Bagels & Beans Rotterdam (Hoogstraat)

Hoogstraat 129B 3011 PL Rotterdam Nederland Kaart
31-102132090

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Rotterdam (Hoogstraat)

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 10:00 - 17:30
Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 17:30
Zaterdag 09:00 - 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Bagels en Beans , wie kent het niet. Altijd verse bagels en keuze uit zoveel verschillende dingen erop, mijn favoriet is toch achteraf de verse muffin met een lekkere latte machiato. Ze zijn altijd even vriendelijk als je binnenkomt dat je er niet weg wilt gaan.
Mirellepel .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
De Bagels en Beans is een lekkere tent om te lunchen. De bagel met Zalm en kappertjes is altijd lekker, zeker in combinatie met een witte bagel met sesam. Een gezond sapje maakte de lunch af. Schone tent met vriendelijk personeel en een maison achtige look. Erg leuk dus. Ik kom hier zeker nog een terug.
Ida O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Was een paar jaar niet meer bij deze keten geweest maar vind ze verrassend goed ontwikkeld! Veel keuze uit heerlijke verse sapjes en je kunt kiezen uit vele bagels en beleg. Niet geschikt als je last hebt van keuzestress ;-) Bediening vriendelijk, behulpzaam en snelheid was ook goed. En als je geluk hebt geniet je dubbel vanaf je tafeltje op het zonnige terras.
Viefjuuh .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Voor heerlijke bagels kom ik naar Bagels & Beans! Bagel Oathie met Avocado en pesto creamcheese is mijn favoriet met een lekkere grote alles sap. Bediening is redelijk snel en vriendelijk.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Gezellige lunchplek met een relaxte atmosfeer, genoeg keuze op het menu ook qua drankjes. Lijkt klein maar vult goed, de creamcheese honing met walnoten is m'n favoriet (aanrader)
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Bagels & Beans is een ideale plek om te lunchen tussen het winkelen door. Prijs-/kwaliteitverhouding is goed, en redelijk gezond, afhankelijk van wat je kiest uiteraard. Mijn favoriet is de bagel "rookkippetje" met avocado en basilicumdressing.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Op aanraden van een collega ben ik hier gaan lunchen. Hij had een bagel gehaald en kreeg een kleintje sap voor het wachten, dat vond hij zo bijzonder dat hij dit vertelde. De bagel bleek ook erg lekker.
Ik heb ondertussen 4 verschillende bagels met beleg en creamcheese gehad en ze zijn allemaal erg lekker; de truc zit in de vers gebakken bagels. Heerlijk!
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Hier spontaan terecht gekomen voor de lunch omdat het lekker weer was en het terras buiten stond. Je kiest je eigen bagel (keuze uit ongeveer 8 verschillende smaken), uiteraard ook wat je daarop wilt en dan nog een smaak roomkaas daarbij. Het is moeilijk kiezen want het ziet er allemaal heerlijk uit. Daarnaast is er een grote keuze aan drankjes (ook versgepers en verse smoothies) de locatie van het terras is niet optimaal maar op zich zit het wel oke. Binnen ziet het er erg knus uit en de bediening is erg vriendelijk en snel. Ze laten je echt welkom voelen.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
Vandaag hier met een vriendin geluncht. De proeverij met allerlei smeersels genomen, goede keuze! Smeersels zijn authentiek en van goede kwaliteit. Bediening is op zich vriendelijk, maar het komt enigszins chaotisch over.Op het terras zit je wel prima, wel erg harde wind. Het enige wat ik een groot minpunt vind is dat je mag roken op het terras. Ik vind dit erg smerig als je aan het eten bent, maar helaas mag dit nog bij veel eettentjes. Dat is een puntje van verbetering.