Bagels & Beans Den Bosch

Hooge Steenweg 34 5211 JP Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Bagels & Beans Den Bosch

Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Een van mijn favoriete plekjes om te lunchen! Erg lekker en gezond eten tegen een goede prijs. Er wordt rekening gehouden met verschillende soorten allergieën (gluten etc.) en naast de vele bagels ook een ruime keuze uit een groot aantal (niet alledaagse) drankjes.

We moesten even wachten voordat er een plekje vrij was. Dit is meestal het geval rond lunchtijd, maar naar mijn mening zeker de moeite waard! Het personeel kwam erg vriendelijk over en ondanks de drukte werden we snel van eten voorzien.

Ik had zelf de veggie vibes bagel met pesto, gegrilde courgette en pijnboompitjes, mijn vriendin de bagel met duurzaam gevangen zalm en cream cheese. Je mag zelf een keuze maken uit verschillende soorten bagels en elk gerecht is zorgvuldig opgemaakt, een feestje op je bord!

Tot de volgende keer!
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Lelijkste inrichting ooit, echt heel ouderwets en niet aantrekkelijk.
Maar het is daar echt heeel lekker om te lunchen. Als je wil kan je ook glutenvrij eten.
Het is ook allemaal wel redelijk gezond wat je daar krijgt.
Het is alleen jammer dat het altijd zo druk is bij de B&B in Den Bosch, daardoor duurt de service wel langer.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Gevestigd in het centrum van Den Bosch. Wel een erg klein zaakje, maar daarom zeker zo gezellig.
De spelt bagel, goed belegd met avocado, tomaat en geserveerd met de gevraagde bieslook cream cheese, smaakte prima.
Voor de drank werd gekozen voor het verse sinaasappel/wortelsap met gember en een royal jelly shot. De breekflacon met de jelly werd aan tafel geopend. Op de vraag wat het was, werd gezegd dat het gember was, even later gecorrigeerd door een collega die het hoorde.
De bediening was vlot en vriendelijk.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Het is jammer dat deze B&B zo klein is en er daardoor vaak geen plek is, want anders zou ik hier heel vaak lunchen. De koffie en bagels zijn heerlijk. Geen zin in koffie? De groene ijssthee is een aanrader.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Hier een laat ontbijtje genomen. Bagel met cream cheese, cappucino en verse jus voor een zeer schappelijke prijs.
Eerlijke, verse producten. Men heeft een paar jaar op rij de A.D.-koffietest gewonnen en dat proef je. Echt top-cappucino! De service is opgewekt en vriendelijk. Het decor van de luinchroom is wat verouderd en krap in een nonchalante backpacker stijl.