Bagels & Beans Den Haag (Aert van der Goesstraat)

Aert van der Goesstraat 2 2582 AK Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Den Haag (Aert van der Goesstraat)

Voordelig
David B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
De vertrouwde Bagels & Beans-kwaliteit gecombineerd met een zonnig terras en vriendelijke, efficiënte bediening van Ollie en heerlijke koffie voorbereid door een even vriendelijke medewerkster!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
We hebben daar geluncht. Op het terras. Dat niet lekker opgeruimd was, dus overal stond nog wat. Stoelen niet aangeschoven. Diverse stoeltjes onder de vogelpoep: kom op jongens > let daar op! Zó druk was het nou ook weer niet.
Ik nam een wortelbagel met kip en die was lekker vers en goed op smaak. Daarbij een Chai Latte die zalig smaakte, maar absoluut niet warm genoeg was. Toe een brownie met espresso. Eten: prima, niets op aan te merken.
Wbt het decor: ik ben iet binnen geweest, maar het terras, dat je toch al eerst ziet, was geen visitekaartje.
Bediening: allemaal hele jonge mensen die net leken te zijn begonnen. Attent en ze deden hun best, maar misschien is een beetje meer sturing van een ervaren iemand een goed idee? (Niet met lege handen terug laten lopen bijv. Leren hoe je afruimt.)
GeeskeHoos .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Voor de eerste keer een Bagels and beans bezocht. Getroffen door de gezellige ongedwongen sfeer. Bagels waren prima verzorgd. Voldoende belegd. Ook de koffie smaakt er goed. Hebben ons prima vermaakt met de vele soorten tijdschriften die ter inzage liggen. Alleen een tip: Doe het broodje de volgende keer op een grotere maat bord. Dat eet wat fijner en je knoeit minder. Al met al: Een aanrader
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Heerlijke nagels, goed concept, ruime keuze uit verschillende soorten broodjes, lauwarme ham op met honing mosterd dressing lekker met de roomkaas erbij. Koffie ook erg lekker grote goede mok met cappuccino.
George_restaurant .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
ik hou van de bagels&beans er is genoeg keuze en je kan zelf de bagel uitkiezen en een 'sausje' zoals kruidenboter of pesto tomaat mhh
mijn favoriet is de bagel met rookkippetje en advocada, ook is de zalm bagel bereid op Japanse wijze ook heerlijk! alles is hier vers en met liefde bereid!
Wel is het hier altijd druk en moet je soms wel om aandacht vragen, verder en toppertje mijn vaste lunch restaurant
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Erg lekkere oatie bagel met hummus gegeten. De kaart is erg gevarieerd, je mag zelf de combinatie bepalen zonder dat je overweldigd wordt door het aantal keuzes. Ook lekkere en interessante drankjes, mijn grote favoriet is de Macha Latte, maar ook de Chai Latte is echt superlekker. Ook een heleboel sappen, die vers voor je gemaakt worden. Mijn tafelgenoot had een salade met gerookte kip, welke heel goed gevuld was, goed qua hoeveelheid en ook prima qua prijs.

De bediening is aardig, maar je moet vaak wat moeite doen om hun aandacht te trekken. Soms wel begrijpelijk als het erg druk is, en het pand is niet erg praktisch en overzichtelijk voor het personeel.

De locatie is best gezellig, al zijn er beneden en boven wel wat hoekjes waar wat weinig licht is.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Lekker geluncht: bagel met tonijnsalade en een bagel met roomkaas en gerookte zalm. Heerlijk vruchtensapje van o.a. wortel en gember en Royal jelly shot. Verder nog een glas yoghurt met banaan, walnoot, kaneel en ahornsiroop, heerlijk! Het weer zat mee dus wij zaten lekker buiten op het terras. Vriendelijke jongen in de bediening.
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Heb hier onlangs geluncht met een vriendin,leuke uitgebreide kaart met veel keuzes..Lekkere bagel gegeten met wilde zalm en een een vers sapje. Ook voor het eerst een latte chai geproefd. Erg lekker ze hebben sowieso veel keuzes in theesoorten. De bediening is snel en vriendelijk. De zaak zelf is wel wat rommelig..maar dat heeft ook wel weer zijn charme.Wel 1klein dingetje,haal elke dag even een doekje over de menukaart..zo irritant plakkerige menukaarten! Prijs/ kwaliteit is gewoon goed.
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Relaxed tentje op een gezellige plek. Cappuccino met schuim dat stevig genoeg is om je lepeltje erop te laten rusten, altijd een goed teken. De bagel met tonijn beviel goed, rijkelijk belegd en goed gevuld met o.a. kappertjes en rode ui. Goede keus voor een lekkere lunchhap.
BAnderson .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Bij de Bagels & Beans is het altijd een goed en gezellig koffie drinken! De bediening is 's ochtends vroeg al vrolijk en de bagels altijd vers. Goede plek voor ontbijt, lunch of iets lekkers tussendoor.
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Lekker plekje bij de Fred, heerlijke koffie verkeerd, rustige relaxte sfeer, personeel aardig en persoonlijke aandacht. Hoewel Bagels & Beans natuurlijk een soort van keten is, voel je dat hier niet. Vooral het ruime aanbod aan recente kranten en bladen is heel prettig. De brownies zijn goedgekeurd door de kinderen evenals de heerlijke versgeperste sapjes. Vaste stek geworden
Jim .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Aanrader! Vandaag weer even langsgeweest voor een dubbele espresso, cappuccino en een bagel. Wat mij altijd opvalt is dat het personeel je direct ziet als je binnenloopt, meteen hartelijk begroet en direct van dienst probeert te zijn. Dit zie ik elders vaak anders...!
De koffie is top en de bagels en dergelijke zijn vers en erg goed. En de zaak ziet er eigenlijk altijd netjes verzorgd uit met leuk terras en wifi (ideale werkplek ook dus). OOk nog eens dicht bij de speeltuin, handig als je daar bent met kids en je zin hebt in een goede koffie. Nog even een voorbeeld m.b.t. die service: ik had met een bijgeleverd houtje in de cappuccino geroerd en wilde deze ook voor m'n espresso gebruiken. Een van de heren snelde me tegemoet en sprong er bijna tussen: "Nee, je wilt geen melkresten in je espresso! Hier een nieuw lepeltje!" Top.
Rpdl .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Prima bagels en dito koffie, zeer kindvriendelijk een abolute plus, altijd vriendelijk personeel die weten wat ze verkopen en bedienen ;-) ideaal terras.
zeer zekere aanrader