Bagels & Beans Groningen

Zwanestraat 30 9712 CN Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Groningen

Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Het was erg druk, maar het zag er gezellig uit. Het was luidruchtig in het restaurant en de bediening leek gestrest. We konden plaats nemen aan een klein, rond tafeltje, wat een beetje krap was. Wat betreft het eten was er veel keuze, maar het was redelijk duur. De vegetarische kip-teriyaki bagel was karig belegd, maar zeer prijzig. Ik vond het lekker, maar te duur voor wat ik kreeg.
Harmenvanb .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Lekkere bagels, gaan met de tijd mee, steeds nieuwe mogelijkheden! Niet goedkoop maar wel lekker. Bediening ook prima naar mijn inzicht.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Mijn dochter vond het een leuk plan om even te lunchen bij Bagels & Beans. Dat hebben we al eens eerder gedaan, o.a. in Amsterdam. Het is een prima concept dat B&B handhaaft, originele broodjes en van alles te drinken. Dus deze keer Groningen bezocht. Vriendelijke bediening, hoor. Daar is niet mis mee... Wat bijzonder storend was, was het oorverdovende gekletter waarmee kopjes/borden e.d. werden weggezet. Een normaal gesprekje voeren was er niet meer bij. Ik vroeg de aardige serveerster of hier misschien iets aan te doen was. Die boodschap bracht ze over, en het werd even wat rustiger... Om vervolgens toch weer behoorlijk toe te nemen, dit keer door een andere collega, die kennelijk niet op de hoogte was van ons verzoek en zich wellust niet bewust was van de herrie die dit meebrengt. Jammer... het was me nog niet eerder overkomen, maar ik zoek een volgende keer (helaas) een ander plekje voor de lunch. Het cijfer 4 voor de service is dan ook gebaseerd hierop, zeker niet op de bediening, de smakelijke bagels en drankjes die we hier hebben gebruikt.
Marie-anne H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
B&B is een goede plek om heerlijk te lunchen met goede koffie en verse sapjes. In de zomer kun je lekker buiten zitten. De bediening is aardig en heel attent. Vergeleken met andere B&B's in het land vind ik de bagels in Groningen het lekkerst!
Jan-Peter K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Druk, kleine tafeltjes, snel en vriendelijk personeel, gezonde hap, prijs kwaliteit in orde. Diverse bagels belegd met de meest uiteenlopende beleg variaties. Gezond en lekker.