Bagels & Beans Rotterdam (Stieltjesstraat)

Stieltjesstraat 210 3071 JX Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Rotterdam (Stieltjesstraat)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

SiaZen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Regelmatig doen wij hier een " bakkie" met wat lekkers erbij. Koffie is super. Maar met t gebak holt t achteruit. Gortdroog ( oud? ) en nasmaak, bring back the love!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Voor het eerst wezen eten bij Bagels & Beans om toch eens een bekende bagel te proberen.
Had onlangs nog een Bagel van de Lidl geprobeerd, maar die was niet te eten, net karton... algoed.
Die van Bagels & Beans was heerlijk, had er een met een bol verse tonijnsalade met ernaast wat rode uitjes en kappertjes. Mijn vriendin had een bagel met avocado en creamcheese.

De presentatie op het bord zorgt ervoor dat je al begint te watertanden, het is met zorg bereid en een keer een gezonde hap in plaats van een hamburger. Het is wel wat duurder dan een standaard broodje gezond, maar ook wel een stuk lekkerder. Ook de service was prima.
Decor: zag er leuk uit. Ga er zeker nog eens eten.
Kenzotjai .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Zoveelste bezoek aan BnB. Bagels zijn lekker zoals altijd niks op aan te merken. Ruime zitplaatsen. Alleen wachten op sapje(20min) en Bagel (ruim half uur) maakte mij niet vrolijk erop en bivenal werkte de Wifi niet en werd ook niet veel aan gedaan, terwijl ik denk dat de meeste klanten wel gebruik en of naar BnB gaan voor Wifi deels. Muziek stond erg hard aan alsof ik bij een orkest voorstelling was, maar veel zachter, zeker voor de zakelijke afspraken. Op dit moment mijn slechtste ervaring met BnB terwijl ik vaak tevreden ben bij hun, maar bij deze helaas minder.
Orko82 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2013
Ik had altijd vooroordelen over de Bagels & Beans: waarom moest ik nou per se een broodje eten met een gat in het midden? Eindelijk, voor mijn gezelschap, zette ik mij over mijn rechtlijnige principe heen en zo begon mijn avontuur bij deze bagelfirma.

Het interieur is volgens mij overal hetzelfde, zo ook hier in de Stieltjesstraat. Je kan er leuk zitten, maar de inrichting is natuurlijk niet uniek of speciaal.

Ik had gekozen voor een frambozensapje wat lekker vers proefde en een bagel met zalm en mayonaise. De vriendelijke mevrouw van de bediening probeerde mij nog op andere gedachten te brengen om bijvoorbeeld roomkaas i.p.v. mayonaise te nemen, maar ik ben een eigenheimer en nam lekker mayonaise. Uiteindelijk overigens met de goedkeuring van onze vrouwelijke bediening. De bagel viel zeker niet tegen, want deze was lekker warm. De zalm die erop zat was zeker lekker, maar ik heb wel eens lekkere gegeten.

De prijs-kwaliteit is hier prima in orde. Ik ben definitief om: de bagels staan niet langer in mijn zwarte boekje en ik zal nog wel eens vaker een onlogisch broodje met een gat in het midden eten.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
De Bagels voldoen hier aan de B&B standaard. Ze zijn lekker en het brood wordt warm geserveerd. De bediening luistert goed naar onze wensen en komt dit ook netjes na. Enig minpuntje is de wijze waarop de eigenaresse met het personeel omgaat. Ze schreeuwt af en toe naar de jonge bediening en dat komt niet echt leuk op ons als gasten over, vandaar de 7.
Het decor is typisch voor een bagels&beans. Ze hebben een fijn groot terras aan het water en in de zon, heerlijk nu.
Micki B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2012
Ik vind de producten van B&B erg lekker, ik kom er graag maar dit filiaal vind ik geen positieve sfeer hebben. De bedrijfsleidster kijkt altijd nors en heeft altijd commentaar op haar personeel. Waarop ik en andere mensen zich ongemakkelijk voelden. Het personeel maakt weleens fouten maar goed dat zie ik door de vingers. Het mist de sfeer die andere filialen wel hebben. Als dat verandert kom ik graag weer want het eten blijft goed! De bagels zijn lekker en de muffins zijn ook goed van smaak.