Bagels & Beans Ede

Dinsdag t/m Vrijdag 08:30 - 17:30
Zaterdag 09:30 - 17:30

Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het restaurant is klein maar knus. Wij kregen het verkeerde beleg op onze Bagel. Toen we de bediening daarop attendeerde zei ze dat we dat zelf wel konden omwisselen. Dat vonden we een beetje apart. Uiteindelijk is het goed gekomen. De bagels waren wel heel lekker.
Ilsedeboer .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Hele lekkere koffie, gezellige sfeer, fijne bediening. Heel geschikt en leuk voor een lekker broodje met koffie in een lunchroom.
Thamarr .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Nooit verwacht dat je een tostie kon maken van een bagel of een uitsmijter! Enorm veel keuze. Ook smoothies . Men houdt hier rekening met het milieu en de zogeheten superfoods zijn ook verkrijgbaar. Er staat een boekenkast waar je boeken in kunt zetten maar ook mee mag nemen. Er is een terras buiten. Prima winkel voor een gezonde hap.
Daphne27 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Wat een heerlijk ontspannen sfeer hangt er in de bagels en beans in Ede! Ik word altijd geweldig geholpen met mijn glutenallergie. Je moet voor een glutenvrij broodje wat langer wachten en ik krijg altijd een gratis glaasje verse sap. Ze hebben lekker bijzondere drankjes en het concept vind ik geweldig
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Een heerlijke bagel met tonijn gegeten in de prima sfeer met een even prima service. Een aanrader is ook de fantastische dadeltaart.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Een paar keer gegeten, goede koffie, we hadden een bagel met zalm (wilde gerookte zalm) was heel aardig, met losse garnituurtjes erbij. Alleen de sla was iets verlept. Koffie was OK, prima espresso. Gratis WIFI en leuke inrichting met boeken en tijdschriften. Beetje retro concept. Vruchtensap (gemengd) was erg zuur. Voor een hapje tussendoor tijdens het winkelen is het prima geschikt. Bagel Tapas ook erg leuk om te doen, diverse kleine tapas met 2 bagels erbij.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Nu 2x keer gegeten bij Bagels & Beans. Een bagel met warme tonijnsalade en kaas is een verrassende combi. Het smaakt niet onaardig. De bagel met geitenkaas, walnoten en honig zou lekkerder zijn als er wat meer dan 3 walnoten op zaten. De Blt-bagel is wel oké. De koffie is prima overigens. Het is een smal pand met uitzicht op een binnenpleintje. De kwaliteit is al met al goed genoeg om hier af en toe eens binnen te vallen voor een lunch. Maar ik zou eerder voor de koffie komen, dan voor de bagels...
Jan-willem5 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Precies wat je mag verwachten van een Bagels & Beans! Prima koffie en heerlijke bagels. De service is goed en persoonlijk, de sfeer altijd relaxed. Ze bieden voldoende vegetarische alternatieven en veelal ook biologisch of fairtrade. Dit sluit prima aan op mijn levensstijl!