Bagels & Beans Den Haag (Plaats)

Plaats 21 2513 AD Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Den Haag (Plaats)

Karine L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Een gezellige tent waar ik mijn favoriete bagels eet. Ik ga altijd voor de bagel met wilde zalm en wat extra avocado. De kwaliteit blijft altijd hetzelfde en het stelt nooit teleur. Leuk, gezellig tentje met prima bediening.
PZwiers .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We maakten gebruik van de korting "voor tienen besteld, 10% korting" en aten een lekkere vega-kip. Tezamen met een verse jus en een kop koffie had ik ontbeten en geluncht in 1 keer. En het was er hartstikke gezellig.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Een snelle lunch bij Bagels & beans. Lekker terras en mooi uitzicht op de Hofvijver. De bediening is snel, maar gejaagd. Ik ken het concept uit Delft en wist daardoor wat te bestellen, maar anders had ik mij ongemakkelijk gevoeld. Heerlijke koffie, lekker sap. We hadden de tapas voor twee personen. Echt heerlijk en afwisselend. Lekker verse bagels. We moesten wel vrij lang wachten. Maar goed, het was lekker weer.
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
De eigenaar weet klaarblijkelijk haarfijn hoe je juist personeel met "horeca" en "gastronomie" touch moet selecteren. Voel mij er altijd gast. Zelfs bij een kopje thee. Of een uitgebreide zakenlunch. Altijd dezelfde constante goede kwaliteit. Bagels en gezonde happen altijd prima!
Christiaan R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Ik kom hier regelmatig voor een snelle lunch. De producten zijn altijd lekker en de verschillende bagels stellen nooit teleur. Het is verder een simpel concept, eenvoudig decor en een wisselende bediening. De bediening is over het algemeen te druk en dan kan het op drukke dagen moeilijk zijn de aandacht te krijgen.
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Gewoon een goed koffie tentje, met lekkere Bagels. Wel wat druk en doet een beetje kantineachtig aan, maar dat was voor mij niet heel erg storend