Bagels & Beans (Keizersgracht)

Keizersgracht 504 1017 EJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203305508

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans (Keizersgracht)

• Huisdieren welkom , Terras
J R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Goede bediening, prima koffie en dé fijnste plek om de handen te wassen in hartje Amsterdam. Op hete dagen ook nog eens lekker koel.
Paulien V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Drukke, krappe maar wel sfeervolle zaak. Lekkere bagels, lekkere thee! We hadden een bagel met avocado, bagel met wilde zalm en BLT bagel met spek. Zagen er goed uit en smaakte ook zo. Lekkere verse producten. Door drukte duurde het allemaal wat lang. WC niet helemaal schoon.
Richard .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Helaas is hier niet altijd plaats en de kwaliteit van bediening is wat wisselend, maar dit is toch één van mijn favoriete B&B in Amsterdam. De bagels en de espresso zijn wel altijd prima. Geef me een krantje en een plekje aan het raam of op het terras en ik ben helemaal gelukkig.