra bagel zou prettig zijn.

De bediening bestaande uit vrij jonge mensen (rond de twintig) is uiterst vriendelijk en alert. Daar is niets op aan te merken. De prijzen zijn iets aan de hoge kant maar daar is een goede verklaring voor aangezien men er alleen met goede producten werkt.

We komen terug.
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met een vriendin hier gegeten. Decor is hier prachtig. Bij binnenkomst een warm onthaal. Bestelling gedaan, waar niet verplicht is om een drankje te nemen. Lekkere verse bagel met roomkaas en geitenkaas!
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Vanmorgen gezellig met mijn zoon ontbeten. We zijn gegaan voor het power ontbijt. Voor mijn zoon melk ipv koffie geen probleem! Heerlijk ontbijt. Super vriendelijke bediening. Een aanrader!