Bagels & Beans Delft

Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag t/m Zaterdag 09:30 - 17:30
Jettyklijnsma .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekkere salade geitenkaas gegeten en een Bagel met Beenham. Beide erg lekker. Niet goedkoop. Maar van goede kwaliteit. Vriendelijke jongedame hielp ons. Mooie locatie.
Chocaholic .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Na een dagje Delft zijn we bij Bagels & Beans terecht gekomen. Zelf ben ik normaal niet zo fan van franchise zaakjes. Maar dit is echt totaal niet wat je van een franchise zou verwachten. Moet eerlijk zeggen dat ik misschien 1 keer eerder een keer in een bagels &beans ben geweest. Op tafel staat een boekje waar alle producten waar ze mee werken staat beschreven. Waar het vandaan komt en waarom ze voor bepaalde producten kiezen. Fairtrade en lekkere zuivelproducten..Wat een eye opener.. Ik ben fan! Ook in tegenstelling wat je van een franchise zou verwachten maken ze volgens mij bijna alles zelf. De cheesecake was echt heerlijk en homemade! baal nog een beetje dat ik niet nog een stukje mee naar huis heb genomen! : )
alles was echt met zorg bereid. En de bediening was super vriendelijk! Wat ook zo leuk was zijn de handgeschreven menu's en leuke teksten in de keuken. tot slot,
Gewoon een heel leuk knus zaakje waar je naar toe moet als je echte goeie koffie wilt en een heerlijke bagel of gebak! Als we weer in Delft zijn komen we zeker een keer terug!!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
De entree is heel apart, 2 hele hoge, smalle treden. Met een kinderwagen kan je hier niet binnen komen. (binnen ook niet veel plek om een kinderwagen kwijt te kunnen) Maar zonder kind heen gegaan dus dat was geen probleem. We hadden de bagel tapas genomen, dan krijg je 1 warme bagel in stukjes gesneden met kleine bakjes smeersels. Wij hadden een guacamole die was niet goed, hier hebben ze keurig een lekkere nieuwe voor gemaakt. Maar er werd gezegd, is gisteren vers gemaakt.. Guacamole moet je max paar uur bewaren met pit erin (en als ik zaak had waar klanten iets teruggeven omdat t niet meer goed is dan zou ik meteen iets aanbieden (drankje, extra bagel etc.) maar is persoonlijk. Er zaten geen lepeltjes in de bakjes dus je met met je (grote) mes in kleine bakjes, van tonijnsalade naar roomkaas/honing/walnoot is niet zoals te hoort. half gedroogde tomaatjes zon vorkje of prikkertje dus moet met je handen niet handig. Meteen wat van gezegd en zouden ze oppakken. Verder lekkere smaken, vlotte bediening en leuk dat je uit veel verschillende bagels kan kiezen. Smaken waren goed alleen nog wat schoonheidsfoutjes.