Bagels & Beans (Ferdinand Bolstraat)

Ferdinand Bolstraat 70 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-206721610

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans (Ferdinand Bolstraat)

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Coradekoning .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat een ontzettend fijn terrasje in een ozo fijne buurt. De Pijp kan gewoonweg niet stuk. Met z'n drieën de SALADE PARMABELLA genomen en de BAGEL TAPAS - VOOR 2 PERSONEN. Beide aanraders! En oprecht zitten smikkelen! De hoeveelheid bagel was niet heel groot, maar dat was zo bijbesteld. Vers en mooie producten. Vriendelijke bediening!
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Standaard formule, lekker eten, leuke locatie. De vestiging aan de Ferdinand Bolstraat vond ik tot nu toe het gezelligst!
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Ben dol op deze formule die toch al weer heel wat jaren meegaat. Als ex Amerikaan ben ik fan van het broodje dat zo weinig verkocht wordt in Nederland. Met het juist beleg is dit nog lekkerder dan het slappe brood van hier. Geitenkaas is zeker een aanrader maar de zalm is ook niet verkeerd.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Bagels & Beans is een prima formule. Je kunt er voor een goede prijs heerlijke bagels met creamcheese eten. Ik ga altijd liefst voor de basis-variant: een gedroogde tomaten bagel met creamcheese (ook met tomaten en basilicum). Maar er zijn ook uitgebreidere versies.
De bediening is vriendelijk en de koffie is heerlijk.
Het decor is overal hetzelfde, dat maakt de zaak goed herkenbaar, maar ook een beetje saai.
Simonebos .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Lekkere broodjes en lekkere cheesecake, ook een ruime keuze uit thee soorten. Leuke bediening en een leuke locatie, alleen wel jammer dat je de ene keer de kappertjes wel apart in een bakje krijgt en de andere keer niet als je een broodje tonijn besteld, verder goed, zoals we van bagels en beans gewend zijn!
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
De menukaart doet mij denken aan een ontbijt dat ik dagelijks nam tijdens een vakantie in de jaren '90 in New York. Ik kom al een tijdje bij Bagels and Beans, voor het eerst op de Ferdinand Bol. Mijn favorieten zijn het standaard ontbijt en de Toscaanse bagel, maar het is hier allemaal heerlijk.
Richard .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Deze is sinds de wisseling van eigenaar toch wel een topper. Super espresso, ruim belegde Toscaanse bagel op een fijn terras. Helaas is het geen geheime tip meer, want druk was het wel. Door vlotte bediening was dat echter geen probleem.
Ben P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Toevalstreffer! Zo maar neergestreken op het (volle) terras en geen idee wat ons te wachten stond. Het uitzicht was niet geweldig, maar wat een lekkere bagels! We kozen voor de 'alles'variant met gerookte kip, avocado en pijnboompitten en lauwwarme pastrami met creamcheese, augurk en mosterdsaus. Goede koffie en muntthee erbij en smullen maar!