Bagels & Beans Hilversum

31-356319723

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Hilversum

JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Ik hou van het eten hier, en het is een heerlijk vrolijke atmosfeer! Het eten is gezond en snel! Het is een heerlijke plek voor een snelle hap!
Merelise .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Bagels is een vertrouwde plek voor ons. Lekkere broodjes en we weten inmiddels wat we kunnen verwachten. Bagels zijn goed belegd en de bediening is goed.
Roza P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
Bagel & Beans zit tegenwoordig bijna overal wel. In Hilversum is het net zo goed als in de andere filialen. Altijd lekker voor de lunch. Ook de verse sapjes zijn erg fijn. Prima keus voor een lekker lunch. En de tapas zijn erg aan te raden als je met zijn tweetjes (of meer) bent :-).